petak, 06.01.2017.


Fejs, ne dajmo se :-))

Upravo sam vidjela na Fejsu, a di drugdje :-)), fotku: Ako Vaša djevojka nakon prekida ne ofarba i ne skrati kosu, žao mi je, niste joj dovoljno sj***ali život.

Nasmijalo me. I počnem razmišljati. Nikad, nikad nisam nakon prekida mijenjala zurku. Mijenam zurku kad mi se mijenja. U vezi, bezveze (razmak po želji :-)) ), kak' mi dođe. Dosadi duga kosa, poželim kratku. Boju, od prvog farbanja u crveno u srednjoj, u 30-toj promijenih u plavu. Nevezano za muškarca/e. Pa su se mijenjale nijanse plave ovisno o bojama (poprilično je iritantno kad proizvođači promijene boju na koju su me navikli) i o frizerkama. Opet, veze s vezom nemaju tu muškarci.

Pokušavam se sjetiti kaj sam sve radila nakon prekida. Suludo se dobro zabavljala :-)). Ponekad pokušavala ustanoviti kako sam za milost svih boginja onlajna i oflajna uopće se sletljala s dotičnim :-)). Uz naglasak na pokušaj učenja, izvlačenja pouka i neponavljanja istih. Nove greške su daleko zanimljivije :-)).

Nakon prekida kaj radim. Zabavljam se, tulim, tupim. Pijem, pušim i tovim se čokoladom. I ovak' i onak' sam debela, nažalost ne lijepa i debela pa mi je linija zadnja briga :-)). Mijenjanje izgleda? Halo, nije me ostavio zbog izgleda mog. Da ide na ljepotu, ne bi uopće bili skupa :-)).

Tijek misli me doveo do: Kaj uopće radim zbog muškarca, kaj se izgleda tiče? Pa sad. Kad sam u fazi "zavođenja" više vodim računa o obleki. Najdonja uključena :-)). Živim u nadi da će mi se posrećiti :-)). Vodim računa o kosi u smislu pranja dotične. I da baš ne hodam s izrastom od pola metra. Narafski, izdepilirana, ispilingirana i tako to :-)). Nazovimo to pažljivijom osnovnom njegom.

Šminka, ah. Ako je imam, lagana je. Obleka, ako pokaže da mu se u nečemu sviđam, onda to nosim češće. Ali nekako mi je praktičnost i nekakvo -to mi dovoljno ok stoji- na prvom mjestu.

Jesam li dosadna :-)). Mislim ono, nikakav trud prije, još manji poslije :-)). Ne vidim smisla u kompletnom mijenjanju sebe. Da, ako mi je baš došlo. Došlo mi je promijeniti sebe, promijeniti muškarca, promijeniti svoj život. Sve odjednom je malo preveć. Korak po korak :-)).

No, kak' god okrenem ni mijenjanje sebe me ne zove na mijenjanje zurke. Promijeniti navike. Od one gomile loših jednu, barem jednu zamijeniti za dobru. Digresija: Pročitala sam da je za stvaranje navike dovoljno mjesec dana. Mogu, valjda mogu nekaj pametno raditi mjesec dana :-)). Ne, tu ne spada mijenjanje zurke :-)).

Mijenjam se ... :-))
Radije se ne dajmo ... :-))
Drugačijim pokretima i navikama ... :-))

- 14:59 - Komentari (16) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode