utorak, 31.03.2009.

Victoria Beckham za Armania


Photobucket


Objavljena je i treća u nizu reklamnih fotografija Victorie Beckham za Armania. V.B. nije slučajno odabrana. Upravo je nevjerojatna popularnost Backhamovih u zemljama i ogromnim tržištima poput Kine ili Japana. Fotografije su snimane u stilu 50-ih i chic glamoura ondašnjeg Film Noira i doista vrlo lijepo izgledaju.


Photobucket


Victorija Backham (34), majka troje djece, nadavno je izjavila da izgleda "zbilja grozno kad je gola", pa je vrlo vjerojatno da su posla ovdje imali, osim vrhunskih fotografa, i najbolji majstori rasvjete, a nadasve stručnjaci za Airbrush i Photoshop obradu slika. No, rezultat je postignut i njene će gigantske bilboard fotografije sad krasiti najvažnije svjetske gradove. a po reklamnim je prihodima skoro dostigla svog slavnog supruga, jer je od Armania za potpisani trogodišnji ugovor dobila $24 milijuna.


Photobucket


Treća je slika je, doduše, malo nejasna. Poza možda više ukazuje na nekakvo prakticiranje tantričke yoge, ali ja slabo o tome znam, osim da je poza, možda, malo pripomogla da važi dijelovi njene osobnosti dobiju ponešto zaobljeniji izgled. Rublje se može kupiti u Armanievim dućanima i online na Emporioarmani.com, ali ga još uvijek ne isporučuju u Hr.


Photobucket



Bodyrockers - I like the way you move





Komentari (22) - Isprintaj - #

subota, 28.03.2009.

Sjaj u tami (Gareth Pugh)




Gareth Pugh (27) nova je, mlada britanska modna zvijezda o kojoj se trenutno najviše govori. Na njegovim su revijama najveće gužve i trenutno je, bez sumnje, najludji i najavangardniji britanski dizajner (a to nije nimalo lako).





















Običnim ljudima ova odjeća može djelovati zastrašujuće, ali njima nije niti namjenjena. On je umjetnik koji eksperimentira s formama, a trajna inspircija mu je britanska ekstremna klupska scena ili, po njegovim rječima "borba izmedju svjetla i tame".






















Avangardne cyber-chic kreacije, možda su u ovom trenutku više primjerenije scenskom nastupu nego uobičajenom večernjem izlasku. Svjetske glazbene mega zvijezde kao Kylie Minogue i Beyonce koristile su njegove kreacije i estetiku u nedavno objavljenim spotovima.



Kylie Minogue - In My Arms




Beyonce – Diva









Sva je ta alternitava privremena. I duga kosa, pirsing ili goli trbuh nekad su bili avangarda, bunt i oslobadjanje, a današnji mladi, nadobudni darkeri uskoro će začudjenjo gledati ulične kreacije novih alternativnih naraštaja. Avangarda je relativna stvar. Po umjetničkim kvartovima velikih europskih gradova ovakve futurističke kreacije prolaze kraj vas u iznenadjujuće velikom broju, a na ovim ćemo prostorima još malo pričekati.

A do onda, možemo se potajno diviti onima koje / koji imaju hrabrosti obući neki takav komad odjeće za dnevni ili večernji izlazak.






Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda, 25.03.2009.

Cipele za prvi sudar?? (Dolce & Gabbana)


Možda nešto ovakvo?


Photobucket


Dečkima je lako. Oni i tako imaju samo jedne cipele koje nose bez prestanka. Dobro, možda dvoje. Ljetne i zimske. Vjerojatno će se pojaviti u nekim tenisicama. Ali žene? Nedavno je na jednom forumu jedna cura rekla da ima destak pari Morandijevih cipela (lokalni zagrebački dućani ne skupe obuće) i jedan par Dieselica za "posebne prilike". Vjerojatno misli da Morandi neće izazvati dovoljno burnu, poželjnu kemijsku reakciju u slučaju "posebne prilike"


Photobucket


Jedna je blogerica komentirajući ove Dolce & Gabbana cipele na slici ispod, napisala da bi joj odlično išle uz crnu kratku haljinu i zgodnog frajera. Frajer (po njoj) treba imati dobre traperice, bijelu majicu i onda bi bio odličan pripadajući asesoar. Ove su sandale rock, dobro možda Glam rock i čini se da traže malo više hrabrosti kod prvog sudara.


