Što smo sve napravili da bi otišli na Martinik:
1. Dogovorili turneju sa lokalnim ogranizatorima - a to znači stotine e-mailova, telefonskih poziva, dokumenata i dopisa
2. Intenzivno tražili opcije putovanja i cijene karata
3. Provjerili sa curama mogu li ići
4. Pronašli zamjene za cure koje ne mogu ići i to Kos (juniorska predvodnica) i Sič
5. Napravili dopise za Nastavnička vijeća svih škola - svaki posebno
6. Pozvali prijatelje tima da idu sa nama (odazvalo ih se dvoje + fotograf Žac)
7. Definirali listu putnika
8. Kontaktirali Air France i to više puta (call centri, dopisi, e-mailovi)
9. Kontaktirali Agenciju u Austriji preko koje smo kupili karte
10. Napravili roditeljski sastanak
11. Prikupili sav novac, zatvorili financijsku konstrukciju
12. Napravili svu ogromnu papirologiju za avionske karte
13. Uplatili novac Agenciji (u dva dijela)
14. Koordinirali sve sa avionskim kartama i uvjetima putovanja
15. Napravili naputak za putovanje curama na 7 stranica sa svim detaljima oko puta
16. Pripremili dokument za javnog bilježnika za maloljetnike
17. Dogovorili izlete sa lokalnim organizatorima
18. Dogovorili sve detalje dolaska i smještaja sa lokalnim organizatorima
19. Uplatili rent'a'car u Fort de Franceu
20. Upatili parkiralište u Veneciji
21. Napravili online check-in
22. Pribavili vagu i izmjerili sve kofere, te ih omotali zaštitnom plastikom.
23. Pripremili sve članke unaprijed za zamaaero.
24. Organizirali svo putovanje do Venecije, pa za Paris, pa za Cayenne i na koncu za Fort de France
25. Preuzeli automobil u rent'a'caru
26. Organizirali smještaj
27. Organizirali prehranu, kupili hrane za 1500 EUR
28. Organizirali odlazak za La Carbet
29. Organizirali Hrvatski dan na Martiniku
30. Organizirali i proveli tri izleta na čak 5 destinacija
31. Organizirali sve nastupe
32. Koordinirali aktivnosti sa lokalnim organizatorima
33. Pružili lječničku pomoć ozvljeđenima
34. Organizirali roštiljadu (platili meso po 15 EUR/kg) i ugasili požar na roštiljonici
35. Organizirali još jedan izlet na La Carbet
36. Organizirali put kući, do Point a Pitre, Paris Orlya, pa Paris CDG, Venecije i nazad
37. Prihvatilii kombi sa prtljagom i razdijelili prtljagu kako je tko dolazio u Zagreb
Treninzi su ponovo krenuli po uobičajenom rasporedu.
- srijeda 28.2. u 16:00 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Gorica), o/o Šef
- subota 9.3. u 13:00 službeni ulaz Maksimirskog stadiona (Dinamo-Slaven), o/o Šef
- nedjelja 10.3. u 10:00 Hercegovačka 111 (generana proba Bajke), o/o Šef
- nedjelja 17.3. u 9:00 Studentski centar (Mažoret bajka), o/o Šef
SIČ I AČKAR SE VRATILE U TIM
Sič i Ačkar su nam se vratile u tim. Najsretniji sam čovijek na svijetu. Sič je već krenula vježbati u formaciji za prvenstvo, Ačkar je trenutno bolesna pa ne može trenirati.
KOLIKO DRUŠTVENIH IGARA IMAMO
Zagrebačke mažoretkinje imaju 42 različite društvene igre među kojima i Riziko, Monopoli, Pictionary, Scotland Yard, Igra života, 5 sekundi, Alijas…
No na team-buildinzima i Ljetnom kampu najčešće se igraju:
- Uno
- Uno flip
- Jenga
- 5 sekundi
- Alias
- Bela
- Remi
- Bus
- Pogodi tko sam
SEGMENTI TRENINGA
U Zagrebačkim mažoretkinjama definirani su segmenti treninga, koji različito traju ovisno o nivou grupe. Pa tako imamo:
- proizvanje i asministracija (svaki tim po 5 minuta, S1A 15 minuta radi čestih nastupa)
- zagrijavanje (dječji 5 minuta, Seniorski sastavi 15, J1A i S1A 25 minuta, ostali 10 minuta)
- ponavljanje (5-20 minuta po sastavu osim 1A timova oni to nemaju)
- tehniciranje sa štapom (dječji 10 minuta, 1A 30-40 minuta, ostali 20-30 minuta)
- ispitivanje štapa (jednom tjedno 1A i S1B sastavi)
- nove figure (dječji 10 minuta, ostali 15, 1A nemaju)
- motivacija i zabava (dječji 10 minuta na svakom treningu)
- istezanje (po 5 minuta svaki sastav)
- formacijski treninzi (ostatak vremena)
STARA VOZILA
Niz je starih povijesnih vozila u Zagrebu.
ZET ima dva stara povijesna tramvaja. Najstariji je M-24 iz 1924. godine, no ZET ima još jedan stari tramvaj nešto malo mlađi. Tehnički muzej u Zagrebu ima isti takav M-24. Sva tri tramvaja su u voznom stanju.
Zagrebom često kada možete vidjeti i Zijin londonski svjetlo plavi doubledecker. Autobus je iz 1960. godine (star 64 godine). Zijo sa njim vozi i turiste u turistički obilazak.
Oldimer club Zagreb ima 67 vozila, a najstariji automobili su mu Amilcar CG (1924.), Ford A Phaeton (1927.), Nash Standard Six (1928.), Ford A (1929.), Fiat 508 Ballila (1935.), Fiat 1100 (1939.) i Fiat 500B (1949.). Klub ima i 36 starih motocikala.
Fundus Tehničkog muzeja Zagreb ima velik broj starih automobila, aviona, tramvaja, željezničkih vozila, kamiona, vatrogasnih vozila, motora, brodova, pa čak i staru podmornicu.
Na Zračnoj luci Zagreb usprkos protivljenja entuzijasta koji su htjeli obnoviti stari DC-3 isti je ipak razrezan. No, na prostoru ZL Zagreb ima četiri stara aviona koji su rekonstruirani.
OBLIZEKI
Oblizeki = kulinarski specijaliteti
Trajbana jajca = kajgana
Griz na mleku = krupica na mlijeku
Župa = juha
Prežgana ili amprem župa = juha od prženog brašna
Ajgemahtec = juha od povrća
Zemlknedle = okruglice od kruha sa dodacima
Leberknedli = okruglice sa jetricama
Šufnudl = valjušci od krumpirova tijesta
Kramfrekrli ili kramfrekrleki = krpice sa zeljem (dinstano slatko)
Čušpajz = varivo
Bažulj z ričetom = grah sa ječmom
Pašta fažol = grah sa tijestom
Špek-fileki = tripice sa slaninom
Temfani grah = zapečeni pire od graha (grafče na tafče)
Tenfani krumpir = pire od krumpira
Sekeli gulaš = varivo od mesa i kiselog zelja
Apšmalcane mahune = mahune sa poprženim mrvicama
Filana paprika = punjena paprika
Buncek = svinjska koljenica
Pilav = pileći rižoto
Faširanci = popečci od mljevenog mesa i kruha
Pljeska = pljeskavica
Čevosi = ćavapčići
Pohani šnicl = odrezan na bečki ili pariški način
Pohani picek = komadi piletine na bečki
Prisiljeno zelje = dinstano zelje sa rajčicom
Rizi-bizi = rižoto sa graškom
Pomfri = prženi krumpirići
„Buš mi strajbala jajca?“ = hoćeš li mi napraviti kajganu
CHARLIE
U predhodnim člancima ovog serijala vidli smo da Zagreb ima kafiće u kojima se skupljaju slikari i kipari, književnici i pjesnici, boemi, studenti, inteligencija, a eto, imao je i lokal u kojem se skupljaju političari, barem dok nisu na vlasti, a uz njih i suci, fiškali (odvjetnici) i policajci. Legendarni Charlie na uglu Gajeve i Bogovićeve. Charlie je bil alternativna politička pozornica, u njemu su se dogovarali politički potezi, akcije, paktovi, sporazumi. Kak je istaknul Vlado Gotovac "Charlie je lokal iz kojeg kreću sve političke akcije". Charlie je i početak špice, lokacije između Gajeve i Cvjetnog placa na kojoj se mora biti viđen, poglavito subotom prije ručka. Inače Charlie je tek omanji zagrebački birc u čijem zatvorenom dijelu ima tek par skučenih stolova, no zato ima prekrasnu veliku terasu ispred lokala koja je na izvrsnoj lokaciji sa pogledom i na Bogovićevu i na Trg bana Jelačića. Lokal je 1972. otvorio bivši Dinamovo nogometaš Marko Braun Charlie, a od njegove smrti 2004. lokal vodi njegova supruga Zdenka.
Charlie je već neko vrijeme zatvoren, a Fina je podnijela prijedlog o pokretanju stečaja jer tvrka ne izvršava plaćanja u neprekidnom razdoblju od 120 dana. Još jedna zagrebačka legenda odlazi u prošlost.
SA BOŽIĆNOG KONCERTA ZAGREBAČIH MAŽORETKINJA - 2. dio
fotke: Željko Bakšaj Žac, službeni fotograf Zagrebačkih mažoretkinja
add photo png
small phot
russia 2018 pictures
dp images
how to upload photo on google from mobile
...nastavak u idućem postu...
|