16

subota

lipanj

2007

Rekao bih da sam Slobodan

Poludio bih da već nisam.
i monotonjiu dana razbio urlikom.
umjesto toga nabacit ću osmijeh
jer sve je već pomalo glupavo
i previše dosadno.
evo, sada se smijem i
zaista je smiješno sve ono
što inače u meni izaziva bijes vješto.
sada sjedim prekriženih ruku
dlanove sam poklonio, pustio ih
da odmaraju.
sjenu sam poslao kući, otpustio
njenu sklonost da me vječito prati.
rekao bih da sam slobodan
jer pustio sam misli
da lutaju gdje god žele
i za promjenu što dalje od mene.
prije toga skinuo sam odjeću,
prije još maknuo sam šminku
sve u jednom potezu..
maknuo sam kožu i otjerao znoj..
riješio se mirisa i prošlosti.
rekao bih da sam slobodan
i sad umijem pjevati jednim drugim jezikom
nepovezano jer ne znam više što pričam.
glavu sam ostavio još jutros na jastuku.
sad pjevam sebe i ne fali mi ustiju.
imam pluća, slobodna od dima..danas..
puštam ih da pjevaju svoju pjesmu..
riječi bez srebra da odzvanja u pljesku..
i srebra sam se riješio..
odbacio zaštitne znakove momka prljave prošlosti.
negdje na stolu stoji puna čaša.
ne diram ju..
rekao bih da sam slobodan.
netko će već podići moju kulu u pijesku.
U naletu bijesa navratiti po moj
jer više mi ne treba ništa što je moje
ako sam ikada nešto i imao.

CoPyRiGht bY: +Zero+ / 2007.