Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/wrchr

Marketing

Prewie Rally Guanajuato Mexico



Ovaj vikend pred nama je Rally Guanajuato Mexico, prvi ovosezonski rally koji se vozi po šljunku. Rally Guanajuato Mexico se vozi po brdovitom i planinskim područjima León, Guanajuato i Silao. Ovaj rally je veliki izazov za sve momčadi, posebice automobile, jer se vozi na nadmorskoj visi on 2 600 metara gdje je postotak kisika u zraku i sam tlak zraka je niži. Samim time je potrebno veća količina zraka za potpuno izgaranje smjese goriva i zraka u motoru. A manji atmosferski tlak ujedno znaci da motori teže mogu ostvariti maksimalni tlak u motoru sa izgaranjem, a samim time snaga motora je manja.



Baza rally-a će biti León-u gdje će biti momčadi, a startna ceremonija će se održati u četvrtak u Guanajuato, grad zaštićen UNESCO kao svjetska baština. Sama ceremonija će se održati u 20.00 i odmah će se prvi brzinac po ulicama Guanajuata, što se nakon toga momčadi sele natrag u bazu León. Dok će se dodjela nagrada održavati u nedjelju sa početkom u 14.00 sati po lokalnom vremenu.



Rally u Mexiku je poseban po dosta tome, kao što su planinski šljunčani brzinci, dijelovi brzinaca koji prolaze kroz stare rudnike, a ove godine da po prvu puta neće biti Sebastiana Loeba koji je u posljednjih 7 godina dominirao ovim rally-om. Sad ćemo nakon dugo godina imati novog pobjednika na Rally Guanajuato Mexico. Najveći kandidati su Ogier koji je pokazao da je jako brz sa novim automobilom, tu je i njegov momčadski kolega Latvala koji je uvijek brz po šljunku samo da ponovo ne pretjera i završi pored staze što se dešavalo prošle godine kad je vozio na limitu. Tu je i Ostber, koji je pokazao brzinu, a Citroenov vozač Hirvonen da napokon nade brzinu u svojem automobilu kao najveći kandidat za naslov svjetskog prvaka.



Rally Guanajuato Mexico se vozi 23 brzinaca po šljunku, sveukupno vozači će preko cijelog vikenda proći udaljenost od 1 026,88 km od kojih je 294,88km duljina svih brzinaca. Michelin koji dobavlja gume će za svaku momčad osigurati 28 komada tvrdih guma za šljunak, kao i 18 komada mekanih guma za mokru i vlažnu cestu. Ali samo cć moći iskoristiti sveukupno 28 guma. Tako da će momčadi morati jako paziti na taktiku, jer kao i do sada gume su uvijek najvažnije za pobjedu. Pred nama je zanimljiv relly, i to prvi nakon što se Loeb povukao iz natjecanja.


Post je objavljen 05.03.2013. u 11:40 sati.