Photobucket


Dolce & Gabbana su majstori ironije i iznenadjenja. Samo, da iznanedjenje ne bude preveliko i kakav to frajer ide uz kakve cipele? Ili obratno. Što obući za prvi sudar....a da bude Rock and Roll?


Photobucket




The Departed Soundtrack - Im Shipping Up To Boston






Komentari (26) - Isprintaj - #

nedjelja, 22.03.2009.

Isabel Marant





Mlada pariška dizajnerica napravila je svoje ime u svijetu mode kreirajući odjeću pomalo boemskog stila. Luksuzni, skupi materijali prate liniju tijela i inzistira se na udobnosti. Njeno je ime medju mladim parižankama sinonim za "must have" cool, sexy casual stil oblačenja, otprilike kao kod nas Diesel. Proljetna je kolekcija bila mix izmedju county i rock and roll stila. Nažalost, njena je odjeća vrlo skupa. Samo ove suede čizme opasane lancima koštaju preko $1.000.



Spring / summer '09


02.


03.


04.


05.


06.


07.


08.


09.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.
Image Hosted by ImageShack.us




The Airborne Toxic Event - Gasoline (acoustic)




Komentari (23) - Isprintaj - #

srijeda, 18.03.2009.

Pogodak ili promašaj? (jesen 09)


Vrijeme će pokazati i to vrlo brzo. Sajmovi su završili. Bila je to ekspozija kreativnosti, samo pitanje je što će publika odabrati. Inspiracije dizajnerskim ekipama bile su brojne. Od pilota iz prvog svjetskog rata, preko Balkana do Japana, pa sve do Muppet showa. Bez obzira na business, jer sve je to posao i to veliki posao, dizajneri su, kao i obično, s velikom pažnjom i ljubavlju prema svom poslu, slavili nju.

Ovdje je mali izbor, često luckastih kreacija, onih koji privlače pažnju, a češće čudjenje. Mnoge kreacije, zbog prirode tržišta, nikad neće ugledati police dućana. Do jeseni ima vremena za bolji prikaz po dizajnerima.

jesen / zima - 09/10


01. Alexander Mcqueen


02. Alexander Mcqueen


03. Costume National


04. Hermes


05. Hermes


06. Hermes


07. Hermes


08. Hussein Chalayan


09. Hussein Chalayan


10. Issey Miyake


11. Jean Charles de Castelbajac


12. Jean Charles de Castelbajac


13. Jean Charles de Castelbajac


14. Jean Charles de Castelbajac


15. John Galliano


16. Marithe + Francois Girbaud


17. Vivienne Westwood



Komentari (25) - Isprintaj - #

subota, 14.03.2009.

Brendiranje...

This is not a pipe
Ovo nije lula
René Magritte - 1968




Brendiranje je velika umjetnost. Nije lako prodati neki proizvod, a pogotovo nije lako osigurati mu trajnu prodju. Koji put je dovoljno imati briljantnu ideju, kakvu su npr. imali u turističkoj zajednici jedne australske regije i stvari idu same od sebe. Oni su oglasili najbolje radno mjesto na svijetu. Čuvaj naše prekrasne plaže za ogromnu plaću! Stavili su slike tog područja na web i cijeli se svijet raspisao o njima preko tog jednog, jedinog radnog mjesta. Globalna besplatna reklama. Ali....treba se i toga dosjetiti.

Gledam ovu sliku. All Star '09.




Na slici je Conversova All Star tenisica. Starke. Način života i način razmišljanja medju mladima. No, Converse je prije nekoliko godina bankrotirao. I što se desilo? Kupio ga je gigant - Nike. Ustvari, kupio je samo jedan mali znak. Brand - All Star. Za taj su znak platili oko $300 milijuna i nova, zanimljiva igra je započela. Hoće li Nike vratiti ulaganja i kako će to učiniti? "Stričeki u neboderima" protiv buntovnih, radikalnih, otkačenih srednjoškolaca (i onih u osnovnim školama). Dizajneri, psiholozi, marketinški stručnjaci, distributeri, trgovci, analitičari, PR agencije, ...svi ti majstori konzumerizma krenuli su u pohod na jedan segment tržišta samo s jednim ciljem. Uvjeriti nove mlade naraštaje kako trebaju "biti cool", "misliti svojom glavom" (free your mind), biti "slobodni, buntovni i otkačeni", jer to nije tenisica, već način života. To je manija, kako kažu.





