utorak, 04.03.2014.


Cendrnet :-))

Cendravci, svi ih znamo, barem na netu :-)). Osobe kojima se uvijek nešto ružno događa, netko ih progoni, ne da im da uživaju, ima nešto protiv njih itd. Razne su skupine i podskupine, od onih koji se nikako ne mogu ni sa kim naći na pravoj, oflajn kavi, preko onih kojima su sve žene ružne ili sponzoruše, odnosno svi bi muškarci samo jedno, ponekima od tih koji bi samo jedno traže kuharice, drugima samo seks :-)).

Digresija: ružnima su svi ružni, onima bez love za kavu su sve sponzoruše :-)). A kaj je s onima koji se ne mogu naći ni sa kojom? Ne znam, dosadni su ili su si kriterije postavili tako visoko da ih ni oni sami ne ispunjavaju ni do pola :-)).

Digresija u digresiji: Svi smo na netu grdi, da nismo uživali bismo oflajn, a ne skrivali svoje troznamenkaste kilice iza monitora, koji je ionako premali jer ni nemamo para, da ih imamo bili bismo vani, a ne tipkama zavaravali neko jadniče koje će onda okolo cendrati kako su svi na netu bez para i debeli :-)).

Pa onda imamo one s teorijama zavjera, progona, stalkanja i generalnog: Mene nitko ne voli sindroma. Izostavila sam hrpe tih jednopostupnih koji valjda žive samo za to da bi njima zagorčavali život. Možda ih navedem kako mi padaju na pamet plavu i nejaku, mada sumnjam, nema dovoljno papira u Wordu :-)).

No, kad malo zagrebete ispod površine (upozorenje: ne grepsti po monitoru, nije to ta površina na koju mislim i nemam para za plaćanje odštetnih zahtjeva :-)) ), tj. ako imate vremena i volje (kaj sam drugo radila svih ovih silnih godinica koje fala chatterskim boginjama ostavih na netu), dođe se do zanimljivih spoznaja. Problem je uvijek u, ne izvan. Tako su ti svi koji se žale zapravo oni na koje se treba žaliti, jer su netolerantni, ne dozvoljavaju ičije mišljenje različito od vlastitog.

Kako onda uoće funkcioniraju na netu? Očito da se skupljaju u krda. Žalitelji jedni drugima tapšaju krzno, češkaju, trijebe buhice i tjeraju daleko, daleko bilo koga sa dezinsekcijskim sredtstvima :-)).

Tako da imamo nekoga kome nitko ne želi pozirati tipku uz tipku s nekim kojemu je svaka žena s 2 grama mozga ružna. I ovo sve uopće nije fer :-)). Nedavno sam se pokušavala uslikati za Fejs, potrošila dosta vremena i sve su slikice grde. Odnosno nisu one grde, nego ja. Kaj god da radim, užas :-)). Vrhunskom stručnjaku bi trebalo nekoliko sata rada u PhotoShopu da ikaj napravi od mene. Uz to, nemam ni pola grama mozgića u glavi, stvarno nije fer, kome da se žalim :-)).

Mogu se jedino pomiriti sa stanjem stvari, obećati da ću na kavu doći sa škarniclom na glavi i šatorom oko vrata, uz to platiti svoju kavu te lijepo moliti da se smiluju :-)).

Narafski, mogu cendrati kako se nitko ne želi naći s grdom, starom, troznamenkastotežinskom čistačicom i da su svi muškarci praznoglavi, površni, lijeni, ne žele si dati truda pa otkriti moju unutarnju ljepotu. Srčeko mi je čist' hercig, veliko, stalno lupa, treba napumpati dovoljno krvi za mene cijelu :-)). Da, i preferiram na prvu kavu doći gladna te pričati o tome očekujući kako će me kavopozivatelj nahraniti :-)). Bilo bi mu jeftinije da me obuče :-)). Mada, nijedan mi to nije predložio, ah još jedan povod za cendranje :-)).

Besplatno cendram po netu :-)) ...
Ionako mi nitko neće platiti :-)) ...
Besplatna zabava za sve :-)) ...

- 00:29 - Komentari (27) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode