Kralj pleše sam

ponedjeljak , 09.04.2007.

- Radi li neki kafić na tržnici?
....
- Idemo prema Dubravi.
- Zadnji put kad smo se čuli, rekao si mi da ćeš me zvati. Nisi me zvao. Čekao sam da me nazoveš, godinama. Samo s tobom mogu razgovarati o izvjesnim stvarima.

Davor je bio pun energije, kao i obično. Nisam ga vidio skoro dvije godine, ali činilo mi se kao da se ništa nije izmijenilo. Kad mu je ustanovljen gubitak radne sposobnosti i dodijeljena invalidnina, to ga je stabiliziralo: materijalno i emocionalno, ako ne već i mentalno. Postao je veteranom-penzionerom rave revolucije. Jedna od žrtava odlučne bitke u Kašini.

- Čekam invalidninu pa da kupim novi telefon. Dobio sam od sestre ovaj, ali s njim ne mogu na Vodafone chat. Ne mogu ga konfigurirati.
- A šta ćeš tamo?
- Da sretnem Mirelu. Znaš da sam u nju zaljubljen, već skoro 10 godina.

Tu sam ga izgubio. Koju sad Mirelu? Psihologicu koja ga je pokušavala spasiti?
- Ma znaš. Radila je sa mnom u Net4U. Kad sam konačno pukao, pukao sam zbog nje.

Pravio sam se da znam o čemu govori. Dosad sam mislio da je pukao kad su on i drugari, da dobiju popust, kupili kutiju za cipele spidare i tjedan dana vukli po 3-4 grama dnevno. Bio je loš, pun jeftinog halucinogena. Spržio im je moždane vijuge koje su već do tad poštedili lumidol, akineton, praxiteni i tripovi.

- Ona je moja najveća ljubav. Jedina ženska pred kojom sam ikad bio nesiguran.

Davor nesiguran? Ma to je on nešto zabrijao.
Davor je, iako lud, oličenje zen coola. James Deen iz Trnovčice. Dok smo bili tinejdžeri, bio mi je guru u dvije najvažnije discipline - brijanju po curama i psihodeliji.
Prenio mi je narodnu mudrost Međuzgradja o tome kako proći kroz najgore tripove u obje sfere. Samo naprijed.
Davor nesiguran? Gluposti.

- To sam krio u sebi kao neku ludost. Ali to je tako. Zato sam i prekinuo sa Bojanom. Nisam joj to, naravno, tako objasnio.
...Bojanom koja ga je kao Penelopa vjerno čekala da se vrati iz čestih boravaka na liječenju i po ludnicama.

- Sreo sam je na SMS chatu. Bila je pod nicknameom Jedina. Sve je znala.
- I rekla ti je da je to ona? Mirela iz Net4U?
- Ne, ali nitko ne može znati što je ona znala. Darkzilla i Deepfish su me provocirali, ali ja sam ih sve osvojio. Unio sam unutra toliko emocija. Tako sam se osjećao kad sam došao iz komune. Ona je iskočila iz moga srca.

Komune? Stvarno ga dugo nisam vidio.

- Ček, ček. Kad si bio u komuni? I zašto? Pa ti nikad nisi uzimao heroin?
- Da se skinem sa lijekova kojima su me hranili u ludnici. Primili su me, radio sam sve što i oni, i za četiri mjeseca sam bio jači nego ikada. Mogao sam što sam htio. Bio sam s njima još tri mjeseca, a onda su me lideri isprovocirali. Drže se visoko, a nemoralni su, lažu i podmeću.

- Lideri?

- Oni su kao neke vođe, određuju što će drugi raditi. Zamjerali su mi što chatam. Sve sam na chatu oduševio svojim poznavanjem pop glazbe. Znam sve tekstove svih pjesama koje su ikad bile puštane na radiju. Kad je 'Jedina' došla, napisala mi je 'Tko je kralj, koji pleše sam, sve tajne karnevala zna', a to je, znaš, moja pjesma.

Sve dosad sam mislio da Yaya pjeva 'Tko je taj'. Eto, čovjek se uči dok je živ.

- A kad si je zadnji put vidio u stvarnosti?
- Uh, prije dvije godine. Bio sam na tečaju za bankovnog savjetnika u OmFauBe. Vidio sam je iz daljine na stanici. Nisam bio siguran da je to ona. Nazvao sam je da provjerim, i vidio kako gasi telefon.
- I poslije ne?

- Ne.

<< Arhiva >>