subota, 15.02.2020.

Sjene

"Sva bića nose na leđima sjenku, i u rukama sunce; Spajajući dah svjetlosti i sjenke, ravnoteža se uspostavlja u svijetu." Lao -Tzu

Sjena... Tu je od jutra do mraka, pa i po mraku, ako je svjetlost uličnih lampi dovoljno jaka.. Mijenja oblik i veličinu, ponekad je lijepa i graciozna, a ponekad čudna i zastrašujuća. Moj stalni pratitelj, dio mene. Ponekad se pravim da je nema, jer me plaši. Ponekad je obujmim cijelim srcem jer je prekrasna i skladna. Sjena je moj negativ, a možda je ona pozitiv? Pogled na nju podsjeća me na dualnost u meni, na vidljivo i ono skriveno, na fizičko i duhovno, na mrak i svjetlost. Dobro je tako jer jednog bez drugog ne bi bilo..



Slike fotkala moja malenkost

- 13:00 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

"Traži sebe, kroz sebe. Ne dozvoli drugima da upravljaju tvojim putem. To je tvoj put i samo tvoj - drugi mogu ići s tobom, ali nitko ne može ići umjesto tebe."

Vodeći se tom Indijanskom izrekom, okrenula sam se Sebi i pronašla mjesto u kojem vrijeme ne postoji, mjesto u kojem je sve jasno, mjesto u kojem sam Jedno s Trenutkom. Jer Trenutak je jedino što postoji.

Kratke misli

"Budi prvenstveno iskren prema sebi. Ne možeš biti pažljiv i pomoći drugima, ako nisi pažljiv prema sebi i ne pomažeš prvo sebi."

"Djeca su sjeme budućnosti. Sadi ljubav u njihova srca i zalijevaj ih sa mudrošću i učenjima života. Dok rastu, daj im mjesto da rastu."

"Iako se budim svako jutro ja još nisam prestao sanjati."

"Ljudi uvijek stižu u točno vrijeme na mjesta na kojima ih netko čeka."

"Ako šutiš - šuti iz ljubavi; ako govoriš - govori iz ljubavi; ako opominješ - opominji iz ljubavi; ako opraštaš - opraštaj iz ljubavi."

"Bolje je znati malo ali temeljito, nego mnogo i površno."