08

četvrtak

prosinac

2005

~ ZAR ~

zvuče riječi
odzvanjaju u
magli sugovorništva
Netko je upitao
Zar nećeš plakati?
Zar?
Odgovor se nameće sam
Kad magle su puna usta
A oblaci istine
Pored očiju slijepih
Ni slike se ne vide
Zar?
Tišina davi me...
Samo moli me moli me
Da prekinem to ćutanje
Makar jecajem
Tako ću da presječem
Sve interne dotoke
I ine čvorove
Pa tako spriječim lutanje
Zar?
Oh,da plačem
Ili krvarim
Kad i krvi ponestane više
Samo ću još da pijem
Krv majke prirode
I nestanem
Zar?
Studene stepenice..
Klizim kao kap
Zaustavljena u ledu
Zarobljena u vodi
Ušutkana bolima
Molećivih usana
Zar da vrištim?
Zar?
Kao tijesna opna umora......
Glasna samo kad je slomljena...
Povrijeđena..
Zar?
I zaista!
Nestani u tami
Svih potrebitih sjena
Zađi zađi za njihova leđa..
I upotrijebi oštricu srca
Zar srca?
Baš srca zar!
Samo,jedan,jedini i taj!
Ubij!ubij!
Znaj!znaj!
Iz praha si postao!
U prah ćeš se pretvoriti!
U prah ćeš me pretvoriti!
U prah ćeš me pretvoriti!


Otkini se!
Otkini me!
Okini me !

Zađi za me..
Rastvori me..
Oštricom srca..
I zuba...
I suza..

(Kroz suze izlij me...)

I godina..

Još samo oštricom godina...

Ispusti me..

I više me nikad ne izusti me!

Ne izusti me!

ZAR???????

CoPyRigHt : BY ShAnTtIII / 2005
Image Hosted by ImageShack.us