26.04.2006.,srijeda
Blog Readers
click z network donosi zanimljiv clanak vezan uz blogads network istrazivanje blogosfere provedeno na (reprezentativnom) uzorku od 36000 citatelja blogova.
na temelju rezultata istrazivanja, citatelje blogova podijelili su u 4 grupe:
- citatelji blogova s temom politike
- citatelji "rekla-kazala" blogova
- citatelji "mom" blogova s temom majcinstva i odgajanja djece
- citatelji blogova na temu muzike
meni zanimljiva je svakako prva grupa sa sljedecim karakteristikama:
- preko 72% citatelja politickih blogova su muskarci
- skoro 27% istih u dobnoj je skupini 41-50 godina starosti
- vise od 77% istih zavrsilo je college
- "family income" krece im se u rasponu od $60K do $90K
- politicko opredjeljenje: 50% ih je demokrata, 20% republikanaca i oko 20% nezavisnih
- oko 75% istih ne slusa podcast.
zasto?
well, u zadnje vrijeme citam puno o takozvanim web dva projektima. i svaki put kad zalutam na jedan takav, postavljam si jedno te isto pitanje - za koga su? za blogere ili za vanjske citatelje? koji profil ljudi?
jelte, krecem od sebe. uistinu piskaram ovaj blog bez nekog posebnog cilja, bez odredjene tematike. rekli bi, cisto gubljenje vremena i u hr virtuali se za sada mogu definirati vise kao citatelj i promatrac nego bloger.
pa hajde,recimo da sam citatelj s jasno defniranim zeljama, potrebama i ukusom. tj, znam sto volim citat i sto me u blog svijetu zanima. web dva projekt bi mi bio zanimljiv samo i samo ako bi obuhvatio odredjene teme npr poslovanje & upravljanje i politicki zivot ponaosob. i sve to na nacine. onog casa kad nadjem na njemu kritiku novog filma ili 105 nacina za dummies, on ce meni kao citatelju postati nezanimljiv. jerbo me filmovi i nacini ne zanimaju.
isto tako blogove dijelim na informativne i one koje citam vise za razbibrigu. moram napomenuti da razlicite kategorije blogova jako jako rijetko citam zajedno.
koji web dva mi odgovara? samo tematski. i samo kao tematski on ima smisla. jedna tema s vise izvora i vise razlicitih pogleda. jasno, uz mogucnost citanja cijelog teksta. jer ne znam na kakvom sam dobitku ako moram klikati dalje, jelte, rss imam. kad ga osvjezim, dobim web dva. s tim da si sama mogu kategorizirati web.
ok, vjerovatno ce neki (barem u sebi) proturjeciti cinjenicom da, obzirom na svoj nivo koristenja interneta nisam reprezentativan uzorak za web dva, ali... hint sto na netu vrijedi: ne uspijete li pridobiti "high level users", tesko cete pocetnike. i mozda jedno istrazivanje slicno linku gore za web dva ne bi bilo na odmet. bez obzira na testne faze, projekte, ispitivanja... jelte, publiku i njene navike je dobro znati. nema veze o kojem trzistu govorimo.
jos jedan dio sa clickZ vezan uz podcast:
"On one point many seem to agree: podcasts. Though often perceived as early-adopters of new media forms, most blog readers don't listen to them. In fact, 62 percent of music blog readers, 75 percent of political blog readers, 77 percent of mom blog readers and 80 percent of gossip blog readers said they never listen to podcasts."
ps. sto jest, jest - ne slusam ni ja. kad na blogu naidjem na podcast, preskocim taj dio. i znam, mozda je bilo zanimljivo. no meni to bez obzira na T3 vezu od 6MB gubitak vremena. nemres ga skenirati, podvrci tzv. "speed readingu"..nista. a i slusalice, pokretanje media playera, eventualno gasenje i prekidanje muzike ili radio programa u podlozi.. hej, pa net je tu da nama olaksa stvari, zar ne? audio je ok kad je ok, no toplo preporucam ne radite analize i dobre stvari iskljucivo u mp3 datotekama. sve kad i poslusaju, ljudi tesko ostaju fokusirani pa onda i zainteresirani za temu. em na monitoru uvijek nesto "skace", em podrazaji dolaze sa svih strana, em je naporno, em je web - web. ma koliko mi sutjeli o tome. neka radi za nas, ne mi za njega.
objavila
zli_girl, 17:21--Udri muski!
(12)-
Print?
#
26.04.2006.,srijeda
Sphere - nova trazilica blogosfere
well, well, well; najave od prije 6 mjeseci su realizirane. beta verzija sphere, alata za pretrazivanje blogova, je online!
buduci da sam kakti "out of work" ovih dana, samo ukratko:
uz relevantnost posta (imam feeling da ce sphere jako pripomoci tematskim blogovima), duzinu, datum objave, spam faktori itd, udarne su mi opcije:
reletad media - pronalazi blogu relevantne vijesti, knjige, podcast i sl. o da, ovo nam je trebalo. nema vise googlanja cinjenica. ok, ponekad ali.. moramo priznati da sphere olaksava stvar.
sphere it - pronadjete zanimljiv clanak online, klik na "sphere it" u favoritima, i odvede vas na blog postove relevantne za temu clanka. just like that. ovo nam je bas trebalo, zar ne?
nesto vise o sphere pise search engine watch.
enjoy!
ps. razliku izmedju dosadasnjih blog trazilica i nove sphere, fakat je najbolje opisao Malik na svom gigaomu:
"Technorati, Feedster and Icerocket do a good job of searching the blogs, the information that is presented to the end-user is like giving people the cow, not the steak."
objavila
zli_girl, 05:02--Udri muski!
(3)-
Print?
#
23.04.2006.,nedjelja
Brr Cross
zavrsila jucer na hitnoj. ravno 36 minuta cekanja samo da bih nekom rekla da bas i nisam u razgledavanju.
u zurbi sam, mjesto svoje zdravstvene kartice, pokupila ninovu. extra 10-tak minuta cekanja dok dodje osoba ovlastena za kopanje po bazi ministarstva zdravstva.
prosti pregled uz par pitanja, mjerenje tlaka, ECG, vadjenje krvi, chest x-ray.... samo 4 i pol sata. imam osjecaj da sam u casu zvanja taxi sluzbe postala nova, zdrava i sretna. jer odlazim od njih.
nego, tko se ono zalio na brzinu u hrvatskim bolnicama?
objavila
zli_girl, 18:15--Udri muski!
(13)-
Print?
#
22.04.2006.,subota
I tako je netko nekog odalamio po glavi
pise jutarnji :
"Špansko: Pljačkaši odjurili Fiatom, presjeli u Audi i nestali sa 400.000 kn" -
"Dvojica naoružanih pljačkaša izvršila su prepad u uredu Hrvatske pošte na Trgu Ivana Kukuljevića 5 u zagrebačkom naselju Špansko večeras u 20.25 sati, a tijekom pljačke jednog su službenika udarili drškom pištolja po glavi. Točan iznos ukradenog novca službeno se večeras nije mogao dobiti, no neslužbeno doznajemo da su pljačkaši iz pošte odnijeli oko 400.000 kuna, no tek će se nakon inventure vidjeti je li taj podatak točan."
imaju i iskaz svjedokinje : Sve se odigralo munjevito, u sekundi. Istrčala su dvojica u nekim mandurama i s kapama na glavama te su uskočili u crveni autić i odjurili. Čujem da su unutra odalamili radnika HP-a, koji im se valjda na trenutak usprotivio.
evo sto kaze vecernji :
"Zagreb: Razbojnici su naposljetku uspjeli oteti samo jednu vreću, kako se kasnije ustanovilo – punu razglednica i pisama."
"Prava drama odvijala se sinoć u 20.25 sati sa stražnje strane poslovnice Hrvatske pošte na Trgu I. Kukuljevića 5 u Španskom kada su dvojica maskiranih i naoružanih razbojnika u bijelim kombinezonima napala zaposlenika pošte Darka Gajšaka te mu pokušala oteti vreće koje je prenosio u poštanski kombi." -
jos bolji je index.hr:
"U PETAK navečer oko 20.30 sati u zagrebačkom je naselju Špansko pod prijetnjom oružja opljačkano vozilo Hrvatskih pošta koje je prevozilo dnevni utržak."
Razbojstvo se dogodilo ispred poslovnice na Trgu Ivana Kukuljevića broj 5 na način da su dvojica muškaraca mlađe dobi zaskočila na stražnjem ulazu u poslovnicu djelatnika koji je vršio pretovar, i pištoljem ga udarili u glavu, doznajemo iz zagrebačke policije.
objavila
zli_girl, 09:25--Udri muski!
(8)-
Print?
#
21.04.2006.,petak
Never Hope More Than You Work
danas se po prvi put u brrlandiji osjetih skroz domace. posjetila sam jedno nase predstavnistvo i nasmijala se do suza. mada, hmm... dakle, usetam u ured, papiri, dokumenti, laganini domaca spika...
ms: vracate se?
zli: a ha
ms: meni smjena dolazi za tri mjeseca.
zli: da? idete i vi?
ms: odradila sam cetiri godine, moram.
(bla, bla, bla)
nije proslo pet minuta, razgovor je zamjenila kuknjava - ah, kako divan dan a ja danas moram biti ovdje do 6. i znate sto, svi misle da mi ovdje nista ne radimo a gledajte papira i ...
mjesto (ocekivanog) sazaljenja i odobravanja, prasnuh u smijeh. primjetivsi podignute obrve iznad zbunjenih ociju sugovornice preko stakla, sve sto mi u "obranu" tog casa na pamet palo reci je - dobro je. uistinu smo prepoznatljiva robna marka. brand samo takav. gospodicna, sigurna sam da niste culi nekog drugog da kuka i jauce na radnom mjestu.
dalje mi se nije dalo. no misao mi se nekako ostala motati po glavi sve do sada. cak ni u parku, na ljuljasci, nisam je mogla izbiti iz glave. malo, malo pa se zapitam kada ce se i hoce li se taj odnos prema radu u RH promjeniti. ok, znam. morat ce se. no... da, recimo da bih to voljela dozivjeti.
i ne samo prema radu, vec i prema sredstvima za rad te vlasnicima istih. svaki put me iznova dotuce ona uobicajena izreka u 'rvata " ne moze on meni toliko malo platiti, koliko malo ja mogu raditi". da sam vlast i da imam kakvu moc, onima sto je promicu zakonom bi zabranila svako pravo na rad. jos gore prosli bi svi oni sto namjerno unistavaju imovinu vlasnika. oh da, ima i takvih. cesto se moze cuti/procitati tipicno hrvatsko "busanje u prsa" i hvalospjevi vlastitoj mudrosti zbog pocinjene stete. jelte, nebu na meni nitko zaradjival. debili. idioti. mislim, nije mi namjera nikoga vrijedjati no fakat ne znam kako drugacije nazvati one sto ne kuze da sto god radili u zivotu, rade iskljucivo za sebe. ne za gazdu, ne za drzavu, ne za...vec za sebe. da ostaju bez kruha unistavajuci ono sto im ga omogucuje.
ukoliko nam nije dobro, smatramo da smo premalo placeni, mogucnost izbora uvijek postoji. promjena posla ili karije, usavrsavanje, ucenje...pa cak i odabir - biti sam svoj majstor. sto od sveg srca zelim vise opisanima. bas me zanima koliko bi im uz takav pristup trebalo do bankrota. mjesec, dva, ili mozda manje?
kad sam kod rada, citam danas neutrina i njegov osvrt na apstitenticin blog koja kaze: "nije posao vrijedan toga da trošim svoje živce!."
jasno da nije. nista nije. no zvuci mi ovo opasno malo. postanemo li ravnodusni spram posla, desit ce se zapravo ono najgore - postat cemo roboti; na posao dolaziti i odlaziti bez dobrih vibri. sto po meni svakako nije dobro. ne mogu se zamisliti u situaciji da na posao idem bez smjeska. za vrijeme studiranja u brrland, radila sam jedno vrijeme u celicani. nocu. po 12 sati. s celikom u cipelama. prvih par dana sam dolazila doma u 7 ujutro i razmisljala kako bi bilo zgodno da postoji jedan special taxi. ne na 4 kotaca, vec na dvije noge. onako, da nazovem, on dodje i odnese me iz auta pravo u stan. jer nikad mi 50-tak metara tako dugim nije bilo. i da ne moram bosa.
nekako u to doba shvatih razliku izmedju "muskog" i "zenskog" posla. i razlike u cijeni rada. jerbo sam predavala engleski (ESL) u skoli za emigrante. (ih, nije to nista. svasta sam radila) i cistacica sam bila. jest da sam zaradjivala daleko manje, no nikad nisam pozeljela otpuzati s parkinga. obzirom na prijasnje iskustvo, skolovanje i znanje, nisam se osjecala ni iskoristeno. jelte, nisu me platili kao cistacicu a trazili da im napisem nekakav poslovni ili e-marketing plan, napravim analizu e-poslovanja i kaj ti ja znam, vec da obrisem prasinu s radnih stolova. meni je odgovaralo nocu raditi i zaraditi. jesam li bila zadovoljna? jesam.
ok, ne kazem da nije bilo i "onih" noci. no nekako bi uvijek prevladala svijest da je sve skupa posljedica moje odluke, da me nitko tjerao nije i da je na kratko. dozivljavala sam to kao period svojevrsnog ulaganja. dugorocnog, dabome.
opet, bas zbog osjecaja zadovoljstva, napustila sam dobar posao. radna okolina jos nekako, ali sef mi nije "sjeo". jednog ponedjeljka sam mu na kraju radnog vremena rekla da me sutra biti nece. nije me dozivio pa su drugo jutro zvali i pitali gdje sam. proslo je mjesec dana do ponovnog privredjivanja ali ja se fakat nikad nisam osjecala bolje. slicno je davno prosao posao u drzavnoj upravi RH. hocu reci, alternativa uvijek postoji. reci "necu trositi zivce" nije ona dobra. barem na duge staze. da bi nesto odradili dobro, moramo ne samo voljeti ono sto radimo, vec i tim s kojim komuniciramo svaki dan. ostati "zdrav" u nezdravom okruzenju je nemoguce. ili ce nas inficirati, ili vremenom ubiti strast prema poslu. u oba slucaja, zadovoljstvo zbog dobro odradjenog dana, mozemo zaboraviti.
"Never work just for money or for power. They won't save your soul or help you sleep at night." - M. W. Edelman
objavila
zli_girl, 06:45--Udri muski!
(4)-
Print?
#
19.04.2006.,srijeda
Jeste li "plava krava"?
«Nesto sto je osobito zasluzuje da se o tome govori, da bude zamijeceno. To je nesto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smedja krava. Post-potrosacki potrosac potrosio je sve sto je mogao. » - predstavljanje je knjige seth godina «Plava krava - Preporodite svoj posao, budite osobiti» na hrvatskim portalima.
zapadom pak cirkulira originalni naslov – «Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable» pa jos dugo, dugo u glavi odzvanja ono transform, transform, transform...
no ne bih ja pisala recenzije jednom marketing guruu; zelim naprotiv skrenuti paznju na nesto sto u vezi plave krave, cini mi se, ipak ostaje neprimjeceno.
uglavnom, prica o plavoj kravi pocinje voznjom tamo negdje i kravom. obicnom smedjom kravom. ne vidjate li krave svaki dan, u pocetku vam i ona privuce paznju; no nakon sto vidite dvije, pet,... dvadeset smedjih krava, postaju dosadne. ugledate li plavu kravu..e, to je vec nesto drugo. plava krava privlaci vam pozornost svojom razlicitoscu.
za neupucene, jedan od temelja tog dijela marketinga jest diferencijacija; razlucivanje svog branda (robne marke) od ostalih proizvoda/usluga koristeci pritom razlicite pristupe, nacine, a i sredstva. opcenito, rijec je o jednoj zanimljivoj psiholoskoj igri macke i misa u kojoj je, prije ili kasnije, potonjem osiguran kraci kraj. jos krace, jedan od ciljeva marketinga je odredjenom proizvodu ili brandu dati osobnost – personificirati ga i kroz fiktivnu pricu poistovjetiti s krajnjim potrosacem. slozit ce te se da nam tih prica puni kuferi. nazalost, ja im kraja ne vidim. napretkom na tehnoloskom polju i daljnjom globalizacijom trzista zivotni vijek prozivoda skracivat ce se sve vise a poplava prica i izmisljenih osobnosti nam ne ginu.
mene zanima, koliko je drustvo ili bar pojedini mu dijelovi spremno za sve te osobnosti. sudec po stanju danas, rekla bih da se vec gusi.
prica se vec dugo o duhovno siromasnom potrosacu konzumeristickog drustva. no najcesce ih mozemo cuti u kontekstu - radi izobilja i same ponude, on vise ne zna sto bi i kuda bi. (seth godin to u knjizi tumaci i manjkom vremena za slobodni odabir.) slozit cu se i dodati – bombardiran pricama o fiktivnim identitetima, on gubi svoj. uz krave svih boja i mirisa, njegovo ja se trosi i biva potrosenim bas kao rijeci sex, zena, zenstvenost, muskarac, covjek... rijeci se koristenjem habaju; postajemo njima zasiceni, postajemo njihove zrtve. dolazimo u situaciju kad svi o njima pricaju, ali gotovo nitko vise uistinu ne mari. izgleda mi, nesto jako slicno se desava i sa politikom u 'rvata.
potrosna je roba ta svakodnevnica.
vracam se jos malo osobnosti; neobicnoj plavoj kravi i nacinu na koji (po meni) prosjecan moderan pojedinac istom danas postaje. cini mi se, identitet i osobnost vise nije slobodna opcija u svim situacijama i svim kontekstima. pojedinac je drustvom i normama odredjen do te mjere da gotovo mozemo govoriti o gereralizaciji te reci - da, masovna smo pojava. a cinjenica jest da smo unikati; ne samo zbog jedinstvenog otiska prstiju i gena, vec najvise - duha.. «ono nesto», rekli bi. cinjenica jest da se vecina ljudi zeli osjecati ili biti na neki nacin posebnima a opet imati atribute po kojima moze pripadati nekoj zajednici, pokretu - grupi sa kojom se moze poistovjetiti. i sve bi to bilo u redu da svijet ne postaje jedno globalno selo u kojem se granice postojecih komuna prebrzo sire pa dolazi do rasta potrebe za stvaranjem novih. zahvaljujuci sposobnostima uspjesnih poslovnih ljudi da prepoznaju «priliku», svaka novoformirana zajednica kroz price o neobicnim kravama postane zacas i novi, takozvani niche market, sto se opet prebrzo siri da bi pojedincu pomogao oko stvaranja indentiteta. (dok kazes keks, vec si smedja krava) mislim, ideniteta na kojeg smo (barem ja) navikli - osobna prepoznatljivost i dozivljaj sebe u jednom duhovnom smislu.
naime, misljenja sam da price o kravama dovode do stvaranja novih ideologija, psihologija i filozofija modernog doba temeljenih na nacelu - covjek, to nisam vise ja, vec moje tijelo; sto odgovara vecni marketing strategija: mjenjamo ambalazu, ne nuzno i proizvod. mjenjamo je brzo i konstantno. dodatne vrijednosti: extra kolicina, prakticnost pakiranja, nova aroma, i sl. pricamo novu laz. da stvar bude gora, tijelom (ambalazom) laz prezentiramo i prodajemo. sto je na cijeni? tijelo. graditi osobnost kroz njega i ima nekog smisla, zar ne? pa hajde, kad vec ne znamo tko smo, okusajmo se u dizajnu. istrazimo i spoznajmo barem ambalazu svoga ja.
dakle, imamo prozivod – tijelo. tetovaze, piercing (posebno genitalija), korekcije,... dodju nam kao branding, stvaranje osobnosti. (jelte, svaki onaj leptiric iscrtan na ramenu je unikatan i poseban; predstavlja nas. vise nismo obicni) dodatne vrijednosti – bol (moralna odgovornost?; nekad smo imali revolucije, zar ne?) i seksualnost . i jedno i drugo ucestale su teme razgovora; oboje podnosimo sve teze i cini nam se da ne postoji nista drugo na ovom svijetu - svijetu u kojem zelimo imati samo svoje mjesto pod suncem. pa makar zbog njeg bili iscrtani, izbuseni, probuseni... rekonstruirani. nacin prezentiranja nasih tijela, postaje nasom diferencijacijom; sredstvom samodokazivanja, uzitka i kontrole nad sobom. i sto ga vise «popravljamo», vrijednost mu vise raste.
sve se gotovo savrseno uklapa u godinovu pricu o «plavoj kravi ». uistinu, zelite li biti zamjeceni, morate se izdvajati iz mase; biti osobiti. ne nuzno najbolji, vec se isticati. stalno. jer ponavljanjem, i plava krava moze dosaditi; postati obicna smedja. i mozda je to razlog sto danas vise paznje moze privuci nova frizura ili jedna probusena bradavica no starcic u izlizanoj kosulji koji, eto, samo sto nije otkrio lijek protiv ne-znam-cega. on jest izvanredan, mozda i najbolji, ali se nicim ne istice. tko je od njih dvoje uistinu rijetka «plava krava» a tko samo jos jedna plava krava vise, prosudite sami.
da zakljucim: fizicko «ja» pridonosi slici ali identitet svakako nije materijalan i ne moze ga se kategorizirati. sve pomodnije fizicke manifestacije potvrda su mi o nedostataku identiteta i spoznaje tko smo.
sudec po stanju danas, usudjujem se reci - post potrosacko drustvo u cjelini isto je drustvu kamenog doba; samo je scenografija i kostimografija drugacija. jelte, da bi drustvo kao cjelina evoluiralo, mora evoluirati jedna kriticna masa pojedinaca unutar tog istog drustva. kriticna masa se, karakteristicno za evoluciju, polako dogadja.
kriticna masa bez identiteta.
objavila
zli_girl, 22:41--Udri muski!
(17)-
Print?
#
18.04.2006.,utorak
Winning is Nothing but a Habit - I Never Expect to Lose *
"It's Milan against Barcelona, not Shevchenko against Ronaldinho, the most important thing is the group and the collective spirit" - kaze Sheva.
jes, nogomet je timski sport. 90 minuta ovisi o svih 11 igraca, ne o jednom. nakon gotovo katastrofalnog pocetka sezone, ac milan tim je, sto bi rekli moji sugradjani, united. tko ih je pratio zadnjih 8 mjeseci, zna o cem govorim.
milanova obrana jest u prosjeku 4 godine starija od barcine, no ako racunamo iskustvo, 4 godine su mnogo. pipo ce nam faliti. jest da ne daje spektakularne golove, no pred mrezom je - car. a dida... eh, vjerujem da ce nocas opravdati mjesto vratara jednog od najvecih klubova svijeta - ac milana.
anyway, navijacki rekvizit na meni. sedmica. i sinek je otisao u skolu u black&red lucky one. kaze, ta dobija. i ja mu vjerujem. jer u nesto se vjerovati mora. vjerujem i da ce rossoneri dati sve od sebe. vjerujem i da nista nije nemoguce. pa ni ne pobijediti spanjolski stroj zvan barcelona.
dakle, neka bude 1:0 ili 0:0. za domacina.
- FINALE 2006 PARIS -
idemo dalje - forza!
* "
Winning is a habit. Unfortunately, so is losing" - Lombardi
"
I never expect to lose. Even when I'm the underdog, I still prepare a victory speech." - H.J. Brown
objavila
zli_girl, 19:35--Udri muski!
(14)-
Print?
#
18.04.2006.,utorak
Don't Let Anybody Rent a Space in Your Head I
jucer i danas sam vise puta cula onu nasu staru izreku "tako to mora biti". pa me pukla ideja. ideja da napisem knjigu naslova "Predaja u samo jednom koraku." ok, moze i u dva. koraka. uz «morati tako», drugi bi definitivno bio vjerovanje najpoznatijem murphyevom zakonu – sve sto moze poci po zlu, poci ce.
citav zivot slusam kako tako mora biti. jos kao djetetu su mi o tome pricali price. jelte, nekako me je trebalo obuzdati. srecom, uvijek sam bila dovoljno svojeglava, tvrdoglava i uporna u "okretanju vode na svoj mlin". a dok je okrenete, saznanje da nista ne mora biti tako i nista nije tako samo od sebe, nametne se samo.
svi "tako" posljedica su naseg odabira, nasih dobrih/krivih koraka, hrabrosti (jelte, nekad treba doslovno odbaciti sigurnost), spremnosti preuzimanja rizika, nase strasti spram zivota, okoline (koju, onako usput receno, opet biramo sami)... da ne nabrajam. a to nismo samo tako stekli rodjenjem. jest da geni i karakterne osobine pojednicu mogu dati prednosti, no mjenjanje je vjestina koja se uci; vjestina koja se moze nauciti. (pritom valja spomenuti da potrebe za promjenama moraju poteci iz nas samih.)
ne znam moze li netko zamisliti ucinak "tako to mora biti" recenice na osobu sto svim srcem vjeruje da moze promjeniti svijet. jasno da demant u vidu "nista ne mora biti tako" slijedi. pa bivam neko n-tno svjetsko cudo, bivam jedna od onih kojima je lako... e tu me ni bicem na daljnje objasnjavanje natjerao ne bi.* em nije o mom zivotu rijec, em znam da u zivotu nema nista teze no pobijediti sebe, svoj karakter, glupe predrasude i lose navike. potonjih pak i pod "svojim krovom" imam dosta.
(nastavit ce se...)
* zadnjih desetak godina slovim za hladnokrvnog promatraca. nema sanse da u nesto sto mi nema nekog smisla, kao sto rece mrak, ulazem previse energije. nema sanse da se ljutim, zivciram, danima raspravljam i dokazujem svoje stavove. well, ja rekoh sto mislim i tu dolazi tocka. daleko od toga, da te stavove necu preispitivati, dokazivati, analizirati, traziti misljenja ljudi sto postujem,... o da, ako se netko mjenja, to sam ja. i o da, ja mjenjam svijet.
mjenjajuci sebe.
objavila
zli_girl, 04:30--Udri muski!
(10)-
Print?
#
16.04.2006.,nedjelja
. . .
Blogerima, citateljima i posjetiteljima zli_girl bloga, dragim prijateljima diljem svijeta, te svim ljudima dobre volje zelim sretan, suncan i nasmijan Uskrs.
Nina
objavila
zli_girl, 00:18--Udri muski!
(20)-
Print?
#
15.04.2006.,subota
Tiha voda brege dere
"ne ulažem previše energije u sukobe koji mi neće donijeti konkretnu korist, radije fokusiram energiju negdje drugdje " -
kaze mrak na borja.org
aleluja.
objavila
zli_girl, 15:53--Udri muski!
(8)-
Print?
#
14.04.2006.,petak
In This Great Future You Can't Forget Your Past
sapni mi...zaplaces li jos uvijek, onako ponekad, lezeci u krevetu s rukama ispod glave kad dobro znani taktovi najave «no woman, no cry? » kladim se da si zaboravio broj. (neka, i ja sam Tvoj.)
ili barem... sjetis li se kako si, kako smo...svak na svom kontinentu cekajuci zoru smirivali podivljalu krv brisajuc suze i pricajuc si sve ono...sve one lazi.
ne, nemoj se odmah ljutiti. znam da nisu bile lazi i da...al eto tako, danas... ma znas da jesen promjeni boje.
eh da. jesen. magla. frankfurt... kreativni nered, stanka, tjestenina sa tri vrste sira i - srce, sto mi to radis? (vidis, ne sjecam se vise ni jesam li Ti ikada rekla da to srce izgovaras na poseban nacin.)
u pravu si. divno je kad covjek sam sebe ne prepoznaje; zaboravi na epistemologiju, pocetne recenice aristotelove metafizike, kantovo slavno « sto mogu znati?»... da, divno je. divna je i sama spoznaja da nista ljepse nema. i sto smo znali, sto znamo...
cujes? da, prolazi vlak. isti onaj, isto doba...jos uvijek. sa dva putnika manje. jedan ih ispraca tamo na nekom peronu. dolaze, odlaze... krivi smjerovi. a drugi... eh, vjerujem da si uhvatio svoj i da, ne prepoznajuci se, znas kuda Te vodi. i nadam se...ne, nikad se vise nemoj prepoznati. jer to je sve sto Ti zauvijek pozeljeti mogu. i oprosti ako je premalo. (no mi znamo da nije, zar ne?)
ps. i molim Te, cuvaj Te taktove za mene. prepusti im se. i sapni, sapni mi ponekad. dok skupljam knjige online.
ja? ja cu za Tebe - osmijeh... svaki put kad sheva na onaj sasvim svoj nacin poskoci. pa cak i kad milan dobije gol. ta znas... srca rossonera velika su srca.
oprastaju.
«no woman, no cry» - mp3
a sad, idemo dalje. idemo do milana na veliki gradski derbi. idemo pobijediti.
objavila
zli_girl, 17:23--Udri muski!
(18)-
Print?
#
13.04.2006.,četvrtak
Got to Have Guts to Believe Your Guts
jeste li se kada probudili usred noci i rekli - yes, to je to. to je to i nista drugo. to zelim, to hocu, to idem stvarati. to cu napraviti. pa se digli u gluvo doba dok grad spava i krenuli raditi upravo to. krenuli i radili. pa probdjeli jednu noc, pa drugu, pa trecu.. pa sto se vise bdije, to vise znate da ste na svom tragu. pravom tragu. i da je to to.
otkad za sebe znam, vjerujem svom zdravom razumu i svojim "guts". s vremena na vrijeme, potonjem daleko vise. jelte, zdrav razum zamraci tu i tamo. neciste sile i te stvari. ali guts...
objavila
zli_girl, 21:00--Udri muski!
(6)-
Print?
#
12.04.2006.,srijeda
Post zvan 02. 36 am *
eto, nemama vremena za pisanje neceg ozbiljnog & smislenog. nemam. vec tri dana radim od prvih ticeka u zoru do kasno u noc. bole me i noge jer vec tri dana sjedim. o ledjima da ne pricam. desna ruka...eeh.
no tak to zna biti kod mene. pet dana po 20 sati, pa osam dana po vlastitom izboru. ako mi se hoce, hoce, ako ne - ne. sitnice je moguce realizirati vec uz jutarnju porciju kofeina i citanje vijesti. ostatak dana odmaram vijuge, igram se, setam, citam, ucim nekaj novo, plivam, bildam usw. (ok, ovih osam je malo pretjerano. to je tako samo preko ljeta kad management na odmorima pa..)
uh, moram bjezat. idem malo ubit oko. za cca tri sata sam narucila budjenje kod kolege. da nastavimo sa poslom.
na kraju ipak -
* +- par minuta, meni svaki sat pokazuje drugo vrijeme. mislim cak da nije +. jelte, gotovo svi satovi mi idu naprijed. ovaj na zidu po kojem se ravnam kad izlazim iz stana cak i nekih 8 minuta. zasto? pa takticka varka. ne volim kasniti. zapravo, ja nikad ne kasnim. ne volim bas ni narod sto kasni. zasto? pojma nemam.
objavila
zli_girl, 08:32--Udri muski!
