Acropolis Rally

31.05.2013.



Šesti rally ove sezone kreće po šljunčanim podlogama povijesno poznate Grčke. Nakon uzbuljivih okršaja dva Sebastiana u Argentini, sve se vraća na stari kontinet u uvijek toplu i sunčanu Grčku. Pred nama su puna tri dana uzbuđenja po šljunčanim cestama Grčke. Bazirana u Loutraki, Acropolis Rally je jedan od konstantnih rally-a u kalendaru WRC-a. Čeka nas 14 brzinaca u sveukupnoj dužini od 306.53km, a vozači će proći sveukupnu udaljenost od 1052,52km.



Još jedna klasični šljunčani rally kroz povijesne vinograde na padinama povijesne Grčke. Jedan od največih konkurenata za pobjedu je Sebastian Ogier koji ove godine dominira svim rally-a. Na prijasnjim šljunčanim rally-a brzi su bili i Ostber i Latvala, oni su uz Ogiera glavni kandidati da odnesu pobjedu. Veliko razočaranje ove godine je Hirvonen u Citroenu, ali on je i dalje jedan od glavnih kandidata za postolje na ovom rally-u. Sordo je pokazao da može biti jako brz na šljunku, samo ga nesreća prati kao i Ostberga.



Kao i do sada Michelin će opskrbiti sa Latitude Cross gumama za šljunak, kao i cijele sezone. I ovaj će puta biti dvije komponente guma između kojih će se moći birati, tvrđe i mekše. Svaki vozač smije koristiti sveukupno 35 guma, a od toga svaki vozač ima na raspolaganju 35 tvrđih komponenti guma i 16 mekših komponenti za mogućnost kiše.
Tako pred nama je jos jedan i ne izvjestan rally.

Philips LED Rally Argentina

06.05.2013.



Ovaj vikend se vozio Philips LED Rally Argentina. Još jedan rally koji vozače testira do krajnih granica. Šljunčana podloga koja je jako skliska podloga, i često pretvorena u blato. Još k tome magla i visoke temperature su pravi recept za odličan rally. I na Philips LED Rally Argentina će biti najduži brzinac u kalendaru u ukupnoj dužini od 52 km. To će biti pravi test za sve vozače.



Samo sjedište Philips LED Rally Argentina je u Villa Carlos Paz par kilometra zapadno od grada Cordoba. Vozit će se 14 brzinaca u ukupnoj njihovoj dužini od 407,64 km. Ukupni put koji će proči pojedini vozač na cijelom rally-u je 1576,79 km. Na rally Michelin dovodi svoje gume Latitude Cross za šljunčane podloge. Sveukupno svaki vozač smije koristiti 28 komada guma, objih komponenti. A kako se očekuje mogučnost blatnjavih cesta, kao i jako puno vode kroz koje će se morati proći, tako je Michelin doveo 28 mekih komponenata guma i 16 tvrđih komponenti guma.



I ovo će biti ujedno poseban rally, jer će to biti treći rally od četiri na kojima će se natjecati. Na prijašnja dva rally-a je odnio pobjedu i drugo mjesto, a i Loeb je prijašnji vladar Philips LED Rally Argentina koji je pobijedio svaki puta od 2005 godine. Bit će to veliki okršaj dva Sebastiana, Ogiera i Loeba. Ove sezone su se dva puta suočili i za sada su izjednačeni. Ali je Ogier u velikom naletu, do sada je pobijedio na posljednja tri rally-a i od toga su dva bila na šljunčanoj podlozi. A još tu je i Hirvonen koji je prošle godine bio drugi u Argentini, Latvala koji pokazuje sve više i više pouzdanja u svojemu automobilu. Ostbrg je do sada pokazivao brzinu na šljunku, ali do sada nije imao toliko sreće da bude tamo gdje zaslužuje biti. Na kraju je i Sordo koji bi se mogao umiješati u borbu za pobjedu i postolje. Bit će ovo jako zanimljiv rally.



Rally je počeo sa super specijalnim brzincem odmah kod Villa Carlos Paz-a i Ogier je krenuo sa najbržim vremenom u rally Argentina. Prvi koji je imao problema i koji je osjetio zube Philips LED Rally Argentina na sebi je bio Sordo. Tokom brzinca suvozač je gubio vrijeme da zatvori dobro svoja vrata i izgubio je koncentraciju na čitanje bilješka i to je koštalo Sorda. I nakraju je završio na boku, ali uz pomoć gledatelja vratili su ga na kotače. Svojim prevrtajem je izgubio 7 minuta, ali na njega je naletio Ogier koji je izgubio 6 sekundi dok je prolazio pokraj njega. Osim toga, nije bilo nikakvih posebnih velikih trenutaka. Ogier je dominirao prvim danom i na kraju vodi punih 16 sekundi ispred Loeba. A odmah iza njega je Hirvonen, dok je Latvala četvrti sa zaostatkom od 40 sekundi za vodećim. Na petom mjestu je Novikov koji ima skoro minutu zaostatka za Latvalom.



