Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zadovoljstvo-kupaca

Marketing

Pozicija branda u svijesti kupca

Mjerenja vrijednosti i snage branda već su dugo godina uobičajena na našem tržištu. Ipak, riječ „uobičajena“ treba uzeti s određenom rezervom jer su takva istraživanja postala „uobičajena” u mjerenjima široko poznatih brandova (telekomunikacijske mreže, televizijske kuće, trgovački lanci i slično). Njihove proizvode i usluge koristi veliki broj potrošača tako da među različitim skupinama potrošača u Hrvatskoj nije toliko teško provesti istraživanje.

S druge strane, mjerenja pozicije brandova koji nisu u žiži javnog zanimanja nisu baš česta. To što se agencije za istraživanje tržišta nisu usmjerile na takve brandove ne znači da i za ostale brandove ne vrijede ista pravila.
Dobro pozicionirani brandovi osiguravaju mirno poslovanje koje se očituje stalnim i pouzdanim tržišnim udjelom. Međutim, brojna istraživanja su dokazala korelaciju između vrijednosti branda i zapošljavanja kvalitetnijih djelatnika u tvrtci te sa većom profitabilnošću poslovanja. Štoviše, vodeći marketinški stručnjaci smatraju da brand čini i do 50 posto vrijednosti nekog poduzeća ili nekog proizvoda.

Naš MSA tim razvio je izvanredan sklop metodoloških modela pomoću kojih možete utvrditi poziciju svojeg branda u svijesti potrošača. Naglasak smo stavili na poslovna područja sa čijim brandovima šira javnost nije u tolikoj mjeri upoznata, ali koja ostvaruju velike dobitke ili gubitke zbog bolje ili lošije pozicije branda u svijesti potrošača.
Osim ispitivanja mišljenja, stavova i ponašanja potrošača svjesni smo činjenice o važnom utjecaju prodajnih djelatnika na stvaranje pozitivne percepcije o brandu. Zbog toga smo za vas razvili i metodološki sklop za mjerenje raspoloženja prodajnih djelatnika prema vašem i konkurentskom brandu.

Budite sigurni da je dobra pozicija branda glavni razlog zbog kojega će potrošač u svojoj svijesti odlučiti da kupi vaš proizvod. Zato morate ne samo štititi svoj tržišni udjel već ga morate pokušati povećati a to se najefikasnije postiže dobrom reputacijom. Pomoću naših jedinstvenih istraživanja dobivate precizne informacije o poziciji vašeg branda u svijesti potrošača, kvalitetan uvid u komparativne prednosti i nedostake vašeg branda u odnosu na konkurente, ali i u glavne razloge trenutne pozicije branda. Ovdje se radi o informacijama od presudne važnosti za bilo koju aktivnost i odluku kojoj je cilj poboljšanje prodajnih rezultata.

p.s. znači važno je imati dobar imidž cool pa nikada dosta materijala o brandiranju ...




Post je objavljen 23.10.2011. u 21:14 sati.