15

četvrtak

rujan

2005

~ PONOĆNA PJESMA ~

Beskraj jednog čuda...
Tek kad zažmiriš...i kad ti se upali svjetiljka...
Poput lana tvrda sječanja što mijenjaju ti boju puti...
Tanka poput konca...
S mirisom oblaka...
I silueta tajanstvenog konjanika....
~ / ~
Mrtvo cvijeće što leži u travi..........
Ubio ga tuđina hod i moj umor u glavi.
~ / ~
Dugačak kaput i pjev ptica što dopire kroz granje...
(asocijacija na trnje)
~ / ~
on je laik!!!
(blago rečeno)
~ / ~
alarm u mozgu prekida mi rad!
~)~)~)~)~)~)~)6~)~)~)~)6~)~)~)~)6~)~)~)~)~
BACAM POGLED NA NEČIJI SAT:::::::::::24:35????
~ / ~
Uz prokleti plač klavira i izmišljeni miris
starog zapaljenog drva ~~~~~~ do kostiju mi dopire toplina...
pa hladnoća....
pa toplina hladnoće....
(tako poznata...)
~ / ~
zavijena u deku gledam u plahtu....................
slušam pjesmu kiše....ove stihove dok pišem.........
(.........aaaaaaaaahhhhhhhhh......!!!)
Bože,kako priroda odzvanja???
Bože kako priroda odzvanja!!!
~ / ~
Sa balkona jutrom slušam kako se rađa novi grad
(UHO:UHO:UHO::::::::::::::::::::::::::::::::)
Ceste su još iste;
Stari ljudi, Igle.....................................
~ / ~
Na vratima se one noći čulo zvono!!!
(šššššššššššššššššššš!!!!!!!!!!!!!!!!)
~ / ~
mrzim riječ povratak i pogled kroz okno:
MALI OGRANIČENI HORIZONT!
~ / ~
,,Danas sam ptica''-kaže on!
~ / ~
(što nikada neću shvatiti!? Al nek svakom bude po svooommm...
kad već meni nije po mmmooommmmmm....)
~ / ~
živjela dosada!!!
I ovaj papir!!!
Ova pisalica...
I ovaj blaženi ponoćni mir.....................

(13/09/98)
Image Hosted by ImageShack.us