subota, 29.01.2022.


Najdraža noć :-))

Dobro jutro svima pa i njima :-)). Da znam, rijetka sam k'o povišica (zapravo, uz ovaj najavljeni "povećani" minimalac i rjeđa sam).

No, došla je noć koju ne propuštam, Noć muzeja. Prvo sam mislila cendrati jer su neki jadni nastradali još uvijek neobnovljeni muzeji nažalost zatvoreni (i ostat će takvima, šmrccccccccccc), a drugi koji su otvoreni (da, prozvat ću ih :-)) ), poput Klovićevih dvora, Muzeja grada Zagreba, Etnografskog su odlučili online.

Zapravo, nemam prevelikih razloga za prigovaranjem, uspjela sam pogledati Slavka Kopača u Meštrovićevom paviljonu i to uz vodstvo, najtoplije preporučam vodstvo :-)). Prije Meštrovićevog, bile smo u Galeriji Arheološkog, Meštrovićevi portreti tj. biste suvremenika. Izuzetno širok krug ljudi :-)). Sljedeća je bila Kuća Oris, zanimljiva izložba bilješaka i bilježnica dvojice kreativaca. I Slavko Kopač. 2022 sam čestitala njegovom Šetnjom, likovima koji su na istočnoj strani Paviljona (tamo gdje prije devastacije bila tisa pozerica za Filigranske pločnike). Djeluju dovoljno opasno i sposobno svo zlo zadržati u prošloj i ne dozvoliti im u ovu :-)).

Idući, Muzej policije. Mislim da je prije dvije god prvi puta sudjelovao u noći muzeja, ali fakat je izvan ruke, tj. nogu :-)). Dok smo putovale do Svetošimunske (bivše Šimunske :-)) ), frendicu sam zabavljala pričama o nekadašnjim noćima, kad su dijelili Nescafe uzduž i poprijeko i još štošta za cugnuti i gricnuti :-)). Kad tamo, u Muzeju policije keksići, bombončići, sokići, fala dečki i cure :-)). Pričali o krivotvorenim Hr dokumentima, pokazali nam. Sad znam kaj trebam gledati :-)).

Zatim, Veterinarski faks :-)). Već nekoliko god sudjeluje zadnjim siječanjskim petkom, ali smo, mislim, prvi puta bile već kasno i nije bilo više. Zato smo ovaj puta bile skoro dva sata, prekokrasno :-)). Marvinska putnica iz 18 i neke, zmije i glodavci ili kak' se već zovu ti sitni ljubimci, vidi se da sam friško z Veterine izašla :-)))))))))))))))) pa kuhani sok od grožđa i muffini. Da, bili su i zrikavci za degustaciju, ali nisam hrabra, nisam :-)). Nije bila zmijetina, to bih probala :-)).

Kaj se zmija tiče, bilo ih je za pogladiti, fotkati, gledati u terarijima, isto svučenih koža. Gledale smo špek kroz mikroskop, njami :-)). A tek životinjice na patologiji, tele s dvije glave, još sijamaca, bubine mice mace pa malo bolesti koje kućni ljubimci nam mogu prenijeti da nas ubiju :-)). Narafski, kako se veterinari bore protiv tih bolesti. Fetusi, kosturi, da skoro sam zaboravila kostur slonice iz ZOOa koja je mucica progutala kamen pa je taj kamen zapeo u dušniku i jadnica se ugušila. Imaju i kamen.

I kosture konja i potkove (ne kosture). Naučila sam na u Hr postoje tri vrste magaraca. Bila sam uvjerena da su samo dvije vrste, četvoronožni dragi i slatki te dvonožni nedragi, neslatki :-)). Kad ono, ima ih po regijama obale, sjever, sredina i jug :-)).

Ne smijem zaboraviti pčelice, dvije kućice su im posvećene :-)). Nedovoljno koliko ih trebamo, ali valjda smo se malčice opametili. Skoro sam zaboravila pohvaliti studente Veterine :-)). Tako dragi, tako predani, veliki dio su sami osmislili i tako entuzijastčno nas proveli :-)). Čisti užitak i sve petice :-)).

Noć je sinoć završila neuobičajeno rano, oko pola 11. Rano i kratko. Obično bismo još u 5 do 1 upadale negdje, a na kilometraži bi nam maratonci mogli pozavidjeti :-)). Brojem obiđenih muzeja kratko, ali dojmovima dugačko :-)).
Turgone, ak' slučajno naiđeš, mislila sam i pričala o tebi. Daklem, sudjelovao si i ti :-)).

Dugo u noć ... :-))
Zimsku hladnu noć ... :-))
Muzeji svoje draži tkaju ... :-))

- 10:26 - Komentari (15) - Isprintajte - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2022 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode