Kockarnica - prvi dio

utorak , 05.08.2008.

- I šta je bilo?
- Ništa. Upoznao sam malu na Thompsonovom koncertu.
- Dobra?
- Odlična.

Ranko je moj saveznik iz doba potpunog kaosa. Daljnji rođak. Kad ga vidim ne mogu se ne sjetiti da sam po babi iz Mordora.

- I?
- Dobro, čak odlično.
- Šta?
- Seks. Ljubav. Učio sam je pucati iz pištolja.
- I gdje je puklo?
- Kad je ukucala moje ime na google. Vidjela je da sam bio u zatvoru.
- I to ti je rekla?
- Ne, nego da je imala dečka kojeg još voli.

Ranko je bio u zatvoru jer je teško povrijedio tipa kojeg je kamatario.

- Ma ne seri. Nije ni bila za tebe. Talisman te je zaštitio – ubacuje se Sven.
- Kakav sad talisman?
- Znaš da sam mu kupio talisman kakav nose Sudac i Thompson. Medalju sv. Benedikta.
- Ma lažeš. Ranko ne puši te brije...

...a Ranko je neponovljivom mješavinom egzibicionizma i skanjivanja potegao ovratnik majice nadolje. Doista, imao je medaljon Zlatka Sudca.
To me je fakat iznenadilo, nije bio religiozan.

- On ti pročišćava krv i auru.

Ranko je gledao svojim sitnim, pronicavim očima. Lagano je škiljio, kao i obično kad se pričalo o stvarima koje ne razumije.

- On pročišćava krv od otrova i postupno te štiti od zala – nastavljao je Sven.
- Ma ne seri. Je li to daješ i djevojkama koje glume u spotovima pa ih onda karate.
- Ne, ali dajem sebi da me ne snađe neko zlo.
- I?
- Pa vidiš da sam još živ.

Nenadmašiv argument.

<< Arhiva >>