11

ponedjeljak

rujan

2006

~ THE TRIP ~


Putovanje godinama
Galaksijom u nama...
Na vrijeme...
Nacrtat ću ti kako izgleda
Sve ono što treba da pamtimo
O našim susretima
I pokazati ti točno
Kako da pravo i ispravno,polako...
Dotičeš sve ovo što nam se događa..
Nacrtat ću ti ruke u svojima..
I usne na obrazu..
Odraze htijenja i jednu malu želju...
Korak u tamu i dodir u svjetlu
Samo zato jer nam tako paše u trenutku..
I trenutak kao potrebu,
Potrebu kao trebam te onako
kako me razumiješ da te trebam...
I volim onako poskrivečki i tiho
kako samo josh mogu da volim...
ali ššš!!! ..nemoj reći nikom!
Kako se najlakše odajem u osmijehu
I plačem uz telku...,uz alkohol i tremu...
Kako me boli pred mengu i
psujem dok čistim za drugima...
jer to je već jedna sasvim druga istina
i ja ne znam koliko želim da me poznaju kao takvu
suptilnu verziju inih konotacija
i koliko želim biti tek nečija izvedenica na kraju...
na kraju svi ste se našli u meni...
i više se nikad našli...
pa ako tako želiš..isto želim i tebi...
pa te volim u ovom jednom dahu..
slobodne..neprisutne usamljenosti..
uzdišući..tek pri pomisli...i udahu...
te posljednje cigarete..
prije no što otvorim novu kutiju..
pa uživaj!!!

Copyright: / +Zero+ / 2006.