Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zadovoljstvo-kupaca

Marketing

Kvalitetna usluga- temelj uspješnog poslovanja u pekarstvu

Užurbani ritam života tjera građane da sve češće “jedu s nogu”, a u takvoj situacji većini su riješenje razni pekarski proizvodi. U gradovima širom hrvatske gotovo da nema čovjeka koji barem nekoliko puta tjedno ne pojede nešto usputno iz pekarne. Sukladno sitauciji došlo je i do velike ekspanizije pekarskih lanaca u Hrvatskoj. Pekarski lanci su danas postali sastavni dio, pa može se reći, i gastronomske ponude naših gradova.



Prosječni hrvatski građanin u pauzi za ručak

Ipak, još prije desetak godina situacija je bila u potpunosti drugačija. Kada je jedan domaći pekarski lanac odlučio otvoriti svoju poslovnicu na Trgu bana Jelačića u Zagrebu, veliki dio javnosti smatrao je da takav potez narušava imidž središta grada. Ovaj podsjetnik dovoljno govori kakvu su reputaciju, ne tako davno, imali pekarski lanci u svijesti naših građana. Danas pekarski lanci imaju svoje poslovnice u središtima svih velikih gradova, u svim luksuznijim trgovačkim centrima pa u nekim slučajevima i u hotelima. I to nikome ne smeta, dapače – danas se očekuje da svaki bolje uređeniji grad, trgovački centar ili neki drugi objekt koji privlači veći broj ljudi (škole, bolnice i slično) u svojoj neposrednoj blizini ima neku pekarnu - po mogućnosti u vlasništvu nekog uglednijeg pekarskog lanca. Bez ustručavanja se može reći da je glavni razlog takve promjene u percepciji pekarske branše u očima šire javnosti nagli porast kvalitete koji su pekarne ponudile građanima. Spomenuto poboljšanje kvalitete možemo podijeliti na tri glavna segmenta: na daleko veći i kvalitetniji asortiman, na uvelike lijepši prodajni prostor te na znatno kvalitetetnije opohođenje s kupcima od strane djelatnika pekarni.

Normalno, ova tri navedena segmenta su i danas glavni razloga zbog kojeg pojedinci preferiraju upravo određeni pekarski lanac. Također, lako je za pretpostaviti da gubitak kvalitete u bilo kojem od navedenih segmenata u vrlo kratkom vremenu povlači za sobom i gubitak kupaca, pa onda i smanjenje prihoda.

Stoga je u pekarstvu od iznimne važnosti stalno održavati (ali i poboljšavati) razinu kvalitete proizvoda i usluga koje se pružaju kupcima. Bez ustručavanja se može reći da je pekarsko tržište danas jedno od tržišta u kojem vlada najveća konkurencija pa briga za stalnim održavanjem visoke kvalitete dobija još veću važnost za opstanak pojedinog lanca.
Može se, bez pretjerivanja, reći da je postizanje i održavanje visoke kvalitete kompletne pekarske usluge (od kvalitetnog proizvoda do besprijekornog odnosa prema kupcu) temelj opstanka na zahtjevnom tržištu pekarskih proizvoda.

Svjesni trenutne situacije i potreba na tržištu pekarskih proizvoda MSA tim je razvio paletu istraživačko-metodoloških postupaka koji precizno mjere sve segmente usluge pojedine pekarske poslovnice te koji daju jasne smjernice za unaprijeđenje istih. U vrlo kratkom vremenu nudimo uvid u sve eventualne nedostatke Vaše usluge, a kroz zajedničku suradnju u nekoliko mjeseci osiguravamo uslugu na najvišem nivou - putem koje ćete steći još bolju poziciju na ovom izuzetno zahtjevnom tržištu.
Može se reći da je danas kvalitetna usluga više nego ikada temelj uspješne prodaje u pekarskoj brašni, a proizvodi koje nudi agencija MSA zadovoljstvo kupaca optimalno su rješenje da visoka kvaliteta postane prva pomisao na spomen vašeg pekarskog lanca.

Post je objavljen 14.02.2012. u 14:26 sati.