petak, 12.06.2009. | 00:56

Isuse, koji frikovi.

Bojim se. Bojim se više i izaći na ulicu jer je puna nekih frikova. Mislim da ću odsad nositi čakiju sa sobom, i kao dragi tatica od moje naj frendice bost ljude koji mi se zamjere (link.). Da. Mislim da bi to bila dobra ideja.

Danas neki lik stao autom pored mene. I gledam ja koji mu je kurac.
"Šetaš malo?" Nasmješio mi se.
"..." Pogledala sam ga zbunjeno. "...Da?"
"Haha, a dobro." Rekao mi je i nastavio svojim putem.
Je li ja tebe znam? Tko si sad ti? Zašto mi se obračaš!? IŠ!

I kao da to nije dosta, danas dok sam sjedila ispred osnovne škole sa frendicama, došla ekipica nekih frikova koji slušaju metal. I sjednu tik pored nas. Mi šutimo. Oni šute.
"Pričajte vi, kao da nas nema." Rekla nam je jedna sljedbenica sotonista.
"Aha." Promrmljala sam.
"Aha." Ponovila je zamnom.
I onda ju je nešto puklo, pa se htjela tuć sa nama, očito, jer je počela zajebavat. Iz čista mira. Retardirana je dosta. Oduvijek sam imala lijepo mišljenje o metalcima, jer su uglavnom to pametni ljudi, sa mozgom. Ova ga nema.
Počela nas je gađat trulim breskvama, a kad sam zamolila dotičnu da prestane, ona se samo nasmijala. Digle smo se i otišle, a ekipica ljudi životinja nas je počela pratiti sa namjerom da se potuku sa nama. Zar nisu skužili da nam nije namjera petljat se sa majmunima? Očito ne, jer su nas i dalje gađali breskvama.

Pitam se, kamo ovaj svijet ide? Ima li itko normalan? Bože, moram pohvaliti tvoju kreativnost. Onakvo nešto još nisam vidila.
Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio