četvrtak, 02.12.2010.


Vino, tipkovnice, pjesme :-))

Je l' mogu ikaj otipkati trijezna? Ne odgovarajte na ovo pitanje, našlo bi se par trijeznih tekstova u ovih puno god blog.hra. Usput, zeznula sam tipkovnicu, opet, ovo tipkam on screen, poprilično zafrknuto.

No, kaj sam htjela otipkati, ne znam više ni sama. Zamislite, ili zbog vlastitog psihičkog zdravlja, nemojte zamišljati, kombinaciju litre i pol hercegovačkog crnog vina i butelje Žilavke :-)). I dvoje pijanica :-)).

Počelo je nevino, kako od mene obično počinje. Dobila domaće vino, autor ga naziva samotokom, ja hladnim vinom, no bit je u vinu koje nije prešano. Vinoljupci, fantastično je bilo, naglasak na bilo :-)). Uz to domaći čvarci i još neke klobase. Slavonske, skoro pa jedino meso spomena vrijedno.

Daklem, dobila vino, nazvala frenda koji je baš bio na kolinju u rodnoj Slavoniji, vratio se i došao. Nepraznih ruku, ali kad Vam je koji Slavonac došao praznih ruku, imaju srce k'o Slavonija, ravno i široko :-)).

Ak' više znam kaj sam htjela tipkati. Bit je da je još jedna tipkovnica platila glavom. K vragu oflajnskom, odmah sam je čistila rakijom, kaj bi je trebalo srediti. A još jedna ili zadnja koju imam je na PS/2, nemam shift na nju. Imam onaj koji USB pretvara u PS/2, ali ne obrnuto. U prijevodu, sad sam bez tipkovnice, imam dvije falične i objema fali t. Kaj dalje, pojma. Mislim ili ću kupiti novu tipkovnicu sutra, tj. danas ili ću kaj? Čekati da mi netko od Vas donira svoju staru? Slobodno, neću se buniti :-)).

O čemu sam zapravo htjela tipkati? Ubijte me ak' znam :-)). Kaj je gore po Vas, jer ćete morati čitati brdo bedastoća, k'o da ćete primjetiti razliku :-)). Ah da, bojler. Onaj za grijanje vode, tople za pranje. Rikava mi. U prijevodu, prvo je počeo curiti, nakon toga je krepao grijač, po mojoj amaterskoj procjeni. Po ovom se i vidi zakaj su amateri amateri, bulaznimo bez veze :-)). Eh sad, frend je stručnjak ili je barem bio. Prije nego smo počeli ozbiljno piti, kaj znači tijekom prve čaše, pitah ga za savjet, na netu sam našla dva bojlera, razlika u cijeni je 150 kn, znate i Vi koliko se može piti za 150 kn :-)).

Frend me gleda, traži opis simptoma, iznesem, on traži kliješta i probir-štift. To dvoje imam, ako ne nikaj drugo. Ode do bojlera, bojler ne curi! Sredi automatski prekidač u bojleru, koji i sama znam srediti i bojler proradi. Mislim, koji sam kreten :-)). Par dana se tuširam isključivo ledenom vodom, perem kosu kod frendice, a problem je rješiv u 5 sek. Da, još sam frendu dužna 5 kn, toliko košta popravak. Slikaj ga, nemam 5 kn doma :-)). I on svakaj očekuje :-)).

Onda smo počeli ozbiljnije piti. U to jave mi se biseri sa Ikariama, nekaj hoće od mene. Gospodo, ne noćas, pričekajte do sutra :-)). Ali, mislim da su nekaj zabrljali :-)).

U međuvremenu, počnemo po pjesmama. To je frend, kojeg već spomenuh, djedovi, vjerojatno i pradjedovi nam su se borili na suprotnim u prošlim ratovima. I gle, čudna mi čuda, ono jedno od nas čiji je djed bio partizan, počne po ustaškim pjesmama po youtubu, a ono drugo s ustaškim djedom, po partizanskim :-)). Malo smo zamijenili uloge.

Onda smo počeli po slavonskim, međimurskim, Azrinim, Indexovim pjesmama. Sad bih trebala linkati, ali no čens. Uzmite u obzir da mi nijedna tipkovnica ne radi. Da, tijekom pijenja, opet mi je tipkovnica platila glavom. Ne mogu tipkati :-)).

Dvije falične za jednu dobru :-)) ...
Kraljevstvo za tipkovnicu :-)) ...
Bilo što za tipkovnicu :-)) ...

- 04:46 - Komentari (4) - Isprintajte - #



<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari ili ne :-))




Blogovi koje volim :-))

Bookeraj
Čuvarica pinkleca
Dinajina sjećanja
KokošjeSljepilo
MadDog
Medo
Mi. Ljudi s rupama
Mkk3
Morska zvijezda
Nema garancije
Priče s ruba
Pustinjska
Reminiscentio
Ribac
SarahBernardht
Semiramida
Smjehotvorine
Šima



Moj majl :-))

nasmijana@gmail.com



QR code :-))

qrcode