Svađa

ponedjeljak , 14.01.2008.

- I vas dvoje ste se doista posvađali razgovarajući o ekologiji i Greenpeaceu? Toliko da više ne razgovarate?
- Da.
- Nakon svega?
- Da. Ali nešto mi tu nije u redu.

...

- Što?
- Čuj, mi smo oboje ludi, ali ipak to nije razlog.
- Nego što? Neka potisnuća svađa, neizgovorena ljutnja koja se...
- ...onda pokazala u bespotrebnoj svađi. Ako tako pogledaš, sve je zapravo jednostavno.
- ?
- Ona se zapravo htjela posvađati sa mnom po bilo koju cijenu kako bi osnažila svoju vezu sa Rankom.

...

- Ali zašto? Pa s njim je već godinu dana, još od Nove 2002..
- A sad se odlučila i doista biti sa sirotanom pa joj je trebalo da nekako prekine sa mnom. Eto. Zato smo se posvađali razgovarajući o fokama..
- ..i o tome jesu li aktivisti Greenpeacea idealisti kojima se trebaju diviti ili spaljene budale koje rade za konkurentske korporacije. Dobro, to ipak ima smisla.
- Mnogo više nego prva verzija - a to je da više ne pričamo nakon jedne svađe, a dvije godine smo živjeli kao jedan um i jedno srce.

...

- Ali još mi nešto nije jasno. Sigurno si vidio da svađa ide prema tome da između vas ostane negativna energija. Zašto se jednostavno nisi povukao i time spriječio nastajanje problema, ako je već tema diskusije bila beznačajna?
- Pa i ja sam se htio posvađati s njom. S tom sam namjerom i stigao u palačinkaru.
- A zašto pobogu?
- Pa morao sam nekako nastaviti živjeti. U ovakvom poluodnosu s njom to mi je već postalo nemoguće. Sve je to... zapravo OK.

<< Arhiva >>