utorak, 24.04.2012.


Noć knjige :-))

Poneki znaju zašto mi je taj datum tako drag i zašto sam jedva čekala da se počne obilježavati. Da se prepustimo knjigama :-)).

Čime početi? Kako sam se prekrasno provela? Ili početkom, tj. početnim odabirom, što odabrati. U Zgu je izbor bio povelik te potežak. Posebno knjigomanima koji žele sve, sve :-)).

Najviše sam se bojala da neće biti k'o u Noći muzeja pa da neću moći ono što želim. Narafski, imala sam i rezervni plan. (Dobro, imala sam i plan uopće ne otići, ali taj sam odbacila k'o nevaljali :-)).)

Nakon dugog i mukotrpnog premišljanja (ovo zvuči k'o da sam birala hoću li orati ili kopati, a ne uživati :-)) ), prvi cilj mi je bio Zagorkin stan i odlično predavanje gđa Sanje Lovrenčić, Lidije Dujić uz recitiranje g. Ludwiga Bauera.

Imam samo riječi pohvale. Od čitanja djevojačkog dnevnika gđe Ivane Brlić Mažuranić, preko provansalskih trubadurki (svakome tko je čitao Pjesmu za Arbonnu je jako dobro poznato da nisu bili samo trubaduri, nego i trubadurke ili trubadurice :-)) ), mlade Jane Austin pa malo dnevnika: Dorothy Wordsworth, Mary Wollstonecraft i pjesme Marine Cvetajeve. Za kraj, hrvatske književnice :-)).

Skoro tri sata su prošla k'o tren :-)). Hoću još, hoću opet :-)). Po planu, nastavila sam u Profilu i stigla na početak Ljubavnog dvoboja. Amarukina stotina protiv ili uz Trubadure. Izvrsno, odlično koncipirano. Jedina zamjerka, čitači. Čitanje nije bilo, barem meni tako lijepo izvedeno, kao što je otčitao trio Lovrenčić – Dujić – Bauer. Bolja dikcija, ugodniji glasovi.

Je l' Vi vidite kako sam se brzo razmazila :-)). Još ću komentirati udobnost stolaca. Dobro, neću. Tj. hoću, bili su udobni, svi na kojima sjedih :-)).

I zadnje, novootvorena knjižara Antibarbarus. Uz izložbu najljepših korica, dijeli su vino i kolače :-)). Popila i pojela preveć :-)). Srela fotografa koji je bio kod Zagorke, ispričao mi gdje je sve bio pa malo dojmova. Uz fotografiranje, proletio je puno mjesta. Usput je ispravio moj krivi zaključak. Kako je kod Zagorke bila velikom većinom ženska publika mislih da je to do Centra za ženske studije. No, fotografov dojam je bio da je svugdje bilo više dama, a ponegdje i jedva koji kavalir. Što reći, osim da svugdje žene više čitaju i više kupuju knjige.

Ponoć je prošla ... :-))
Dan je gotov ... :-))
Do iduće godine ... :-))

- 20:30 - Komentari (26) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode