srijeda, 10.06.2020.


Moje mišljenje, moja čvrsta stijena :-))

Već neko vrijeme razmišljam o ovom tekstu. Radi se o mišljenjima, stavovima, uvjerenjima.

Svi ih imamo. Zahvaljujući netu, specijalno Fejsu, ne samo da ih imamo, nego ih podastiremo Urbi et orbi. Digresija: Više ne znam koliko sam ih odfollowala od početka karantene do danas, čisto da zadržim ostatke psihičkog zdravlja, one koji su odavno reliquiae reliquiarum :-)).

Sad dolazim do svog uvjerenja. Čvrstog, nepomičnog, gromade. Sloboda neta, sloboda na netu. Moje je mišljenje da je to najbolja stvar na svijetu, online i offline. Najveći izum čovječanstva. Da možeš, skriven iza monitora (tko još ima monitor :-)) ) i iza nicka tipkati iskreno, iz srca, duše bez zadrške, bez ustručavanja. Na taj način upoznajemo druge ljude, stvaramo prekrasna prijateljstva.

Daklem, eto mog stava. Kojeg branim svim tipkama i glasovima :-)). Međutim, što je zapravo donijela sloboda interneta. Uopće ne želim ulaziti u vrijeđanja, prijetnje i slične kretenarije. Tipkam o konkretnoj slobodi izražavanja mišljenja na internetu. Npr. da ste '95 ili '00 murjaku na ulici prišli i rekli da je Zemlja ravna ploča, potapšao bi Vas po ramenu, zamolio da malo pričekate jer će sad doći po Vas ljubazni mladići i pokloniti Vam lijepu, bijelu košulju s modernim duuuuugim rukavima. I dan danas biste još raspravljali o ravnopločastoj Zemlji s Napoleonom, Kolumbom, Mesijom i Djevicom Marijom. Gdje i spadate :-)).

Ali, moja obožavana sloboda neta je donijela ravnoZemljaše. I ne samo njih. Prijeći ću (bagerom :-)) ) preko antivakcinaša, a zadržat ću na Davidu Ickeu. Davida Ickea, odnosno njegovu teoriju o ljudima-gmazovima sam srela prije nekih 15-tak god, još su Bushevi bili predsjednici, pojma koji. Vrištala sam od smijeha. Halooooo. Gledaš vijesti i odjednom umjesto Busha, kraljice Elizabete vidiš reptila. Ili jesi na gadnim drogama ili trebaš biti na gadnim lijekovima. Umjesto toga, moja omiljena sloboda od tebe stvara facu. Ljudi kupuju Ickeove knjige, zapravo, netko izdaje njegove knjige -lupić glavom o zidić-. Pa onda hrpa ljudi na Fejsu šera Ickeove objave. Pitam se je l' uopće imaju pojma koga šeraju. Vjerojatno nemaju, ali ionako sam ih odfollowala. Ako nisu u stanju guglati prije, nek' se nose :-)).

Ima još toga. Ovo su, po meni, primjeri koji su toliko očito kretenski da ne dozvoljavaju drugo mišljenje. Usprkos svega, moj stav je nepromijenjen. Ništa, ništa ga ne može razdrmati. Živjela sloboda interneta!

Kad ne mijenjam, ne mogu mijenjati svoje vjerovanje o slobodi, kako mogu očekivati da će itko igdje primijeniti svoj stav. Politički uključen. Koja je svrha raspravljati o bilo čemu, kad nitko nije u stanju mijenjati uvjerenja. Zapravo, kako onda dalje? Kako naprijed? Pokušavam se držati:

I moja mala kaplja ... :-))
Pomaže ga tkati ... :-))
Taj sjaj slobode ... :-))

- 13:42 - Komentari (46) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< lipanj, 2020 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode