darsena-time after time

četvrtak, 09.07.2009.

"I gledam more gdje se meni penje..."

Hopla! Krenulo me! Drugi post danas sretan! Ili možda ipak Grubnić djeluje inspirativno na mene naughty?!?

Često puta zaboravim i još češće puta mi zbog toga bude žao, koliko su lijepa i neponovljiva rana jutra. Dok se sve još doima nevino i čisto, dok se grad budi, dok još nema kakofonije automobilskih sirena, a ljetna sparina polako prede u zraku.

Blagotvorno more

I smjestim se tako tog istog jutra, na pustu plažu, onkraj stabla kojem je vjetar oblikovao stas, a godine izbrazdale lice... Bor i bore s pogledom na more sretan. A pitomo je i krotko i blago i nježno i mlako i zove me u svoje skute. Prima me kao majka dijete u naručaj. Nježno se obavija oko gležnjeva dok koračam stvarajući amplitudice plavetnila koje se nježno ugibaju pred sljedećim korakom. Sve dublje i dublje... Zaranjam i slutim tišinu dubina, tajnovitu i vječnu. Sekunde spasa... sekunde blaženstva... Površina mu mirna i glatka, plivam nastojeći smiriti dah, odagnati slutnje i strahove... Brodica kreće put grebena... Možda u ribe... Nestaje u daljini odnoseći svoju priču. Vrijeme je stalo. Savršenstvo.

Čarolija zvana udah

Sve što me je ikad mučilo, nestaje. Puštam misli da slobodno plove, okupana suncem, uronjena u plavetnilo. Ravnomjerni ritam damara mojim bićem. Život. Mir. Spoznaja. A mogla sam protratiti vrijeme u stanu, razmišljajući o trivijalnim stvarima. Kao da će problemi nestati budem li razbijala glavu dvadeset i četiri sata, pitajući se svakog trena zašto, kako i kada? Mogla sam i ne udisati ovo divno jutro koje mi je dano na poklon... mogla sam ga, jednostavno, prepustiti sivilu briga. Daleko od obale, sad već tek samo nazirem ljudske konture. Malene kao mravci. Plivajući, osjećam hladnu struju pod nogama. Dišem. Da... dišem! Uživam u svakom pokretu ošita pri svakom udahu. Upijam radost, upijam ljubav, upijam sreću, upijam nebo koje mi se ovog jutra čini posebno vedrim, bez ijednog oblačka. Ljepota postojanja je moj današnji izbor.

Povratak i blaženstvo

Opružena na žalu, gledam biserne kapljice koje mi klize tijelom. Od malih sitnih slapova ostaju tek bjelkasti tragovi soli, dok vjetar sjenama grana oslikava žale. A nebo... nebo je ogromno i čisto, vječno i mirno. Posvuda je oko mene. Sunce se već penje na horizontu, a ja u društvu cvrčka odlazim s plaže. Sretna. Mogla bih zagrliti svijet sretan. A tako malo treba...

Pozdrav s juga sretan!

09.07.2009. u 21:55 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (2)
Svibanj 2012 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (4)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (5)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (7)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (8)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (6)
Svibanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Malo skrovište neizgovorenih misli

Linkovi

Pet Ritmova

Amazing experience of 5Rhythms

Ples... Ritam... Valovi... Opet:)

Pet Ritmova - Dio III.

world map hits counter
map counter

blog counter

blog counter






























Mail:

rijec.dvije (at) gmail.com