01

ponedjeljak

svibanj

2006

~TONITE...~

Aleja groteske
I duboke crte urezane
su na tvom licu
tako odurno dražesno..
kako najviše volim.
Večeras dragi
Svi plaćamo svoju cijenu
Biti onaj tko želiš
Možeš samo popiti
U čaši se skriva sve
Svaka prokleta iluzija,
Istine..
Poljubi me u otekle žile
Blijede i oskvrnjene..
Poljubi me ustima punim krvi
I zagrizi duboko u nenadjebiv osjećaj..
Posipaj me bijelim prahom
I sakrij me..
Udaraj nježno u najdražu ranu
udavi me..
samo ne riječima
večeras dragi..
dižu se zavjese..
naše su predstave već dugo samo
bal kukavica ,
naše su košulje umrljane
našim prljavim godinama
svi plaćamo svoju cijenu..
večeras ...
ti si moj najveći ulog
koji stavljam na kocku...
bez imalo savjesti
došlo je vrijeme za posljednji naklon
vrijeme da se pogledamo u ogledalo
nije to ljubav
već iživljavanje
fizička potreba
jebanje...
čisto zadovoljstvo..
postalo je jebeno previše...
..i daj mi tu rakiju kurvin sine!
..coz i just can't seem to get enough...


CoPyRiGht : SiriusBlack / 2006
Image Hosted by ImageShack.us