četvrtak, 01.01.2015.


Kad mi se pomiješaju offline i online :-))

Onda mi se hard, tj. mozak zblesira :-)). Ne mislim na divne trenutke kad se onlajn ostvari oflajn, to je sve onlajn, nego kad konkretno moj pametni bratić mi ostavi komentar na Fejsu da dolazi iz Slovenije u Zg s nećacima. Mojim nećacima, njegovim sinovima :-)). I to komentira u 5 ujutro – familija. Kaj je najgore, to mi je najdraži bratić, ostali su daleko bolji :-)).

No, ne običavam fejsati ranom zorom tako da sam bila potpuno nesvjesna njegovih planova sve do trenutka kad sam u nedjelju u 9 ujutro izašla iz haustora i vidjela ih .-)). Mislim, stvarno :-)). Na sreću, jedna od obiteljskih vrlina nam je prilagodljivost pa sam na licu mjesta, preciznije u autu prema Tehničkom muzeju osmišljavala dan usput pokušavajući nećacima pokazati nešto od Zga pri tome objašnjavajući razlike između kajkavskog, štokavskog, čakavskog, ekavice, ijekavice, ikavice čak se dotičući davno zaboravljenog jata :-)).

Komplicirano, zar ne :-)). Nadam se da su dečki preživjeli :-)).

Dan je bio prekrasan. Pretprošli vikend je bila 60-ta godišnjica Tehničkog muzeja uz besplatan ulaz što mi je bratića predragog ponukalo da dođu. Malo Tehničkog, malo Zga. Obilazak svih bitnijih adventskih događaja. Jedan od nećaka je uspio iskoristiti Zagreb Be there te dobiti šalicu. Drugi ima Windows Phone, a aplikacija radi samo na Ios i Androidu kaj je čista diskriminacija. Nije fer, zakaj oba nisu dobila šalice.

U Tehničkom smo uz rudnik, Teslin laboratorij bili u Planetariju. Fantastično :-)). Nismo dovoljno razgledali muzej, željela sam da vide Zagreb.

Čak sam ih pred kraja dana odvukla u Areninin centar, bio mi je zadnji dan za iskoristiti jeftini Windows Phone. Priča za sebe. Osim što je bio red, nisam jedina koja želi povoljnu ponudu, bila je po cijelom centru gužva. Nikaj, ostave me u redu, oni se odu malo prošetati, uzmem broj pa ću ih nazvati kad sam gotova. Uzmem broj jednog nećaka, moj najpametniji bratić nema moj broj iz jednostavnog razloga što svoje brojeve mijenja brzinom svjetlosti i u svakoj toj promjeni ostane bez mog uvijek istog :-)).

Dođem na red, zemem mob, čak bijeli mada bih najradije zeleni, ali bijeli je daleko ljepši od crnog i počinje show. Moram dobiti novu sim karticu jer je moja velika i stara pa ne ide u novi mob. Objašnjavam liku da mi je tu familija iz Slovenije i da ih moram moći nazvati. Uzvraća kako ta zamjena traje do 24 sata, na kaj odahnem prije nego sam čula da može nastupiti odmah. Nastupila je :-)).

Počnem divljati :-)). Negdje su tu, sva trojica, na jednom od katova, hodnika, nečega u pregužvastoj gomili. Stavljam novu karticu kako bih ih nazvala, narafski broj koji nije sejvam nestaje. Skupa s mojim živcima :-)). Drži ne daj, pokušavaju mi preseliti brojeve na novu karticu, ne ide. Ozbiljno razmišljam da odem do informacija i tražim da ih pozovu na razglas: Milena familijo od 80+ god svi skupa, budite dobra dječica, teta vas čeka kod izlaza prema Vrapču :-)).

Uz to je i vruće :-)). Bilo i njima pa su došli vidjeti u kojoj sam fazi :-)). Živčanoj :-)). Kako mi bratić ima puno iskustva sa živčanim ženama (svaku iživcira do krajnosti :-)) ) tako ga to nije diralo.

Uopće ne moram naglašavati kako su mi odlično došli, samo sam dečkima uvalila oba moba, obje kartice te su brojevi preseljeni začas, stavljena kartica i baterija u novi i radi, vidi čuda :-)). Inače, ne znam jesam li u životu pet puta vadila/stavljala sim karticu to je problem divovskih razmjera :-)).

Obišli Lush, sjeli, popili nekaj, vratili se do grada, pogledavši još jednom fontane :-)). U gradu smo još malo hodali, puno ih tupila posebno naglašavajući gdje smo već svuda prošli, u stilu sad to već znate :-)).

Zapravo je dan prebrzo prošao :-)). Dođite opet :-)). I ima li itko ideju koga mogu lijepo namoliti još jednu Zagreb Be There šalicu -trep trep trep- :-)).

Narafski, koristim ovu prigodu kako bih Vam svima poželjela najljepšu godinu ikad :-)).

Zagrebe, poseban si ... :-))
Kad želiš ... :-))
Uz zvjezdano nebo ... :-))

- 22:44 - Komentari (18) - Isprintajte - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode