14.02.2012., utorak

Kvalitetna usluga- temelj uspješnog poslovanja u pekarstvu

Užurbani ritam života tjera građane da sve češće “jedu s nogu”, a u takvoj situacji većini su riješenje razni pekarski proizvodi. U gradovima širom hrvatske gotovo da nema čovjeka koji barem nekoliko puta tjedno ne pojede nešto usputno iz pekarne. Sukladno sitauciji došlo je i do velike ekspanizije pekarskih lanaca u Hrvatskoj. Pekarski lanci su danas postali sastavni dio, pa može se reći, i gastronomske ponude naših gradova.



Prosječni hrvatski građanin u pauzi za ručak

Ipak, još prije desetak godina situacija je bila u potpunosti drugačija. Kada je jedan domaći pekarski lanac odlučio otvoriti svoju poslovnicu na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, veliki dio javnosti smatrao je da takav potez narušava imidž središta grada. Ovaj podsjetnik dovoljno govori kakvu su reputaciju, ne tako davno, imali pekarski lanci u svijesti naših građana. Danas pekarski lanci imaju svoje poslovnice u središtima svih velikih gradova, u svim luksuznijim trgovačkim centrima pa u nekim slučajevima i u hotelima. I to nikome ne smeta, dapače – danas se očekuje da svaki bolje uređeniji grad, trgovački centar ili neki drugi objekt koji privlači veći broj ljudi (škole, bolnice i slično) u svojoj neposrednoj blizini ima neku pekarnu - po mogućnosti u vlasništvu nekog uglednijeg pekarskog lanca. Bez ustručavanja se može reći da je glavni razlog takve promjene u percepciji pekarske branše u očima šire javnosti nagli porast kvalitete koji su pekarne ponudile građanima. Spomenuto poboljšanje kvalitete možemo podijeliti na tri glavna segmenta: na daleko veći i kvalitetniji asortiman, na uvelike lijepši prodajni prostor te na znatno kvalitetetnije opohođenje s kupcima od strane djelatnika pekarni.

Normalno, ova tri navedena segmenta su i danas glavni razloga zbog kojeg pojedinci preferiraju upravo određeni pekarski lanac. Također, lako je za pretpostaviti da gubitak kvalitete u bilo kojem od navedenih segmenata u vrlo kratkom vremenu povlači za sobom i gubitak kupaca, pa onda i smanjenje prihoda.

Stoga je u pekarstvu od iznimne važnosti stalno održavati (ali i poboljšavati) razinu kvalitete proizvoda i usluga koje se pružaju kupcima. Bez ustručavanja se može reći da je pekarsko tržište danas jedno od tržišta u kojem vlada najveća konkurencija pa briga za stalnim održavanjem visoke kvalitete dobija još veću važnost za opstanak pojedinog lanca.
Može se, bez pretjerivanja, reći da je postizanje i održavanje visoke kvalitete kompletne pekarske usluge (od kvalitetnog proizvoda do besprijekornog odnosa prema kupcu) temelj opstanka na zahtjevnom tržištu pekarskih proizvoda.

Svjesni trenutne situacije i potreba na tržištu pekarskih proizvoda MSA tim je razvio paletu istraživačko-metodoloških postupaka koji precizno mjere sve segmente usluge pojedine pekarske poslovnice te koji daju jasne smjernice za unaprijeđenje istih. U vrlo kratkom vremenu nudimo uvid u sve eventualne nedostatke Vaše usluge, a kroz zajedničku suradnju u nekoliko mjeseci osiguravamo uslugu na najvišem nivou - putem koje ćete steći još bolju poziciju na ovom izuzetno zahtjevnom tržištu.
Može se reći da je danas kvalitetna usluga više nego ikada temelj uspješne prodaje u pekarskoj brašni, a proizvodi koje nudi agencija MSA zadovoljstvo kupaca optimalno su rješenje da visoka kvaliteta postane prva pomisao na spomen vašeg pekarskog lanca.
- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Svibanj 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)

Ovo je blog tvrtke MSA zadovoljstvo kupaca - agencije specijalizirane za mystery shopping ... nadamo se da ćemo biti korisni sretan