23.10.2011., nedjelja

Pozicija branda u svijesti kupca

Mjerenja vrijednosti i snage branda već su dugo godina uobičajena na našem tržištu. Ipak, riječ „uobičajena“ treba uzeti s određenom rezervom jer su takva istraživanja postala „uobičajena” u mjerenjima široko poznatih brandova (telekomunikacijske mreže, televizijske kuće, trgovački lanci i slično). Njihove proizvode i usluge koristi veliki broj potrošača tako da među različitim skupinama potrošača u Hrvatskoj nije toliko teško provesti istraživanje.

S druge strane, mjerenja pozicije brandova koji nisu u žiži javnog zanimanja nisu baš česta. To što se agencije za istraživanje tržišta nisu usmjerile na takve brandove ne znači da i za ostale brandove ne vrijede ista pravila.
Dobro pozicionirani brandovi osiguravaju mirno poslovanje koje se očituje stalnim i pouzdanim tržišnim udjelom. Međutim, brojna istraživanja su dokazala korelaciju između vrijednosti branda i zapošljavanja kvalitetnijih djelatnika u tvrtci te sa većom profitabilnošću poslovanja. Štoviše, vodeći marketinški stručnjaci smatraju da brand čini i do 50 posto vrijednosti nekog poduzeća ili nekog proizvoda.

Naš MSA tim razvio je izvanredan sklop metodoloških modela pomoću kojih možete utvrditi poziciju svojeg branda u svijesti potrošača. Naglasak smo stavili na poslovna područja sa čijim brandovima šira javnost nije u tolikoj mjeri upoznata, ali koja ostvaruju velike dobitke ili gubitke zbog bolje ili lošije pozicije branda u svijesti potrošača.
Osim ispitivanja mišljenja, stavova i ponašanja potrošača svjesni smo činjenice o važnom utjecaju prodajnih djelatnika na stvaranje pozitivne percepcije o brandu. Zbog toga smo za vas razvili i metodološki sklop za mjerenje raspoloženja prodajnih djelatnika prema vašem i konkurentskom brandu.

Budite sigurni da je dobra pozicija branda glavni razlog zbog kojega će potrošač u svojoj svijesti odlučiti da kupi vaš proizvod. Zato morate ne samo štititi svoj tržišni udjel već ga morate pokušati povećati a to se najefikasnije postiže dobrom reputacijom. Pomoću naših jedinstvenih istraživanja dobivate precizne informacije o poziciji vašeg branda u svijesti potrošača, kvalitetan uvid u komparativne prednosti i nedostake vašeg branda u odnosu na konkurente, ali i u glavne razloge trenutne pozicije branda. Ovdje se radi o informacijama od presudne važnosti za bilo koju aktivnost i odluku kojoj je cilj poboljšanje prodajnih rezultata.

p.s. znači važno je imati dobar imidž cool pa nikada dosta materijala o brandiranju ...



- 21:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2014 (1)
Svibanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Svibanj 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)

Ovo je blog tvrtke MSA zadovoljstvo kupaca - agencije specijalizirane za mystery shopping ... nadamo se da ćemo biti korisni sretan