Nesporazum - dio prvi

utorak , 31.10.2006.

Najviše volim komediju zabune. Ali ne takvu u kojoj su šale jednostavne: da se stvarno nasmijem, nesporazum mora biti dvostruk, trostruk, a prava je stvar ako humorist može složiti zabunu koja se otvara poput ruskih babuški - jedna u drugoj u trećoj u četvrtoj...

Tijekom prošlog života u redakciji muškog magazina, prisustvovao sam mnogim nesporazumima, a mnoge sam bogami i kreirao. Sise Jelene L. jedan su od takvih nesporazuma. Pred kraj vladavine Velikoga zatvoren je, za njegovo doba, uobičajen sporazum o trojnoj kompenzaciji: Jeleni - sise, kirurgu - oglasi i PR, magazinu - duplerica. E, sad, Jelena je zajebala utoliko što je sise prije objave u magazinu pokazala Tabloidu... Veliki je poludio, upao u jedan od svojih čuvenih napadaja bijesa i rekao joj da je ne više vidjeti nikad u životu, a nekmoli slikati za duplericu, a što se tiče sisa - neka ih slobodno zadrži.

Jelenu je grizla savjest. Kad je doznala da V. više nije urednik magazina, javila mi se i ponudila da se ipak slika, za besplatno, po osnovu starog duga. Pozirala je kao kraljica, ali od njenih slika još je jači bio njen nastup na Novoj TV, u izvještaju s promocije.

- Dok su druge djevočice oblačile barbike i sanjale u vjenčanju u bijeloj vjenčanici, ja sam ih skidala i sanjala o danu kad ću postati duplerica. Evo, san mi se ostvario - rekla je zblanutoj novinarki Jelena, pjesnikinja i striptizeta.

Udarom sudbine, televiziju je u tom trenutku gledala zagorka Andrea. Kroz izmaglicu helexa, praxitena i lorsilana učinilo joj se da je čula Pravu Stvar. Ne budi luda, uzela je par svojih slika napravljenih na razuzdanim tulumima i poslala ih na adresu Redakcije.

Nije nužno biti urednik u magazinskom tisku kako bi se došlo do zaključka da je Andrea jedna od sirovo najzgodnijih žena koje su ikad pokazale volju stati pred objektiv. Međutim, kad sam izračunao da ima 19 godina, dobio sam, na užas kolega, napadaj morala.

- A što to tebi treba? Zašto se želiš slikati?
- Pa, vidjela sam pjesnikinju Jelenu na TV, kad je pričala kako je od malena željela biti duplerica. Kad sam malo promislila o tome, zaključila sam da i ja oduvijek želim biti duplerica... I postati slavna.

Jadno dijete. Ali posao je posao. Poslao sam je kući da malo vježba, trči, i promjeni frizuru. U međuvremenu sam organizirao radnu skupinu za njeno snimanje: nemoralni snimatelj1, zbunjena šminkerica, cinični snimatelj2 koji dokumentira operaciju, te stilistica-yogini kojoj sam povjerio upravu nad cijelom tom inicijacijom. Snimatelj2 se iskazao: osim foto stripa koji smo objavili na 2 strane, snimio je i video-clip koji smo okačili na jedan od popularnih sajtova. Taj je clip, nagađate, bio sjeme daljnjih velikih zabuna.

<< Arhiva >>