svjetlost svjetlosti

petak, 20.06.2008.

U isčekivanju novog svjetla

Htjela sam nešto napisati, no, misli lebde,negdje u visinama još uvijek noći.
Ili dana koji polako dolazi i donosi svoju bjelinu.U isčekivanju dana , lebdim između noći i dana, sna i jave, negdje visoko, visoko u ljepotama ili tuzi samoće.Opet dvojba, ljepotama ili tuzi osamljenosti.A navikla sam i prihvatila, makoliko izvanjski gledano bilo tužno.I doista, tužno je.
Osjećam se osamljeno iako ponekad i u društvu nekoga tko bi trebao ispunjavati moju puninu duše.A ja , dali bježim, bježim od sebe, stvarnosti ili
sam podsvjesno osviještena i podsvjesno prihvaćam život samoće,a razum mi ,doduše sve rjeđe i rjeđe govori,zašto samoća.
ovog trena osjećam samoću, samoću kao ljepotu.Iako u njoj treba doista tražiti ljepotu,ako je i ima u tankom nitima svilenim je, jedva vidljivim, gotovo
neprimije.

- 03:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.