Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Pročitajte iskrenu priču o životu jedne vampirice...I komentirajte naravno...
ANA
ARAGORN
BESTIARIUS
DAMIEN
DIABOLUS
KRAVEN
LUCIAN
LUIS
MAJANDRA
MARCUS
MARTINA
MICHAEL
SELENE
VICTOR
XAVIER
HUNTER
GONE WITH THE SIN
Gone with the sin
I love your skin
Oh… so white
I love your touch
Cold as ice
And I love every single tear
You cry
I just love the way you are losing
Your life
My baby, how beautiful you are
My, darling completely torn apart
You are gone with the sin my baby
And beautiful you are
You are gone with the sin
My darling
I adore the despair
In your eyes
I worship your lips once
Red as wine
I crave for your scent
Sending shivers
Down by spine
I just love the way you are
Running out of life
My baby, how beautiful you are
My darling, completely torn apart
You are gone with the sin my baby
And beautiful you are
You are gone with the sin
My darling
Teich
Ana-moja najveća vampirusha
Naša mala, ali opaka Lanica
Barby...hehe...Barbara-izvuci me iz nemogućih situacija
Žanica
Mi-mi...hehe
Ako želiš bit besmrtan-ovdje sam
Još jedan ljubitelj vampira
Marta :)
I want your soul...
Tina :)
We have been blessed with the scent of decay,
We crave for crimson blood,
We have been praised by the dead of night,
So spread your delicate black wings,
Feel free, take flight.
When all our souls entwined as one,
Don’t ever feel alone,
When all of our deadly kind unite together,
We will walk the dusty path of faith,
Soft steps, like a drifting feather.
Leaving the trial of human essence,
In our recurring destiny to battle,
Leaving the shattered life force within,
Losing to the vampirism drive,
Our real self dies, to our satanic sin.
Transforming into insanity’s child,
Living in despair,
Transforming into beautiful creatures,
Drinking the vital fluid of countless beings,
To satisfy our hideous features.
Our sharp haemic fangs of doom,
Sink into your soul,
Cleansing your body from red liquid circulation,
You fell peacefully to the ground,
Awake after the deep slumber, join our federation…
Paso Doble je porijeklom španjolski ples, pleše se uz glazbu španjolske koračnice. U Španjolskoj ples se sam po sebi ne prikazuje na plesnom podiju, a ako da, izvodi se u samostalnoj verziji na pozornici. Paso Doble je poznat već od dvadesetih godina XX. stoljeća, kada su zvali pantomimom koride (bikoborbe). Današnja forma je razvijena u Francuskoj, gdje su ga u početku plesali baletni umjetnici, a tek kasnije se razvila show i natjecateljska varijanta.
Paso Doble prikazuje koridu u kojoj plesač preuzima ulogu toreadora, a plesačica crvenog plašta. Plesač i plesačica se zajedno gibaju oko zamišljenog bika, tijekom čega izvode flamenko elemente i stilizirane figure, koje podsjećaju na borbu u areni.
Osnova plesa je "Paso Doble" (dvokorak), naglašeno postavljanje pete i jastučića stopala te ritmički putujući koraci. Jedan od karakterističnih elementa je Appel, korak, koji se pleše energično, na jednom mjestu na jastučiću stopala, blagim spuštanjem koljena. Appel je često uvodni korak mnogih figura.
Karakter "Paso" plesača uveliko određuje motiv koride. Od plesača, kao matadoratoreadora očekuje seskoro pretjerani ponos, hrabra odlučnost i elegancija, a od plesačice svjesna udaljenost, velika fleksibilnost i brzina - sve, kao posljedica plesaču prepuštene uloge vođenja. Za ovaj ples je potrebna velika koncentracija, "vatra" i prigušena samokontrola. Koraci se izvode zatezanjem cijele mišićne strukture. Samo se tako može postići za ovaj ples karakteristično kratko, brzo gibanje te izvođenje kontroliranih poza. Potporna noga je uvijek blago savijena.
Od 1959. godine Paso Doble je uvršten u krug latinsko-američkih natjecateljskih plesova, kao četvrti natjecateljski ples.
Glazba: dostojanstvena, poletna, energična, oštra koračnica, jasno strukturirana - uvod, dva glavna dijela s točno određenim vrhuncima (frazirana).
Karakteristike
Karakter: ponos i dostojanstvo, španjolski, s dodatkom Flamenko koraka
Gibanje: prostorno i progresivno, kruženje i koračanje, pokreti s plaštem
Takt: 2/4
Tempo: 62 taktova/min.
Naglasak: lagani na prvom udarcu
Dizanje i spuštanje: ima u nekim figurama
Dinamika: koračanje (koračnica) je čvrsto i direktno
Interpretacija
Naglašava se stalno, trodimenzionalno mijenjanje oblika tijela, "začinjen" Flamenko pokretima uz korištenje ruke, laktova, zglobova i prstiju. Za kreiranje ispravne interpretacije dinamike, koriste se stopala, točnije pete. Karakteristične su linije: Spanish, Press line; dizanja i flamenko tepovi.
The Second And Third Generation
Though he became ruler of a mighty nation, he was still alone,
For none was as he. His sorrow grew once again.
Then he committed another great sin, for he begat progeny,
[Of whom there were only three.]
But from them came more progeny, Caine's grandchilder,
And then Caine said, "An end to this crime. There shall be no more."
And as Caine's word was the law, his brood obeyed him.
The city stood for many ages,
And became the center of a mighty empire.
"And he exiled me to wander into Darkness
the land of Nod.
A woman, dark and lovely, with eyes that pierced the
Darkness came to me.
I know your story. Caine of Nod.
She said, smiling.
"You are hungry. Come. I have food.
