srijeda, 10.12.2008.

Satyricon + Zonaria @ Boogaloo 5.12.

Nakon točno dvije godine i dva mjeseca, Zagreb je ponovno posjetio jedan legendarni norveški black metal bend Satyricon. Povod turneje je bio izlazak novog albuma "Age of Nero" koji je izašao početkom studenog. Iako je bilo objavljeno da će sa Satyriconom na turneji biti i dvije predgrupe, zbog ozljede gitarista Evile su bili primorani otkazati turneju stoga je predgrupa bila samo Zonaria, švedski melodic death metal bend koji je tom prigodom predstavljao svoj novi album "Cancer Empire".

Sve je jako kasno počelo. Puštanje u Boogaloo, početak nastupa Zonarie, početak nastupa Satyricona.

Nakon što sam ostavila kaput u garderobi, uputila sam se sa prijateljicom u dvoranu. Prvi red je već bio zauzet fanovima Satyricona koji su željno iščekivali nastup svojih miljenika. Njihovom malom nepažnjom uspjele smo se ugurati u prvi red. Iščekivanje (moje) je raslo sve dok se konačno dečki iz Zonarie nisu pojavili na stejdžu. Uslijedile su većinom pjesme s novoga albuma, no na moje razočaranje nisu odsvirali Slaughter is passion koja je moj veliki favorit s novoga albuma. Sa starog albuma su opet na moje razočaranje odsvirali čini mi se samo tri pjesme. Armageddon Anthem, The Black Omen i Rendered in Vain. Na njima je Simon zvučao bespomoćno. Pjesme sa starog albuma mu ne leže za pjevanje uživo. Jako čudno s obzirom da je nove pjesme jako dobro odpjevao. Nakon svirke dečki su pozdravili fanove (prema viđenome to smo bile očito ja i moja prijateljica) i napustili stejdž. Tako smo uradile i nas dvije i zaputile se prema štandu sa merchom, koji je bio jako dobro obskrbljen. Kako Satyricon artiklima, tako i Zonaria artiklima.

Uskoro se dvorana počela puniti. Koncert sam mislila provesti daleko od pozornice no u jednom trenutku me obuzelo nešto čudno i zaputih se u prve redove. Kad je Satyricon došao na stejdž počelo je guranje u prve redove.
Nakon par udaraca, kočenja i trzanje mišića noge, par zabadanje noktiju u ruku i ramena od strane gotičarki (-.-) uspjela sam zauzeti svoje mjesto u drugom redu i usredotočih se na Satyricon. Outfit mi se jako jako jako svidio. Predobro. Set lista je bila odlična i ne mogu se požaliti (U redu možda bih ja tu ubacila neke pjesme ali nećemo cjepidlačiti). Odsvirali su dva bisa. Na prvom su odsvirali K.I.N.G i Mother North, a na drugom Fuel for hatred.

Kao i pri prošlom gostovanju, napravili su jako dobar show. Lažem. Odličan show. S nestrpljenjem čekam njihov ponovni dolazak.



- 20:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>