2007 Srpanj (1)
2007 Ožujak (2)
2007 Siječanj (3)
2006 Prosinac (1)
2006 Studeni (2)
2006 Listopad (2)
2006 Rujan (4)
2006 Kolovoz (3)
2006 Srpanj (13)
2006 Lipanj (20)
2006 Svibanj (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

...još jedna djevojka ukradenog srca...

Tinchy design

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM
Tonka-zanimljiva i draga,
Selma,
All alone,
Skladateljica snova,
Provincijalka,
Rainbowsky,
Avatea,
bottomofmysoul,
unfaithful girl,
popocatepetl,
FemFem,
cvjetovi zla,
Amy,
Čudo,
Miki,
Teuta,
Megane,
lolita,
zara,
poeta,
pozoy,
PROdotes,
Fem,
Nice Guy,
vrag s licem anđela,
sss,
angel in dark,
cranberriesica

Moj mail doe_doris@yahoo.com

MOJA ARHIVA

tijelom žena, srcem stijena
ponovo na istom
kao nekada
ne mogu više ovako
mislila sam da te neću sanjati
to što vidiš, suza to je
uz tebe izgubim dah…
zašto?
lijep i sunčan dan
zločesto…
nikada…
nemam riječi
zdravo za gotovo
put putujem...
povratak kući
nešto drugačije
vrijedi, zaista…

svatko ima Nekog Svog
nažalost
dok ljuljaju se kreveti
kontrola podsvijesti
vatromet
vječna nada

još jedan kraj
sve se vraća, sve se plaća
da li sam nešto značila tebi
poneki leptir
vjerujem
srušio se moj svijet...
c´est la vie
nije me briga
posljednji oproštaj
još poneka istina
zalazi sunce
priznanje
jedna bajka
hvala ti što nisi
slučajno te sretoh...
srce je zapelo
kako divan dan!
zanimljivosti
smućeno jedno more
vrijeme i prostor
vruće, vruće
bojim se...
usne kao čokolada
ljeto ide,kako si mi ti?
Bolje biti sam, nego sa bilo kim
Najveća pobjeda
Filmski nestvarno
sjećanje, samo to
ludim
nesuđeni
-sinoć-
nešto veoma dugo
vidjela sam mu u očima
ljubav
Hm...da...
I ti tiho ode
From here to eternity


 

petak, 12.05.2006.

Nemam riječi

Koliko god ovog trena bila tužna, očajna, jadna, izgubljena, zbunjena i ljuta, bijesna…. Najviše sam, jednostavno, razočarana… Od njega ovo nisam očekivala, zaista, od njega zadnjeg. Ponio se kao zadnje smeće i najveće dijete. Što u biti i jest.
Naravno da se nije javio. Znala sam da će tako bit i u redu. Nema beda. Sve pet. No hard feelings. Nema ljutnje. Ali da mi tako nešto napraviš, stvarno, nevjerojatno…
Već pomirena s tim da se neće javit, samo sam mu, u subotu, indirektno, u kontekstu, željela napomenuti da nisam povrijeđena. Iako jesam, kako neću bit, ljudi, pa zaljubljena sam. Po prvi put u životu, on je jedini do kojeg mi je stvarno stalo. No...
I došla ja, a njega – nema. Sati prolaze, nema ga i nema. Svi prijatelji su mu ovdje. Sa mnom. Znači, nije vani. Nema nikakvu. Znači, nije s nekim. Frend ga zove. On doma. Gleda TV i to. On ne gleda TV u subotu naveče. Nikad. Meni se nije javio. Naša priča ga uvijek muči. Ne zna bi li ili ne bi. Znači, izbjegava mene zbog nedostatka smišljenih riječi kojima bi objasnio svoje neobjašnjivo emocionalno stanje. Nisko. Bezveze. Zaista.

Već dugo, dugo vremena znam njegovo razmišljanje - mala je super, ali ja bih nju samo, kak bi on rekao-karao, ona želi vezu, ali bi pristala i samo na seks. To mi je rekla, dokazala i pokazala, na kraju krajeva. Ja nju ne bih htio, kak bi se reklo, povrijediti. Pa ne bum niš. He he.

Ali još je gore što ti njoj to nećeš reći, nego se praviš glup i daješ lažne nade, idiote! Zar nisi dosad vec naučio da zaljubljenim djevojkama moraš takve stvari reći i ponoviti da bi im ušle u glavu? Jer ljudi s osjećajima, ljudi koji vole, uvijek imaju nadu. Koja vlada razumom.Nije svima smisao života pokarat nekog. Neki ljudi vole.

Evo, našla se i glupača koja voli tebe. Glupača koja nakon svih poniženja sa svojom ljubavi ne odustaje. Glupača koja ne traži ništa osim da primiš tu ljubav, jer ona je ima previše. A ne može je pružiti nikom drugom jer je namijenjena tebi.

Samo tebi.

A ti si jedno bezosjećajno sebično biće koje ne zna cijeniti druge ljude, njihov trud, volju i ljubav. Jedan gad koji odbacuje nešto za što je sam rekao da bi bila velika ljubav, zato jer mu se trenutno ne da. Želiš sto i jednu koje će ti samo širit noge, ne tražeći ništa drugo, jer ti je to opterećenje. Nemaš pojma kako sam u ovom trenu bijesna. Nemaš pojma koliko puta više si me povrijedio ovakvim nebuloznim ponašanjem, nego da si mi jednostavno rekao kako stvari stoje. Ja nemam riječi za tebe. Ne mogu te nazvati čovjekom. Ljudi jedni drugima ovo ne rade, barem ne bi trebali.

I sama sebe mrzim što ovo mislim i još više što ću to reći, ali… Iako su svi ovdje tebi dodijeljeni epiteti točni, iako je sve to tak kak je i iako si bezosjećajna sirovina, jedan, samo jedan pogled bio bi dovoljan. I oprostila bih ti sve…. Ne samo oprostila, nego i zaboravila. Kao što sam to radila puno puta prije. Ne puno, čak previše….
Nemam riječi…



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>