Drugog dana su se dalje nastavili problemi, pogotovo za Ostberga, koji je ošteti prednji desni kotač dok je prolazio unutarnjim zavojem što ga je koštalo odustajanjem. I vodeći čovjek je imao pogrešku, Ogier je naletio na vodu u unutarnjem dijelu zavoja i pokušao je ručnom proći zavoj. Ali kako mu nije ručna kočnica radila, nije uspio skrenuti i samo prošao ravno. Nije bila velika šteta, i uspio se vratiti natrag na cestu, ali zbog toga je izgubio dobrih 40 sekundi. I time je izgubio vodeće mjesto. Ogier je imao još jedan problem, pukla mu je guma par kilometra prije cilja na brzincu 8, a na kraju nije puno izgubio. Na istom brzincu i Hirvonen je imao problema. Njemu je isto pukla guma i tako se vozio više od 20 km, i tako oštećena guma mu je još više oštetila zadnji desni kraj. A do puknuća je došlo jer je naletio na jedan stup koji je označavao most kroz vodu potok kroz koji se prolazilo. I na kraju je morao odustati zbog elektrike. A ni Loeb nije izbjegao probleme, on je na kraju jedne ravnice prekasno kočio i otišao jako široko, ali se vratio natrag bez većih poteškoća. I tako na kraju drugog dana zbog Ogierovih problema, Loeb vodi ispred Ogiera 40 sekundi. Dok je novikov sigurnom vožnjom došao do trećeg mjesta, ali Latvala je odma iza njega svega 8 sekundi. Peti je na kraju drugog dana Neuvile koji za vodićem zaostaje preko tri minute.




Treći dan nije donio puno iznenađenja, Loeb je kontrolirano završio rally ispred Ogiera i time je po 8 puta osvojio Philips LED Rally Argentina, dok je Ogier na kraju za Loebom zaostajao preko jedne minute. Treći je na kraju završio Latvala, dok je Novikov imao malo problema tokom specialnog brzinca i izgubio treće mjesto i na kraju završio četvrti. Peti je na kraju Neuville. Na specialnom brzicu je bio najbrži Latvala, Ogier drugi. Dok je Loeb pustio gas pred kraj brzinca tako da Hirvonen uspije osvojiti koji bod, ipak njemu više treba.



I tako pred sljedećim raly-em koji se održava u Grčkoj, Ogier ima veliku prednost od 54 boda ispred Loeba. Treći je Hirvonen sa 9 boda manje nego Loeb, a četvrti Latvala sa 49 boda. Sljedeći rally se vozi u grčkoj za 3 tjedna i čeka nas još jedan šljunčani rally. I prednost Ogiera sve više i više se povečava i sad ostaje pitanje jeli može zadržati ovakav nalet ili će i za njega krenuti problemi.

Philips LED Rally Argentina

Ovaj vikend se vozio Philips LED Rally Argentina. Još jedan rally koji vozače testira do krajnih granica. Šljunčana podloga koja je jako skliska podloga, i često pretvorena u blato. Još k tome magla i visoke temperature su pravi recept za odličan rally. I na Philips LED Rally Argentina će biti najduži brzinac u kalendaru u ukupnoj dužini od 52 km. To će biti pravi test za sve vozače.
Samo sjedište Philips LED Rally Argentina je u Villa Carlos Paz par kilometra zapadno od grada Cordoba. Vozit će se 14 brzinaca u ukupnoj njihovoj dužini od 407,64 km. Ukupni put koji će proči pojedini vozač na cijelom rally-u je 1576,79 km. Na rally Michelin dovodi svoje gume Latitude Cross za šljunčane podloge. Sveukupno svaki vozač smije koristiti 28 komada guma, objih komponenti. A kako se očekuje mogučnost blatnjavih cesta, kao i jako puno vode kroz koje će se morati proći, tako je Michelin doveo 28 mekih komponenata guma i 16 tvrđih komponenti guma.
I ovo će biti ujedno poseban rally, jer će to biti treći rally od četiri na kojima će se natjecati. Na prijašnja dva rally-a je odnio pobjedu i drugo mjesto, a i Loeb je prijašnji vladar Philips LED Rally Argentina koji je pobijedio svaki puta od 2005 godine. Bit će to veliki okršaj dva Sebastiana, Ogiera i Loeba. Ove sezone su se dva puta suočili i za sada su izjednačeni. Ali je Ogier u velikom naletu, do sada je pobijedio na posljednja tri rally-a i od toga su dva bila na šljunčanoj podlozi. A još tu je i Hirvonen koji je prošle godine bio drugi u Argentini, Latvala koji pokazuje sve više i više pouzdanja u svojemu automobilu. Ostbrg je do sada pokazivao brzinu na šljunku, ali do sada nije imao toliko sreće da bude tamo gdje zaslužuje biti. Na kraju je i Sordo koji bi se mogao umiješati u borbu za pobjedu i postolje. Bit će ovo jako zanimljiv rally.
Rally je počeo sa super specijalnim brzincem odmah kod Villa Carlos Paz-a i Ogier je krenuo sa najbržim vremenom u rally Argentina. Prvi koji je imao problema i koji je osjetio zube Philips LED Rally Argentina na sebi je bio Sordo. Tokom brzinca suvozač je gubio vrijeme da zatvori dobro svoja vrata i izgubio je koncentraciju na čitanje bilješka i to je koštalo Sorda. I nakraju je završio na boku, ali uz pomoć gledatelja vratili su ga na kotače. Svojim prevrtajem je izgubio 7 minuta, ali na njega je naletio Ogier koji je izgubio 6 sekundi dok je prolazio pokraj njega. Osim toga, nije bilo nikakvih posebnih velikih trenutaka. Ogier je dominirao prvim danom i na kraju vodi punih 16 sekundi ispred Loeba. A odmah iza njega je Hirvonen, dok je Latvala četvrti sa zaostatkom od 40 sekundi za vodećim. Na petom mjestu je Novikov koji ima skoro minutu zaostatka za Latvalom.
Drugog dana su se dalje nastavili problemi, pogotovo za Ostberga, koji je ošteti prednji desni kotač dok je prolazio unutarnjim zavojem što ga je koštalo odustajanjem. I vodeći čovjek je imao pogrešku, Ogier je naletio na vodu u unutarnjem dijelu zavoja i pokušao je ručnom proći zavoj. Ali kako mu nije ručna kočnica radila, nije uspio skrenuti i samo prošao ravno. Nije bila velika šteta, i uspio se vratiti natrag na cestu, ali zbog toga je izgubio dobrih 40 sekundi. I time je izgubio vodeće mjesto. Ogier je imao još jedan problem, pukla mu je guma par kilometra prije cilja na brzincu 8, a na kraju nije puno izgubio. Na istom brzincu i Hirvonen je imao problema. Njemu je isto pukla guma i tako se vozio više od 20 km, i tako oštećena guma mu je još više oštetila zadnji desni kraj. A do puknuća je došlo jer je naletio na jedan stup koji je označavao most kroz vodu potok kroz koji se prolazilo. I na kraju je morao odustati zbog elektrike. A ni Loeb nije izbjegao probleme, on je na kraju jedne ravnice prekasno kočio i otišao jako široko, ali se vratio natrag bez većih poteškoća. I tako na kraju drugog dana zbog Ogierovih problema, Loeb vodi ispred Ogiera 40 sekundi. Dok je novikov sigurnom vožnjom došao do trećeg mjesta, ali Latvala je odma iza njega svega 8 sekundi. Peti je na kraju drugog dana Neuvile koji za vodićem zaostaje preko tri minute.
Treći dan nije donio puno iznenađenja, Loeb je kontrolirano završio rally ispred Ogiera i time je po 8 puta osvojio Philips LED Rally Argentina, dok je Ogier na kraju za Loebom zaostajao preko jedne minute. Treći je na kraju završio Latvala, dok je Novikov imao malo problema tokom specialnog brzinca i izgubio treće mjesto i na kraju završio četvrti. Peti je na kraju Neuville. Na specialnom brzicu je bio najbrži Latvala, Ogier drugi. Dok je Loeb pustio gas pred kraj brzinca tako da Hirvonen uspije osvojiti koji bod, ipak njemu više treba.
I tako pred sljedećim raly-em koji se održava u Grčkoj, Ogier ima veliku prednost od 54 boda ispred Loeba. Treći je Hirvonen sa 9 boda manje nego Loeb, a četvrti Latvala sa 49 boda. Sljedeći rally se vozi u grčkoj za 3 tjedna i čeka nas još jedan šljunčani rally. I prednost Ogiera sve više i više se povečava i sad ostaje pitanje jeli može zadržati ovakav nalet ili će i za njega krenuti problemi.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.