(7)-
Print?
#
09.04.2006.,nedjelja
Real Estate for Dummies
danas sam pronasla jedan divan tlocrt stana u izgradnji. (da, da. i raspored mi bitan) bas onako za mene i moje potrebe. dvije sobe; manja za potomka, veca jasno za mene; majusna kuhinja (ta kaj ce mi velika kad ne kuvam bas), blagavaona, dnevni boravak, kupatilo + extra cw, i cuker na kraju kak to obicno biva... terasa okolo naokolo. stan je na cosku zgrade tak da i kupatilo ima prozor a iz svake sobe i dnevnog se moze izaci na terasu. milina. vec se vidim kak svoj jutarnji kofein na njoj ispijam cekajuci izlazak sunca. i router sam vec smjestila u dobar cosak tak da uz kavu mogu i blog pisati.
ima te terase nesto manje od 80 kvadrata. mislim, placam samo 25% povrsine, tj sveukupno 98 metra kvadratna. i sve je to tak dobro rasporedjeno da sam se mam zaljubila. o cijeni, jelte, necu. to ni ja jos nisam probavila kak se spada. no kad bih znala da je izvodjac ok, mam bi si bas taj kupila. jer i lokacija mi se dopada. malo van centra no lako dostupno, zeleno i mirno.
al eto, ja ne znam kakav je izvodjac. citam zadnjih dana podosta o problemima koje imaju vlasnici novogradnje. kazu procurilo, otpada keramika, parket tanak, dize se nakon godinu, dvije... a nigdje ne mogu naci podatke o nekakavoj garanciji. ta nije valjda da prodaju stan samo tako. izvodjac radova tu ipak mora nesto potpisati. rovarim cijeli dan po forumima i googleu ne bi li procitala nesto o njima iz prve ruke. nista.
pa kontam...morti bi bilo zgodno napraviti neki web info za nas tutleke koji ne znamo kupiti stan. jer ja fakat ne znam. mozda blog gdje bi razmjenjivali iskustva. jer nije to samo stan. surfa high tech woman sad i uredjivanje interijera. i namjestaj. vec imam cijelu bazu podataka sto se raspada, sto traje, sto je isplativo, gdje traziti, kako kupiti, po kojoj cijeni... kad se vratim u nasu lijepu, uzmem spisak, sjednem za volan i krenem u obilazak. jelte, lako je shoppingovati kad znas kaj hoces. gdje tih kreveta s modernim visokim uzglavljem (ah, italy) i medicinskim madracima ima.
anyway, stela sam reci...ak znate za nekaj dobro u svezi tih mojih problema, ili nesto manje dobro da se paziti znam, kakav web site s preporukama... bit cu zahvalna.
sad moram dalje. pod topjo, topjo. (u "zargonu" mog sina - deka). sutra u 9 je tekma chievo - milan. moj najdrazi nije u postavi al nema veze. we'll win.
laku noc.
objavila
zli_girl, 06:25--Udri muski!
(6)-
Print?
#
07.04.2006.,petak
Blogosphere - Today & Tomorrow
na borja.org procitala sam vijest o novom blog alatu u 'rvata iza kojeg stoji jedan od vodecih hrvatskih portala. priznajem, vijest me ugodno razveselila. jos vise ona da ce istu uslugu ponuditi i T-portal.
a evo i zasto:
neki se mozda sjecaju mog tekst "BAD, IAD ili nesto trece?" u kojem se osvrnuh na znacenje i smisao blogova danas:
i za kraj da odgovorim na pitanje koje je postavio
joi na svom blogu:
Do you think blogs will suddenly cause an emergent democracy and save the world?
ne, ne mislim. mislim da smo ga, kao ljudi, tu popusili. sistemi moraju znati sto raja misli. korporacijama stanje odgovara jos i vise. i budimo iskreni,
blogovi opstaju i sire se zbog jeftinog marketinga i situacije pod kontrolom a ne zato jer je nekome stalo do biliona glasova. zato ga zovu mocnim a mi kao mi, piuni u velikoj partiji saha, sretni smo sto nas netko slusa, cita...
da, dragi moji. znanje je moc. mi im moc besplatno dajemo. blogere citiraju, blogove spominju ne bi li podigli svoj ugled a ne pomogli nama. ako i pomognu, pomoc ce vec masno naplatiti.
in other words, tehnologija je mac s dvije ostrice. skroz ok ali i skroz opaka. dok nas, blogere, dizu u nebesa, zaboravimo na demokraciju i veliko spasavanje svijeta.
jest, voljela bih da sam u krivu.
sto sam htjela reci? da medijske kuce nude i kupuju blog servise zbog kontrole informacija i odgajanja lojalnih korisnika, a u cilju relativno malog troska svog oglasavanja. sama cinjenica da je blog servis uspjesne novinske kuce ili net portala, dovodi do ucestalijih posjeta istom, prenosenja vijesti s njegovih stranica, klikova, linkova, rejtinga, vise GM-a...stjecanja navike.
matematika je jednostavna. da bi jedan portal bio uspjesan odnosno ostvarivao prihod, mora imati oglasivace. da bi pridobio oglasivace, mora imati odredjen broj klikova dnevno. da bi imao klikove, mora imati korisnike. da bi imao korisnike:
a) mora se i sam oglasavati
b) mora im ponuditi dobar ali i dodatni sadrzaj te podrsku.
da bi se besplatno oglasavao i gradio brand (awarnesses!), zadrzao korisnike i osigurao tendenciju ucitavanja, stvara virtualnu komunu. blogosfera je jedna od boljih. par muha jednim udarcem. the end.