You are cold. Come. I have clothes.
You are sad. Come. I have comfort."
OF THE COMMANDMENTS TO THE KINDRED
"Thou shalt not slay thy Sire and drink his heart’s blood
Thou shalt hold the eldest among you as Lord, even as I am your Father, the eldest is closest to me.
Thou shalt honor each other’s Domain.
Thou shalt not reveal yourselves as Gods to the Children of Seth.
Honor always your Sire.
Thou shalt teach your progeny the ways of the Kindred.
Thou shalt not Embrace Love
Thou shalt not feed of the Moon-Beasts, the Wild Ones the diseased, the insane, or the drunken.
Thou shalt protect always those-who-serve.
To your Brothers and Sisters, always give hospitality. To your Sire's Brothers and Sisters, always give the best part of your house, to your Progeny's Brothers and Sisters give a roof from the Sun and the blood of a sheep, no more.
Never forget your Sire's Sire, Caine the Wanderer."
The History Of The Cainites
In the beginning there was only Caine.
Caine who sacrificed his brother out of love.
Caine who was cast out.
Caine who was cursed forever with immortality.
Caine who was cursed with the lust for blood.
It is Caine from whom we all come,
Our sire's sire.
For the passing of an age he lived in the land of Nod,
In loneliness and suffering.
For an eon he remained alone.
But the passing of memory drowned his sorrow.
And so he returned to the world of mortals,
To the world of mortals,
To the world his brother and his brother's children had created.
Evo samo za našu Lanicu-post o najseksipilnijem latino-američkom plesu->Tango
Tango je sastavni dio načina života naroda Argentine i njezinog glavnog grada, Buenos Aires-a, ali samo porijeklo je dosta upitno. Ime Tango može se povezati s riječju "tambor" (bubanj), koja podsjeća na praznike južno-afričkih naroda popraćenih glazbom bubnjeva. Na početku XIX. stoljeća, izraz se pojavio i na Kubi, u Urugvaju, Brazilu označavajući i solo i ples u paru.
Važan utjecaj kako plesni, tako i glazbeni, na Tango imali su kubanska Habanera i argentinska Milonga. Modernizirani Tango je dobio ime Tango Argentino, koji se proširio uglavnom u lučkim četvrtima Buenos Aires-a, i obalama La Plate. Ples je praćen najčešće glazbom violine, gitare, flaute i klavira. Nakon 1870. godine ples je praćen na bandoneonou, glazbalu importiranom iz Njemačke - to je kromatska tangoharmonika. U Tangu protkanom španjolsko-argentinskom tugom, pokazuju se suprotnosti muško-žensko, čvrsto-mekano, grubo-sentimentalno. Na početku XX. stoljeća, Tango postaje društvenim plesom u Argentini. Godine 1907. prešao je u Europu i očarao Pariz, gdje se pojavljivao u španjolsko-argentinskim lokalima, te je prihvaćen kao društveni ples. Prvo natjecanje u Tangu organizirano je u Nizzi. Godine 1912. izbila je Tango-groznica diljem cijele Europe, ali su ga napadali zbog "neukusnog stila". Naročito je crkva bila protiv, tako da su ga na duže vrijeme zabranili. Ako su nekoga u to vrijeme uhvatili da pleše Tango, jednostavno su ga uhitili i osudili. Nakon godina i godina, strogost je ublažena i Tango se ponovo vratio u plesni život.
Godine 1920-21.godine Englezi su reformirali južno-američki Tango. 1922. godine na Tango-konferenciji organiziranoj u Londonu, Tango ipak prilagođen engleskom stilu. Sentimentalni Tango Argentino zamijenjen je engleskim Tangom različitog stila: trzaji (prvenstveno glavom), strastveni progresivni pokreti, nagla zakašnjenja i jednoznačno odvajanje figura.
Danas na natjecanjima imamo dvije vrste Tanga. Jedna vrsta Tanga je engleskog stila, koji se pleše na natjecanjima standardnih plesova, a druga vrsta je Argentinski Tango, koji je na programu show plesova.
U natjecateljskom tangu nema dizanja niti spuštanja. Progresivna gibanja počinju s iskorakom preko pete. Koljena su lagano skvrčena cijelo vrijeme, noge se ne pružaju niti kod priključka. Stopala se postavljaju, a ne kližu po podu, gibaju se brzo, ali se ne smije dati dojam tvrdoće, krutosti. Jednostavni koraci naprijed i natrag, koji se mogu plesati i po blagoj kružnici, daju osnovno kretanje Tanga.
Tango je drugi ples na natjecanjima, ali je prava iznimka zbog svojeg porijekla. Godine 1929.godine su standardizirali formu, koju i danas plešemo, a koja je od 1930. godine preuzeta i u Njemačkoj.
KARAKTERISTIKE:
Karakter: čvrst i uvjerljiv, bez njihanja, prostorno gibanje, staccato akcija
Gibanje: elegantno, izmjena dinamičnog gibanja i superiorne stanke, mira; fleksibilnost nalik na kretanje mačke
Takt: 2/4
Tempo: 33 taktova/min.
Naglasak: na prvom i trećem udarcu
Dizanje i spuštanje: nema
Dinamika: dobro izbalansirana težina, vremensko-prostorno gibanje gibanje
Interpretacija
Tango ne smije izgledati mehanički, trebao bi odavati dojam gibanja mačke ili tigra, a uz to u figurama se naglašava i španjolska arogancija. Nema dizanja i spuštanja, osjeća se stalna kontrola kroz unutarnji dio stopala.
Life is a walking shadow, a poor player,
That struts and frets his hour upon a stage,
And then is heard no more: it is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.
William Shakespeare
Do you agree with this...?