19.11.2011., subota

Kvaliteta usluge – temelj razlike za uspješno poslovanje sportskih kladionica

Sportske kladionice su vrlo brzo ostvarile izuzetan proboj na hrvatskom tržištu igara na sreću i danas su visinom svojih prihoda postale jedan od važnijih elemenata hrvatske ekonomije. Nedugo nakon otvaranja prve kladionice u Hrvatskoj iz dana u dan otvarao se veliki broj novih kladionica tako da se po rezultatima istraživanja danas svakodnevno kladi skoro pola milijuna Hrvata. Istovremeno broj kladionica na milijun stanovnika četiri puta je veći nego što je to slučaj u Velikoj Britaniji – zemlji obilježenoj tradicijom sportskog klađenja. S druge strane, ovi podaci jasno govore kakva konkurencija vlada na tržištu sportskog klađenja i u kojoj mjeri se poduzeća vlasnici kladionica moraju boriti za svakog klijenta (igrača). Problem postaje tim zanimljiviji ako ustvrdimo da sve kladionice građanima zapravo nude uglavnom identičan proizvod pa je stoga i izbor omiljene kladionice baziran na imidžu koji kladionica ima u igračkoj javnosti. Imidž je u najvećoj mjeri utemeljen na usluzi koju igrači dobivaju od djelatnika pojedine kladionice pa bi se zbog navedenog usudili reći da je u malo kojoj branši odnos djelatnika prema klijentima tako važan kao što je to slučaj u poslovanju sportskih kladionica. Izgled djelatnika, njegova komunikativnost, pristojnost, brzina njegove usluge, poznavanje materije te razni slični elementi zauzimaju presudnu važnost prilikom igračeva izbora kladionice u kojoj će uložiti svoj novac. Normalno i sukladno naglašenoj važnosti uloge djelatnika za uspješno poslovanje kladionice javlja se i potreba za sustavnom evaluacijom radnih aktivnosti svakog djelatnika, a nakon evaluacije i potreba za unapređenjem svih nedostataka (slabosti) pružene usluge.

Svijesni važnosti koju kvaliteta usluge ima za dobro poslovanje sportskih kladionica MSA tim razvio je sklop istraživačko-metodoloških postupaka koji precizno mjere sve segmente usluge pojedine kladionice te daju jasne smjernice za unapređenje istih. U vrlo kratkom vremenu nudimo uvid u sve nedostatke vašeg odnosa prema klijentima (igračima), a kroz usku suradnju s vama u nekoliko mjeseci osiguravamo uslugu na visokom nivou putem koje ćete steći prepoznatljivost, a samim time i prednost na hrvatskom tržištu igara na sreću.

Za veliku većinu igrača jedino što određenu kladionicu izdvaja od drugih jest zadovoljstvo ili nezadovoljstvo uslugom koju dobivaju u izravnom kontaktu s djelatnicima kladionice. Stoga je i glavna zadaća svake kladionice da putem kvalitetnih djelatnika postane prvi izbor što većeg broja igrača.



p.s. zaokružiti MSA je sigurni dobitakyes


- 14:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)

Ovo je blog tvrtke MSA zadovoljstvo kupaca - agencije specijalizirane za mystery shopping ... nadamo se da ćemo biti korisni sretan