Dream Quest

utorak , 07.08.2007.

Jednom davno sam na tramvajskoj stanici kod Lepušićeve pročitao grafit:
'In a dream I find a way to survive and I was glad'.
Dugo me je progonila ta rečenica, kao neki neprobojni koan koji mi se zalijepio za nepce.

Objasnio sam si je kad sam ponovo pročitao Lawcraftov 'Dream Quest of Unkown Kadath'.
To je (onako kako je razumijem) pripovjetka o Sanjaču koji se zaputi u Zemlju Sna kako bi pronašao Bogove i nazočio njihovom plesu. Naravno, na putu sreće neprijatelje i prijatelje, rješava zagonetke, prolazi avanture. Na kraju on stigne do tih Bogova ali oni se zbrejkaju i kažu mu da oni zapravo ne postoje, nego je taj ples na dnu njegovog Sna. (Što je uostalom i logično, jer on cijelo vrijeme putuje kroz njega.)

Kad pretjeram u zaigranosti, to zaboravim. Na žalost.

Ljepota i Ljubav su na dnu Sna.

U njemu se valja centrirati, a ne...

...u izvanjskom.

Amen.

<< Arhiva >>