mislim, vec i vrapci na grani pjevaju o bitkama na netu - bitkama za korisnike. zasto? zbog prihoda. znaju vrapci i da najveci dio istih dolazi od oglasavanja. a znaju i da vrtiti banner na posjecenom portalu (ili pak manje posjecenim niche hubovima) nije jeftino. to kosta.
mozete li zamisliti koliko bi love morao odvojiti danas monitor.hr za sve svoje linkove po blogovima? koliko bi morao odvojiti index.hr za buduce linkove kojih ce, vjerujem, biti podosta? koliko bi mogao odvojiti T-portal za promociju blog alata na iskonu ako prica o kupnji nije istinita?
vjerujte mi, strasne su to brojke. oni ih sveli ili ce ih svesti na minimum. mislite da nasim eventualnim neklikanjem tih linkova nista ne dobivaju, varate se. zbog toga spomenuh brand awarnesses; jednu pricu cisto psiholoskog karaktera u svijetu marketinga na koju u svijetu trenutno odlazi najvise novaca iz odlasivackog budzeta.
dakle, po meni, puce & decki su na neki nacin jako dobro odradili jacanje pozicije na trzistu.
e sad, bila sam malo skeptik glede hrpe blog alata jer je nasa virtuala jako malo trziste a ja nekako naucila sve promatrati globalno, no... sve ima smisla kad pricamo o demografskim unikatnim obiljezjima korisnika.
ima smisla jer ce i nasa blogosfera polako liciti na one globalne; naslovnice blogova na kakve smo navikli u nasem blog svijetu izgubit ce smisao svog postojanja i webservis bez dobrog zaledja ce tesko financijski prezivjeti. jer:
a) oglasivacima one nisu i nece biti pretjerano zanimljive. blogovi se povezuju medjusobno te masa posjetitelja naslovnice ni ne vidi.
b) servisi ce ih vremenom ukinuti sami zbog kresanja troskova njihova odrzavanja (jelte, i vrijeme je trosak)
c) usluga blog servisa kosta i mora od necega zivjeti.
d) vremenom ce zazivjeti oglasavanje hrvata putem adwords. adsense ce doci. ili mozda netko napravi nesto slicno u nasem izdanju. mozda dodje neki novi nacin, tko zna.
sto god bilo, blogerima ce biti prisiljeni dati i da zaradjuju putem svojih blogova. tko im ga moze dati?
- portal koji ima dobre izvore prihoda i nije mu bitno ako i kreatori sadrzaja dobe neku kintu.
- portal koji uz partnerstva/sponzorstva firmi i oglasivaca moze organizirati natjecaje i nagradne igre za blogere.
na sto bi rekao narod - tko vise da, njegova djevojka. jer lojalnost na netu i opcenito u poslovanju ne postoji. prividno se gradi stalnom nadogradnjom i poboljsanjem usluga te brigom o korisnicima. u poslovanju pak stvaranjem jakih i zdravih 2way profitabilnih partnerstava. (i kad se sjetim da sam lojalan korisnik online bila, lupala bih glavom o zid. sprecava me samo cinjenica da ja nisam izgubila nista a neki a lot. jelte, tak to ide u biznisu.)
da zakljucim, srdacno pozdravljam sve najavljene blog alate no vjerujem da rijec nas blogera i dalje njima nece znaciti nista. no eto, moci cemo birati racunajuci ROI. sto svakako svima preporucam; oni od nas zive, ne mi od njih.
objavila
zli_girl, 18:34--Udri muski!
(4)-
Print?
#
07.04.2006.,petak
TOP (bolje da se ne) VIDI
pukla sam. al ne noznim placom po rubu noge stola kako to obicavam, vec onako pukla. na zivce. zadnjih par sati sam se marljivo bavila najvecim problemom ovih dana; krov nad glavom u bliskoj buducnosti.
nakon prosurfanog olala broja web stranica raznih agencija za nekretnine u 'rvata, boli me ruka. boli me i glava. od gluposti, uglavnom. da sam barem pronasla jednu koja me moze zadovoljiti. ne bi vjerovali koliko stranica s oglasavanjem nekretnina na rvackom jeziku ima. to je strasno. i nista na sto bih ja sad onako pokazala prstom, stavila link i rekla - jes, to je odlicno. mislim, od reklamiranja i linkanja znj razreda svih vrsta sam odustala. tako ranking na trazilicima nikom nabijati necemo. a ni posjete. samo po zaslugama.
ok, zagrebwest mrvu. nisu ni oni ono nesto ali barem su brzi. zato zasluzuju da im ime tek spomenemo.
sve ostalo vidjeno je ...bull* na n-tu pa cak i vise.
j* ih flash, da ih j* flash. i svakog tko si ga u poslovne svrhe dopusti. pa ja za svako klincevo ucitavanje stranice moram kliknut onaj idiotski trokutic da bih vidjela navigaciju. pa kaj ti "webumjetnici" nikad nisu culi da ima ljudi koji ta, da ne kazem sr* od flasha i raznih multimedia, blokiraju po defaultu?
hajde, mogu razumjeti kad stave neki banner, nesto bezvezno u flashu..kajgod. al brate, kad mi navigaciju naprave u .swf... ne, tu se ne vracamo da stanove bas i besplatno dijele. jok.
j* ih sarena pozadina. ono, vesele male kucice ala home page u browseru. da mi je samo znati otkud im. misle li kako se osjecam gledajuci u to?
j* ih i struktura informacija. to je toliko nepovezano da...ah da, vec sam rekla da me boli glava, zar ne? za koga te web sajtove uopce rade? populaciju kojoj je dosadno u zivotu pa si dobar labirint pozeli?
j* ih i trazilice. prvo moram potrositi par minuta da se uopce snadjem, pa kad si odaberem varijable (ako sam sretna, mogu birati - stan, 2 sobe, prodaja, zagreb), dobim poljoprivredno zemljiste, kucu u najam u tri prip*, poslovni prostor usred sarajeva a bome i vilu uz more.
dalje, umjetnost je pronaci informacije tipa godina izgradnje, instalacije, rijetko tko nudi i panoramski pogled, mapu grada, slike su savrseno lose..ma kaj da pricam. moram jos samo napomenuti da sam korisnik sto si podatke voli sortirati prema raznim kriterijima kad mi ih povuce iz baze. hocu klikom liste sortirati po svemu, od lokacije, preko povrsine, do cijene.
