Reala

subota , 01.12.2007.

- I, kako ti ide na televiziji?
- Dobro, samo što nitko ne radi sa mnom. Moram se oslanjati samo na svoju procjenu. Iskreno, nisam mislio da ću završiti u medijima...
- Ali davno sam ti rekao da su mediji najbolja ekosfera za tipove poput nas.
- Rekao si i druge stvari koje sam zapamtio. Recimo kad sam te u Brazilu pitao što radiš, a ti meni 'Obeznanjujem se'. Velika izjava...
- O, da.
- Cijeli naš odnos gledam kroz taj one-liner.
- Bio bi dobar i za epitaf.
- Ali ti stalno tražiš novo. Jedanput si rekao 'Konzumiram ljude'. Nova radna mjesta, nove poznanike, putovanja, duhovna iskustva.. što te je najviše promijenilo?
- Reala. U jednom je trenutku Realnost postala moj grijeh.
- U, destruktivan porok.
- Znam. Neki su već pobjegli od mene zbog toga. Možda me na kraju to i uništi. Ali u ovom se trenutku opijam Realnošću.

<< Arhiva >>