Prijava vozača za Vodafone Rally de Portugal

21.03.2013.



Za tri tjedna počinje Vodafone Rally de Portugal od 11 - 14 travnja baziran u okolici Faro-a. ujedno gdje će biti glavna baza. Za sada se napravila prijava vozača za sudjelovanje u rally-u. Kao što je bilo za očekivati Loeba, pa za Citroen će voziti Hirvonen i Sordo. Za Volkswagen voze i dalje Ogier i Latvala, i kako je najavljeno Volkswagen dolazi sa tri auta u dvije momčadi i treći auto će voziti Mikkelsen. Sve skupa će biti 13 WRC automobila koja će se natjecati u Portugalu.



Ali najveća vijest ovog rally-a je Robert Kubica. Bivši vozač Formule 1, koji je doživio strašnu nesreću prije par godina u rally-u i godima se borio sa ozljedama i operacijama. I sada se vraća natrag u svijet motosporta i to u WRC2 kategoriju sa Citroenom DS3 RRC u vlastitom timu. Želimo mu sve najbolje u daljnem natjecanju.

Ovdje možete naći cijeli popis svih vozača koji su se prijavila za natjecanje u Portugalu

Rally Guanajuato Mexico

13.03.2013.



Prošlog vikenda se vozio jedan od najtežih, najizazovniji Rally-a i to Rally Guanajuato Mexico. Nakon snježne i hlade Švedske, sve se seli preko oceana u vrući i prašnjavi Mexico. Rally Guanajuato Mexico predstavlja veliki izazov i za vozače i za sam automobil. Kako se rally vozi na nadmorskoj visini višoj od 2000 metara gdje je jako rijedak zrak. A kako je manji postotak kisika, time je i manja snaga koju motor može proizvesti, a i još time se vozači lakše umaraju. I tu su još visoke temperature, prašina i sve je to pravi recept za zanimljiv i izazovni Rally.
Rally Guanajuato Mexico je započeo u povijesnom gradu Guanajuato u četvrtak navečer odmah poslije službene objave početka rally-a. Vozilo se po asfaltnim ulicama Guanajuato u sveukupnoj duljini od 1,05 km. Okupilo se tisuću obožavatelja da vide svoje junake kako prolaze po noći, kroz legendarne tunele kroz grad. Sljedeći brzinac je bio odmah poslije, i to na mjestu gdje se obilježava 200 godina od osnutka države Mexico, koji se nalazi u središtu gradova Guanajuato, Leon i Silao. Nakon prva dva brzinca Ogier je imao prednost od 0,3 sekunde ispred Ostberga, još 0,3 sekunde ispred Neuvilla.

Novi Hyundai WRC

06.03.2013.



Nakon predstavljanja na Paris Motor Show prije pet mjeseci i potvrđivanja da će se od 2014 natjecati na najvećom Rally organizaciji, a to je World Rally Chanpions. Nakon jako dugo vremena Hyundai je objavio da će se vratiti natrag u WRC sa novim Hyundai i20 WRC. Tako će na Geneva Motor Show objaviti kako napreduje razvoj automobila. Na Show-u će se pojaviti sa novim prednjim i novim spojlerom koji mu daje potpuno novi izgled, a osim novog izgleda vozila doći će do nadogradnje sa kinematičkim ovjesom i ukočenijim podvozjem.


„Mi smo još uvijek u povojima našeg uzbudljivog WRC programa tako da razvijamo linije za automobila i samog tima je strma,“objasnio je predsjednik momčadi Michel Nandan. „Ova najnovija verzija I20 WRC je usmjerena na aerodinamiku s ciljem poboljšanja rashladne sustave automobila.“


Hyundai će i dalje nastaviti na razvoju svojeg automobila za WRC natjecanje i pred njima je još jako duga godina i nadamo se da će biti uspješna i da će napraviti dobar auto za pobjede.

Prewie Rally Guanajuato Mexico

05.03.2013.



Ovaj vikend pred nama je Rally Guanajuato Mexico, prvi ovosezonski rally koji se vozi po šljunku. Rally Guanajuato Mexico se vozi po brdovitom i planinskim područjima León, Guanajuato i Silao. Ovaj rally je veliki izazov za sve momčadi, posebice automobile, jer se vozi na nadmorskoj visi on 2 600 metara gdje je postotak kisika u zraku i sam tlak zraka je niži. Samim time je potrebno veća količina zraka za potpuno izgaranje smjese goriva i zraka u motoru. A manji atmosferski tlak ujedno znaci da motori teže mogu ostvariti maksimalni tlak u motoru sa izgaranjem, a samim time snaga motora je manja.



Baza rally-a će biti León-u gdje će biti momčadi, a startna ceremonija će se održati u četvrtak u Guanajuato, grad zaštićen UNESCO kao svjetska baština. Sama ceremonija će se održati u 20.00 i odmah će se prvi brzinac po ulicama Guanajuata, što se nakon toga momčadi sele natrag u bazu León. Dok će se dodjela nagrada održavati u nedjelju sa početkom u 14.00 sati po lokalnom vremenu.



Rally u Mexiku je poseban po dosta tome, kao što su planinski šljunčani brzinci, dijelovi brzinaca koji prolaze kroz stare rudnike, a ove godine da po prvu puta neće biti Sebastiana Loeba koji je u posljednjih 7 godina dominirao ovim rally-om. Sad ćemo nakon dugo godina imati novog pobjednika na Rally Guanajuato Mexico. Najveći kandidati su Ogier koji je pokazao da je jako brz sa novim automobilom, tu je i njegov momčadski kolega Latvala koji je uvijek brz po šljunku samo da ponovo ne pretjera i završi pored staze što se dešavalo prošle godine kad je vozio na limitu. Tu je i Ostber, koji je pokazao brzinu, a Citroenov vozač Hirvonen da napokon nade brzinu u svojem automobilu kao najveći kandidat za naslov svjetskog prvaka.



Rally Guanajuato Mexico se vozi 23 brzinaca po šljunku, sveukupno vozači će preko cijelog vikenda proći udaljenost od 1 026,88 km od kojih je 294,88km duljina svih brzinaca. Michelin koji dobavlja gume će za svaku momčad osigurati 28 komada tvrdih guma za šljunak, kao i 18 komada mekanih guma za mokru i vlažnu cestu. Ali samo cć moći iskoristiti sveukupno 28 guma. Tako da će momčadi morati jako paziti na taktiku, jer kao i do sada gume su uvijek najvažnije za pobjedu. Pred nama je zanimljiv relly, i to prvi nakon što se Loeb povukao iz natjecanja.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.