vrhunac svakako cine i oni sto besplatno oglasavaju prodaju a meni bi, kakti, naplatili kontakt informacije. e nece moci. tako nece moci. vjerujem da ce ih jednog dana glupost doci novcanika. i poslovanja.
ni neki sto oglasavaju nisu mnogo bolji. kaze netko: prodaje stan, grad - nije bitno. nu. a ja da kao platim za kontakt informacije. padala sam na nacine, no s kruske jos nisam. odgovornost svakako lezi i na web stranicama. unos podataka i web forma nije dobro definirina.
gledala sam ja malo i tko stoji iz svega toga. nisam mogla odoljeti iskusenju. a sta rec? jedna poruka svima vama, koji se jos niste predstavili na webu, a planirate... za svoje dobro poslusajte moj savjet: bjezite od webdizajn studija sa obiljem gifova i .swf datoteka na stranici! bjezite, ne okrecite se. jer ce vas upropastiti prije no sto domenu zakupite.
ps. neke od tih bijeda cak imaju i onaj cuveni znak rvackog top www-a - top vidi. cim to vidim, pozelim si moc. takvu moc da im u tom trenu za vijeke vijekova izmedju top i vidi mogu nadopisati "bolje da se ne". jer bilo bi bolje. a kad smo kod bolje da ne, moram priznati da ja jos nisam naletila niti na jednu jedinu dobru i jasnu web stranicu s tim znakom. fakat ni jednu.
objavila
zli_girl, 05:08--Udri muski!
(8)-
Print?
#
06.04.2006.,četvrtak
12 Left
uzbudjenje od jucer jos traje i trajat ce jos neko vrijeme. trajat ce sve dok se ne pocnemo pripremati za novo; sportski susret 18.4. sa strojem zvan barcelona. sa sadasnjim sastavom obrane bit ce tesko zadrzati njihov napad. tesko ali ne i nemoguce. plus prvu tekmu igramo doma.
anyway, ja vjerujem da ce moji rossoneri dati sve od sebe.
a sad idemo dalje. idemo pogledati snimku barcelona - benifica. treba upoznati malo bolje i drugu stranu.
objavila
zli_girl, 05:29--Udri muski!
(3)-
Print?
#
05.04.2006.,srijeda
Starry, starry night
"On Tuesday night, AC Milan have proved once again why they are one of the biggest football clubs in the world.
Even with their backs to the wall, virtually out of the competition for over an hour of play, the Italians never stopped believing they could get the vital second goal which would send them through to their third Champions League semi-final in four years."- vise na stranicama eurosporta.
believing. po naski, vjerovanje. o tome ja stalno pricam i pisem. smijesni su mi oni stu se klade i igraju lutriju pa kazu "ako dobijem...". e moj brale, nikad ti dobiti nista neces. nema ako. ako ne postoji. "od dobivenog na..." - to je spirit sto dobija.
zasto ja nisam dobila na lotu? pa zato sto ne igram. smatram to pomalo suludim. zapravo, bojim se da me ne preuzme iscekivanje. prepustanje. da ne naje* zesce. jelte, prave stvari ne dolaze same. prave stvari se cak ni ne traze. prave stvari se - stvaraju. the end.
a sad malo o tekmi i komentarima koje citam uokolo. milan kroz usicu igle, ac milan i sreca, milan i ....bla bla bla. bla. skroz bla. jel bilo sve po zakonu i pravilima? jest. dakle, malo dostajanstva molim. ne budimo babe. taj isti ac milan je prosle sezone senzoncionalno ispustio kup prvaka. jel bio dominantniji? jest. ali bio je i neoprezan u prvih par minuta drugog poluvremena bas kao i igraci lyona danas. a neopreznost kosta. nekad jedan a nekad i vise golova. golovi su pak ti koji se racunaju, zar ne? well, pametnome dosta. napravili smo strateske izmjene na terenu, stvorili jack pot, dali 2 gola vise te zasluzeno dosli do polufinala. a sheva si 52-im pogotkom osigurao mjesto u povijesti eu nogometa. yes!
a sad, zna se - idemo dalje! forza!
ps. pozdrav sinju, minkenu i dragom prijatelju na putu iz milana. (random!). Thank you guys for....for believing.
objavila
zli_girl, 03:28--Udri muski!
(7)-
Print?
#
04.04.2006.,utorak
U nesto se vjerovati mora*
s jedne strane dobra taktika i iskustvo, s druge mladost i brzina. i po vratar na svakoj strani od kojih ce jedan biti "the key". u prvu stranu ne sumnjam. iskustvo pobjedjuje navijek.
- FINALE 2006 PARIS -
idemo dalje - forza!
* "mi idemo dalje" - rekao je sinoc
zli. i ja mu vjerujem.
objavila
zli_girl, 17:53--Udri muski!
(6)-
Print?
#
03.04.2006.,ponedjeljak
Fair Trade; not Free Trade
jos jedna neutrinova akcija vrijedna paznje. procitajte svakako i posaljite email nasim proizvodjacima cokolade jos danas. popravimo zajedno ono sto se popraviti moze. sto zbog izrabljivanih i nase moralne odgovornosti, sto zbog boljeg izvoza nasih proizvoda.
posaljite da sutra, obzirom na gospodarsku situaciju i teske ekonomske (ne)prilike u nasoj zemlji, i sami ne postanemo jos jedan krivi F u prici; free but not fair.
objavila
zli_girl, 17:57--Udri muski!
(1)-
Print?
#
03.04.2006.,ponedjeljak
Shevchenko: ‘Milan for life’
MILAN - Andriy Shevchenko has one objective: to close his career with Milan: ‘You never know what’s going to happen in football, but my objective is to remain with Milan for the rest of my life’ .
ps. pozdrav dragom prijatelju sto jucer sletio u milanu i nikak da me "mms-ne" san sirom i kakvom alficom.
objavila
zli_girl, 15:39--Udri muski!
(5)-
Print?
#
03.04.2006.,ponedjeljak
Marketing Intelligence
"igram se" malo sa StrategyWire. moram priznati, zgodno je. a i mocno.
objavila
zli_girl, 05:42--Udri muski!
(4)-
Print?
#