05

subota

studeni

2005

>>>>>>>> ''DELIRIJUM'' <<<<<<<<

Njegov je uzdah trajao vječno.mislim da toga nikada nije bio svjestan....
ne on nikada neće znati o čemu sam pisala tog dana....
sanjala sam na cvjetnoj livadi sa olovkom u rukama.
ne on se toga sasvim sigurno nikada neće sjetiti.
utiskivala sam riječi olovkom na papir.
bila sam tako sigurna tog dana da sam uvjerila čitavu prirodu...
držeći se za ruke s njom klela sam se vječnosti,
u vječnost ću te pretvoriti riječima okovati tvoj nemiran duh,
zaustaviti vrijeme i prestati....

Vino je bilo popustljivo prema nama ...
I sunce se samo smješilo...
Cvijeće je plesalo s vjetrom i sa travama...
Uz ritam zepellina...
/...IF THE SUN REFUSE TO SHINE.../
obećalo je sunce nikada ne prestati sjati...
nikada ne prestati sanjati,ništa prešutjeti svom nebu...

/...Još nisam izabrala svoju duginu boju...
stoga ostat ću šarena,obećajem,obećajem i ja.../

/...INSPIRATION'S WHAT U ARE TO ME.../

Dražesno,dražesno!!!-Vrištali su nasmiješeni skakavci ;)


Image Hosted by ImageShack.us