srijeda, 17.06.2009. | 10:57

Jao.

Nisam imala vremena za napisat post i vama vratit komentare. U kući sam vrijeme provodila jedino ako sam spavala. Inaće bi bila vani sa njim i frendicama.

U ovih par dana se previše toga desilo. Postala sam kurva (iako je kurva žena koja spava sa muškarcima za novac. Ja to ne radim za novac, a u ostalom, to radim samo sa svojim dečkom. Jednom osobom. Ne njih više u jednom danu.) napila sam se, posvađala sam se sa dvi najbolje frendice zbog nečega što sam davno rekla, dobila sam neki kurac od upale, upoznala sam neke ljude, i nemam pojma šta više ne.

Jučer mi frendica rekla da se priča o meni. Kao da joj je jedan lik došao i rekao da je čuo da sam spavala ja sa svojim dečkom. Ono, wow! Daj molim te, tko bi došao do nekog i rekao to!? Rekla joj je moja najbolja (bivša) frendica, jer sam njoj jedinoj to i priznala. Uostalom, mi to nismo ni krili. Hvala Bogu da sad neću šetat gradom i otvoreno to govoriti svima. Ali da sam krila, nisam. I sad sam ja kurva zbog toga.

Kurva. Daj sjeti se, koji to kurac znači!?

Pun mi je kurac ovog Knina. Ovdje nitko normalan nema. Sve bolesno i retardirano.

The end. Moram se smirit. Naživcirale su me. Kao nitko do sada.
Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio