14.02.2012., utorak

Prodavač - temelj uspješnog poslovanja u salonima namještaja

Uređivanje i opremanje prostora u kojem osoba svakodnevno boravi zauzima posebeno mjesto u životu svakog pojedinca. Rijetko se može pronaći osoba koja će svoj dom, poslovni prostor ili neke druge prostorije gdje često boravi opremiti olako i bez puno razmišljanja.Velika većina ljudi prije svoje konačne odluke o kupovini određenog elementa namještaja dobro propita ponudu na tršištu, a bez pretjerivanja se može reći i da je većina ljudi prilično nesigurna u konačnom odabiru proizvoda koje će svakodnevno koristiti kroz duži vremenski period. Je li to upravo ono što hoću? Hoće li mi se isti element sviđati i kroz koju godinu? Kako će se taj element uklopiti u ambijent mojeg doma? Koliko je to stvarno kvalitetno? Ta i razna druga slična pitanja vjerojatno prođu mislima svakoga kupca prilikom kupnje stvari (proizvoda) koje će svakodnevno koristiti u prostorijama gdje najčešće boravi.
Dakle, prosječni pojedinac je uglavnom slabo upoznat s proizvodima koje rijetko kupuje (namještaj svakako ulazi u tu skupinu proizvoda), a odluke čije će se posljedice osjećati kroz duže vremensko razdoblje (poput izbora marke osobnog automobila, upisa određenog fakulteta pa onda i uređenja vlastitog doma) kod većine pojedinaca najčešće izazivaju osjećaj nesigurnosti u ispravnost vlastitih odluka.

Mnogobrojne studije pokazuju da pojedinci u nepoznatim situacijama i teškim odlukama najveće povjerenje daju ljudima koje smatraju stručnjacima u području njihove eventualne nesigurnosti. Kada je čovjek bolestan vjeruje doktoru. Kada gradi kuću vjeruje majstoru. Sukladno istoj logici kada pojedinac kupuje namještaj za svoj dom on svoje povjerenje daje osobi koju smatra stručnjakom za to područje, a u salonu namještaja to je jasno prodavač.
S velikom se sigurnošću može reći da prodavač ima gotovo najvažniju ulogu u konačnoj odluci pojedinca hoće li se odlučiti za određeni element namještaja ili neće. Ne samo da prodavač može „ohrabriti“ kupca da kupi proizvod koji je djelomično već prije naumio kupiti, nego kroz vješt prodajni razgovor on kupcu može prodati (na obostrano zadovoljstvo) i razne druge proizvode koje kupac možda u početku i nije planirao kupiti.

Normalno, ovakav razvoj događaja zahtjeva da prodavač posjeduje (ali i da koristi) određene prodajne vještine. Vješt prodavač mora nenametljivo propitivati kupčeve potrebe kako bi si otvorio prostor za kvalitetan prodajni razgovor; nadalje prodavaču koji dobije dobar uvid u kupčeve potrebe otvara se prostor da kupcu proda i proizvod kojeg kupac možda i nije planirao kupiti (uglavnom proizvode kompatibilne s traženim proizvodom - primjerice iskusni i vješti prodavač kupcu će uz krevet ponuditi, recimo, i noćni ormarić). Također, istraživanja su pokazala da je cijena važan, ali ne i najvažniji faktor za izbor određenog proizvoda. Dakle, iskusni prodavač će uz jaku argumentaciju (kvaliteta, dizajn ...) pokušati kupcu prodati bolji i skuplji proizvod od onoga kojeg je kupac u početku tražio. Ovdje smo na brzinu i pomalo slikovito nabrojali samo neke od elemenata prodajnih vještina koje bi prodavači u salonima namještaja trebali koristiti u svakodnevnom radu. Jasno, sve te vještine i njihovo korištenje „padaju u vodu“ ako kupac ne osjeti bliskost, pristojnost i zainteresiranost prodavača za njega i njegove probleme. Osjećaj dobrodošlice kojeg kupac dobije prilikom kupovine u salonu može jednako utjecati na odluku o kupnji kao i same osobine proizvoda koji se kupuje.

Kako smo dobro upoznati sa svime navedenim, unutar MSA tima razvili smo sklop istraživačko-metodoloških postupaka koji precizno mjere sve segmente prodajnog procesa te koji daju točan uvid u sve prednosti i nedostatke prodajne usluge koju kupcima nude vaši saloni. U kojoj mjeri su djelatnici educirani o proizvodima koje prodaju, kakve su njihove prodajne vještine, kako se odnose prema kupcima, kako izgleda prodajni prostor – samo su dio pitanja na koje nudimo brze i kvalitetne odogovore, a kroz zajedničku suradnju s MSA timom u samo nekoliko mjeseci možete znatno poboljšati prodajne rezultate u svakoj od svojih poslovnica.
Odnos vaših prodavača s kupcima koji dolaze u vaše salone temelj je vašeg poslovanja i imidža kojeg imate u javnosti. Stoga je evaluacija prodajnog procesa, uočavanje svih eventualnih nedostataka i poboljšanje istih kao i stalni rad na poboljšanju prodajne usluge preduvjet za povećanje ukupnih prihoda pa onda i daljni rast vašeg poduzeća.

Ukratko za miran san, a sukladno tome i jedna prigodna sličica thumbup




- 14:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kvalitetna usluga- temelj uspješnog poslovanja u pekarstvu

Užurbani ritam života tjera građane da sve češće “jedu s nogu”, a u takvoj situacji većini su riješenje razni pekarski proizvodi. U gradovima širom hrvatske gotovo da nema čovjeka koji barem nekoliko puta tjedno ne pojede nešto usputno iz pekarne. Sukladno sitauciji došlo je i do velike ekspanizije pekarskih lanaca u Hrvatskoj. Pekarski lanci su danas postali sastavni dio, pa može se reći, i gastronomske ponude naših gradova.



Prosječni hrvatski građanin u pauzi za ručak

Ipak, još prije desetak godina situacija je bila u potpunosti drugačija. Kada je jedan domaći pekarski lanac odlučio otvoriti svoju poslovnicu na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, veliki dio javnosti smatrao je da takav potez narušava imidž središta grada. Ovaj podsjetnik dovoljno govori kakvu su reputaciju, ne tako davno, imali pekarski lanci u svijesti naših građana. Danas pekarski lanci imaju svoje poslovnice u središtima svih velikih gradova, u svim luksuznijim trgovačkim centrima pa u nekim slučajevima i u hotelima. I to nikome ne smeta, dapače – danas se očekuje da svaki bolje uređeniji grad, trgovački centar ili neki drugi objekt koji privlači veći broj ljudi (škole, bolnice i slično) u svojoj neposrednoj blizini ima neku pekarnu - po mogućnosti u vlasništvu nekog uglednijeg pekarskog lanca. Bez ustručavanja se može reći da je glavni razlog takve promjene u percepciji pekarske branše u očima šire javnosti nagli porast kvalitete koji su pekarne ponudile građanima. Spomenuto poboljšanje kvalitete možemo podijeliti na tri glavna segmenta: na daleko veći i kvalitetniji asortiman, na uvelike lijepši prodajni prostor te na znatno kvalitetetnije opohođenje s kupcima od strane djelatnika pekarni.

Normalno, ova tri navedena segmenta su i danas glavni razloga zbog kojeg pojedinci preferiraju upravo određeni pekarski lanac. Također, lako je za pretpostaviti da gubitak kvalitete u bilo kojem od navedenih segmenata u vrlo kratkom vremenu povlači za sobom i gubitak kupaca, pa onda i smanjenje prihoda.

Stoga je u pekarstvu od iznimne važnosti stalno održavati (ali i poboljšavati) razinu kvalitete proizvoda i usluga koje se pružaju kupcima. Bez ustručavanja se može reći da je pekarsko tržište danas jedno od tržišta u kojem vlada najveća konkurencija pa briga za stalnim održavanjem visoke kvalitete dobija još veću važnost za opstanak pojedinog lanca.
Može se, bez pretjerivanja, reći da je postizanje i održavanje visoke kvalitete kompletne pekarske usluge (od kvalitetnog proizvoda do besprijekornog odnosa prema kupcu) temelj opstanka na zahtjevnom tržištu pekarskih proizvoda.

Svjesni trenutne situacije i potreba na tržištu pekarskih proizvoda MSA tim je razvio paletu istraživačko-metodoloških postupaka koji precizno mjere sve segmente usluge pojedine pekarske poslovnice te koji daju jasne smjernice za unaprijeđenje istih. U vrlo kratkom vremenu nudimo uvid u sve eventualne nedostatke Vaše usluge, a kroz zajedničku suradnju u nekoliko mjeseci osiguravamo uslugu na najvišem nivou - putem koje ćete steći još bolju poziciju na ovom izuzetno zahtjevnom tržištu.
Može se reći da je danas kvalitetna usluga više nego ikada temelj uspješne prodaje u pekarskoj brašni, a proizvodi koje nudi agencija MSA zadovoljstvo kupaca optimalno su rješenje da visoka kvaliteta postane prva pomisao na spomen vašeg pekarskog lanca.
- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Svibanj 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)

Ovo je blog tvrtke MSA zadovoljstvo kupaca - agencije specijalizirane za mystery shopping ... nadamo se da ćemo biti korisni sretan