Njemačka, Francuska, Belgija, Hrvatska....svi sad ponovo hodaju u starkama. Ne samo da su stričeki u neboderima uspjeli uvjeriti klince da "misle svojom glavom". Uspjeli su u još nečemu. Luzer je onaj tko to nema. Luzer je onaj tko se pojavi u razredu s nekom "kopijom". Jer, samo se original priznaje. Djeca su okrutna, vizualni identitet je važan i situacija je pomalo nadrealna. Baš kao što je René Magritte na svojoj čuvenoj slici tvrdio da "ovo nije lula" (i nije - to je slika), a dizajner koji je radio na starkama je natpis i misao s te slike malo posudio i prilagodio današnjem vremenu i tržištu. Free your mind.



Komentari (21) - Isprintaj - #

srijeda, 11.03.2009.

od svega pomalo..


Nekoliko slika bez odredjene teme. Sandale s više remena je bila osnovna ideja, no...eto, ispalo je nešto sasvim drugo. Cijene su uobičajene. Od $600 pa na više. Pa, nećemo valjda ići ispod cijene!


Sigerson Morrison - New York
Spring / summer 09


01.


02.




Gianvito Rossi - Milano
Spring / Summer 09

03.


04.


05.


06.


07.


08.




NYT preporučuje da inspiraciju potražite u Africi. Cijene zbog toga nisu ništa manje. Naprotiv.


suknja -$ 4.500 - Luis Vuitton; jakna – cijena na upit - Luis Vuitton; remen – Luis Vuitton
narukvice- Burberry, Luis Vuitton i Marc Jacobs; Bvlgary clutch torbica

Model – Jessica Stam


Image Hosted by ImageShack.us

Košulja - Oscar de la Renta – $1.350





Santana & Michelle Branch - The Game of love





Komentari (15) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.03.2009.

Balmain traperice – rasprodano!




Koliko biste izdvojili za dobre traperice? 100, 150...200 €.? Na donjoj slici su bijele motorcross skinny traperice modne kuće Balmain i cijena im je 1.485 €. (negdje oko 11.000 kn). Možda će za neke biti iznenadjenje da su ove traperice u Londonu - potpuno rasprodane. Nema više. Tko je kupio – kupio. Ista se stvar dogodila i na Net-a-Porter online dućanu koji prodaje dizajnerske stvari. Rasprodano.



Utješna je vijest da se početkom travnja na Net-a Porter stranicama očekuje nova pošiljka traperica. Ovaj put nemojte zakasniti!! Krajem travnja u prodaji će se pojaviti i njihove sandale koje su modeli nosili na reviji. Za one kojima se takve sandale dopadaju, vesela je vijest da je Zara iskopirala taj model i već je u ponudi.





Evo još nekoliko slika s njihove revije. Gore spomenute traperice su najjeftinije iz ponude. O haljinama i jaknama nećemo sad. Cijene su od 4 - 15.000 €.

Balmain - spring / summer 09












Rolling Stones - Out of Control






petak, 06.03.2009.

Ispod 21 - no no


Vikend dolazi, a to umnogome mijenja naše uobičajene navike i rute. Vrijeme je za pripreme za odlazak u omiljenu gostionu ili parkić. Dakako da smo već navikli prilikom tih turneja biti uobičajeno fashion sredjeni. Ali, može se još i bolje.

Izazovite ushićenje (ne uhićenje) i zavist vaših kolegica / kolega partijanera i diskreno potegnite gutljaj ili dva iz ovakve ultrafashion pljoske, optočene Swarovski kristalima ($450.00, dostupna u sedam boja). Sigurno će i okus vašeg omiljenog soka u ovakvoj pljoskici udarati jače i imati još bolji okus.


Image Hosted by ImageShack.us


No, veče se nastavlja i ide prema vrhuncu. Iako izgledaju pomalo kinky, možete, kao prava rokerica, nositi ove lisice kao, recimo, dio traperica. Znatiželjni pogledi i zanimanje suprotnog spola su garantirani, pa je vrlo vjerojatno da vam pljoska uopće neće niti trebati. Svakako da i u nekim manje javnim situacijama takodjer valja paziti na modni izričaj. Naravno da su i ove ljupke lisice ukrašene Swarovski kristalima i biti će odlične u kombinaciji s vašom svilenom posteljinom. Moguće ih je, kao i pljoske, nabaviti u sedam različitih boja ($120.00), a na slikama je uobičajeni modni izbor. Plave za dečke i roza za cure.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Malo veću ponudu i paletu proizvoda njujorške firme Hohenthaner možete naći na njihovim stranicama pod dijelom – Signature collection.


