srijeda, 28.08.2013.


Leksikon :-))

Baš sam uočila kako je nova igra na blog.hru. Čitah pitanja i nemam pojma što bih odgovorila. Ali, ionako me nitko nije pozvao, tako da čemu uopće razmišljati, to je ionako loše, opada kosa, dobijaju se bore :-)).

Kad vidi, vidi, ima me :-)). E. P. me spomenuo :-)).

11 je pitanja na koja trebate odgovoriti, vas četvero koje sam izabrala :-)). Naravno, i Vi dalje proslijeđujete, opet četiri blogera :-)).

1. Otkud želja da pišete blog?
Uh, davno je to bilo. Zapravo, nije počelo željom. Počelo je A. D. 2002. telefonskim pozivom jednog davnog chattera. Rekao mi je da je otvorio svoj portal, da imam kolumnu, mogu pisati o čemu želim, bitno je da se kužim u to kaj pišem. Panično sam odgovorila da jedino znam chattati. – Pa onda piši o chatu, čuo se rezignirani odgovor :-)).
I tako je to počelo, prvo na tom, davno umrlom portalu, zatim na Iskričinom Weblogu I na kraju, ostadoh tu :-)).

2. Omiljena knjiga.
U potrazi za izgubljenim vremenom.

3. Omiljeni film
Putnik

4. Najljepši trenutak u životu. Kad ste bili toliko sretni da Vam je sve bilo lijepo?
Više puta, nadam se i još više :-)). Pada mi na pamet trenutak na nasipu, trčeći s pogledom na sunce, nekoliko trenutaka u moru, kad je ispod pijesak, a more baš zeleno, čaša vina i tegla Nutelle :-)).

5. Najteži trenutak u životu. Kad ste bili toliko nesretni da vam je sve izgledalo beznadežno?
Više se sjećam Deus ex machina rješenja :-)).

6. Što ste spremni uraditi bez ikakvog interesa? Što je to što vas čini sretnim?
Nadam se puno toga. Uljepšati dan :-)).

7. Opišite sebe u tri riječi. Koje su osobine vašeg karaktera dominantne?
Tvrdoglava, nadam se razumna. I dosadna :-)).

8. Da li postoji osoba na čijem biste mjestu voljeli da budete makar neko vrijeme?
Ne.

9. Imate li uzor, nekog na kog se ugledate? Ako imate – zašto ste baš tu osobu izabrali?
Svatko tko je ljubazan, od prodavačice u trgovine na dalje :-)).

10. Da li ste zadovoljni poslom koji radite? Ako jeste – zašto; ako niste – koji biste drugi izabrali?
Ne. Neki na kojem se više uči :-)).

11. Gde biste voljeli da živite? Zašto?
Tu gdje jesam, u Zagrebu. Volim ovaj bezvezni grad :-)).

Šaljem dalje:
Belleepoque
Bookeraj
Maddog
Nebuloze moje
:-))

Piši, briši … :-))
Ali znaj … :-))
Na pitanja mi odgovaraj … :-))

- 17:54 - Komentari (25) - Isprintajte - #



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode