03

subota

rujan

2005

UN BELLE JOURNEE...
Mislila sam...da je nebo tako eto blizu negdje tu...tu negdje blizu i mislila sam još da zvijezde ne mjenjaju svoje smjerove...barem one najsjajnije mom oku...
Pa evo vam riječi...
I evo vam krvi poderanih usana...
Zajebanih planova i evo vam još hrpa lažnih osmjeha!nije li to ono što želite? Oh,jesam li vam nedostajala?
Moji bljutavi osmjesi umjesto onih...onih?
Oh,jesu li vam nedostajale teške riječi...samo za vas???
Nije li to ono čime se hranite?nije li to ono od čega živimo?teške riječi?mislite li da bi se brejkersi složili?biste li se vi složili?oh,ja svakako bih!svakako,svakako!!!
Mislite li da je prvo jednako posljednjem,a lucidno svakidašnjem???jao,jao!!!
Sanjam...sve ma svakako...i kako da ne...i za vas jednako kao i za sebe...i za izgubljene...za sve izgubljene...first and last and always kažu sistersi...ja kažem:first and last and always but last lasts for really really always...i sistersi bi se složili sasvim sam sigurna...u svoje sisterse:)
Proklinjite me ako želite...ili još bolje...ne čitajte me...ili još gore...nazovite me prosječnom...tako prokleto jednostavno svakodnevnom...i sanjajajte ...jer bolji ste...i nebo je opet blizu...i vi ste jedine zvijezde na njemu...i ja vas slavim oh,mili moji...tako dragi i anonimni...moji dragi,dragi pisci...moji pjesnici...i sve moje mile pjesnikinje...u osmjesima nevine...u riječima opake...tako dražesne i krvave...baš po mom ukusu...ti znaš draga amorfio...ti znaš sve...i promile i uljepljene rečenice...i blijede obraze...umorne i očajne...i nedužne...i proklete...osječaš li kako bride sve naše godine???volim te malena!!!žuju također!!!i ono najbolje od svega...sutra radim:)))))))))poljubac...poljupci...osmjesi...alkoholne pare...sistersi...alarm na šestici...vozdra ljudovi!!!

*I PREDICT A RIOT*.....ŠŠŠ!!!
Image Hosted by ImageShack.us