četvrtak, 21.05.2009. | 17:24

Puk'o je kao kokica!

"Da... Da... Ma je... Aha..." Odgovarala sam na tračeve svoje prijateljice dok smo pričale na mobitel. Drugi poziv, još me netko zove.
"Samo malo, da vidim tko me zove." