Nesporazum - dio drugi

četvrtak , 02.11.2006.

Video-clip sa Andreinog snimanja za duplericu postigao je nenadanu popularnost. Naš suradnik iz Rijeke nam je pun straha javio kako ga prikazuju u kafićima. Mlađahna je Andrea postala autentična trash zvijezda, a fotke njenog dražesnog pubisa, ukrašenog tetovažom obrnutog pentagrama, tog su tjedna bile zastava ujedinjenih drkadžija hrvatskog sajberspejsa.

Urednik portala na koji smo postavili clip, a koji je nekoliko mjeseci ranije postao Pravi Internet Heroj, bio je impresioniran razvojem naše suradnje. Tijekom jedne od večera u Fusion restoranu na Novoj Vesi ugovorili smo organizaciju sulude medijske diverzije: paralelno sa startom Super reality showa na televiziji i Zlom internet operateru, pokrenut ćemo naš mali web reality u kojem će nastupati Andrea i njena drugarica Vladimira. Ta je velebno-monstruozna ideja zapravo brainchild, naravno, koga drugog nego Velikog. Kako nitko od nas nije imao keš love, Internet Heroj i njegova cura su se polomili da iskompenziraju potreban materijal i usluge.

Mjesec dana kasnije, čudo je bilo na pomolu: nađen je jeftin stan, Heroj je kompenzirao kamere i bandwith, a njegova cura catering i sve ostale potrepštine. Dnevna sam događanja uređivao uz pomoć/odmoć dinamičnog Kilowata. Vladimira je jedva pristala na aranžman - morao sam je emocionalno ucijeniti i obećati da ću je svake večeri napušavati u pauzama showa. Činilo se da je sve u redu i da će show početi idući tjedan... Osim što smo previdjeli tu beznačajnu činjenicu da je Andrea mrtva luđakinja na čiju se uračunljivost ne može računati ni na koji način. Konačno, da nije tako, kako bi uopće bez nagovaranja pristala na sve ovo.

Četiri dana prije početka showa, otac ju je opet istukao. Materijalizirala se na glavnom kolodvoru i tražila da je negdje smjestimo do početka showa. Stilistica-yogini ju je uz najveće veselje utrpala u moj maleni podstanarski tavan. Uz velike moralne i materijalne žrtve preživio sam tu jednu noć, a slijedeći dan sam je premjestio u stan u kojem će se odigravati naš reality. U grad ju je izveo montažer Sven.

Sutradan, dan prije showa, Herojeva me cura nazvala sva u panici. Kao, ništa od showa, Andrea odustaje. Bem ti boga Jarca. A sponzorima smo obećali...

- A šta joj je?
- Neće reći. Dođi. Rješavaj. Ne možemo otkazati. Dužni smo.
Doletio sam. Andrea je utučena ležala pod poplunom.
- Šta je bilo?
- Ti me nećeš, a Svenovi su me prijatelji silovali.

Govno mi se smrzlo. Cijela mi je moja takozvana medijska karijera prošla pred očima, zajedno s tragičnim krajem koji će razvaliti apsolutno sve novine i televizije.

- Kako to silovali, mila?
- A sad sam ipak mila. Dobro, nisu me baš silovali, ševili smo se, pa su se oni malo prepali. Mazi me. Nastavićemo show, ja sam profesionalka.

Umalo sam je ubio.

Što je zapravo bilo? To sam doznao tek spajanjem slagalice nakon ispitivanja naše zvijezde CIA/KGB metodama, te kad sam Svenu rekao da ću mu se pojaviti na vratima sa svojim bosandžerosima i odrezati mu jaja. Ali, nisam mu ni morao prijetiti, već je bio komi. Uglavnom, Sven, Andrea i vesela ekipa šminkera su pošmrkali tonu belindže kod njega na vikendici u Turopolju. Naša je seks bomba vukla za kurčić jednog, pa drugog, da bi na posljetku došlo do grupnog seksa. Kad su svi svršili, upotrebila je foru po kojoj je čuvena u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj:

- Jao, pa vi ste me silovali, ja ovo nisam htjela...

Šminkeri su zamrli od straha.

- Sad ću vas prijaviti policiji, rekla im je posve ozbiljnim tonom.

Pobijelili su pa poplavili.

- Ali, možda vam mogu oprostiti... imate li šta para?

Kad su počeli disati, šminkeri su istresli sve što su imali, dakle po 700-1000 kuna. Odvezli su je do reality stana, i vratili se kućama sretni što su živi. Đavlova je kćer ipak odlučila na bis malo nategnuti herojevu curu, a onda i mene. Nije, međutim, inzistirala - kad sam joj izmasirao vrat ponosno mi je pokazala utržak, cca 750 eura, i objasnila da se malo našalila s dečkima jer je otišla od kuće bez para. Ne bih joj to povjerovao da mi njeni sugrađani nisu rekli kako ona taj manevar rabi svako toliko.

Show je mogao početi.

Tu sam negdje odlučio pošto-poto izaći iz seks biznisa. Ali nesporazumi su tek počinjali...

<< Arhiva >>