27

utorak

prosinac

2005

~ OPROST...? ~


Koljena su krvava
Sjaje pod svijećama
I podaju svoj odraz mramoru
Koliko molitava
Da biste bili usrećeni
Koliko molitava
Da vam se umile neusrećeni
I sve pognute glave
Uplakanih obraza
I teške kose
Ruke su sklopljene
I molećive
U nosu opori mirisi
Oltarnog cvijeća
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na leđima križ
Tišti me.....
U sjeti pronađi me...
I uhvati mi ruku
Uhvati mi ruku
Uhvati je
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
poljubila sam usne gospodu
i dokazale da moje nisu nevjerne
i oplakala svoje grijehe,
ah,mogu li njegove???
Mijenjaju se boje
I percepcije i sjene
Na zidovima vlažnim
Nikada se nisu doimale ovako lažnim!
Koliko molitava?
I koliko cvijeća?
Koliko svijeća i suza još?
Za oprost grijeha?
I koljena otečenih
I suza?
I suza?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
na leđima križ
tišti me........
u sjeti pronađi me...
i uhvati mi ruku
uhvati mi ruku
uhvati je.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
između zidova
između nas dvoje
postoji vrijeme za oprost
oprostit ćeš???

CoPyRiGhT By : ShAntIii / 2005
Image Hosted by ImageShack.us