Komentari (19) - Isprintaj - #

srijeda, 04.03.2009.

Samo se ti zezaj, Knjaz.. (miu miu)


Image Hosted by ImageShack.us


Tko zna, možda je baš Knjazov posjet lanjskom milanskom sajmu mode doveo do kolateralne štete. Poveo je baku Slavicu u Milano i malo se zezao. Baš je našao mjesto. Tamo se i tako ne zna tko je ludji. Ne zna on na što su sve Miuccia Prada i njena ekipa dizajnera spremni. Zapravo, nitko ne zna kako crpe ideje. Bilo kako bilo - sad je gotovo. Remen kao uobičajeni modni detalj dobio je ozbiljnu konkurenciju. Pregaču.


Image Hosted by ImageShack.us


Obična kuhinjska pregača završila je na modnim pistama s miu miu potpisom. Mi ćemo se, naravno, malo prilagoditi. Dizajnerski se potpis može zamijeniti uobičajenim seksističkim natpisima kao "Domaćice manje zbori......" ili nekom sličnom trendi prihvatljivom zaštitom. Pregača ili natpis zapravo nisu niti važni. Važno je znati da ste oblačenjem pregače ili kuhanjem ručka zapravo na modnoj pisti i vrlo, vrlo šik. smokin

Pa, da vidimo kako Pradina ekipa vidi pregaču. I nisu jedini. Marc Jacobs kao da je takodjer uočio i prigrlio baku Slavicu i kreirao je kolekcije s pregačom u stilu 40-ih.



Miu Miu - spring / summer 2009


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



No dobro. Napravila je Miu Miu ekipa i nekoliko kreacija bez pregače. Ili ju (ako baš morate) možete skinuti.

Miu Miu - spring / summer 09


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us




P.S.

Ne želim nikoga plašiti, ali svi dizajneri za iduću jesen najavljuju povratak u 80-te. Gore spomenuta Prada, zbog krize, najavljuje nam povratak na farmu. Ona predvidja - kopat ćemo vrt i loviti ribu, tako da naznake drage blogerice povuci - potegni o obradi njive u šik cipelama nikako nisu daleko od istine. Samo su naivni ozbiljne životne situacije, oranicu i kopanje krumpira koje 'povuci - potegni' spominje smatrali pretjerivanjem. No, ne i Prada!!

Prada vas vidi u stilu 80-ih, u ribarskim čizmama, spremnima na sve izazove. Krizu treba dočekati pripreman. Superwomen kombinacija, s gaćama preko odjeće, to zorno potvrdjuje (još je samo Superman nosio gaće preko odjeće). Kad bolje promislim, ispada su one gospodje što prodaju ribu u ribarnicama ultraturbomega moderne. One su imale i imaju modernu pregaču i ribarske čizme znatno prije Pradina prijedloga.

Ali, daleko je jesen. O tome ćemo misliti sutra.


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



Propellerheads & Shirley Bassey - History Repeating





Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.03.2009.

Murakami


Izložba ovog genijalnog japanskog umjetnika stigla je u Europu. Njegovi radovi pokrivaju cijeli niz umjetničkih formi. Slike, skulpture, modni i industrijski dizajn, glazba itd.



Image Hosted by ImageShack.us



Mr. Dob - vrsta vlastitog autoportreta.


Image Hosted by ImageShack.us



Marc Jacobs pozvao je Murakamia da napravi dizajn za Louis Vuitton proizvode. Uslijedila je izvanredna kreativna suradnja, a njegov se dizajn za te torbe sad predstavlja na izložbama. Na izložbi u New Yorku napravili su ciničnu igru s lažnjacima i kreirali pravu malu tržnicu LV proizvoda. Svi su proizvodi, naravno, bili originali.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Poznati rap umjetnik Kanye West je jedan od onih s kojima Murakami suradjuje, a dizajnirao je i njegovu web stranicu.


Image Hosted by ImageShack.us



Evo još nekoliko njegovih slika, crteža i skulptura koje će biti pokazane javnosti. Više o tome (kao i prigodni - ne baš jeftini - online shop sa suvenirima) može se naći na stranicama Guggenheim muzeja, Bilbao, Španjolska. U čast ove izložbe, koja će biti otvorena do konca svibnja ove godine, u Bilbau je preko 100 dućana prigodno ukrasilo svoje izloge njegovim radovima. Pa, tko će biti u blizini - neka posjeti Guggenheimov muzej.



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







Manu Chao - Desaparecido






Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>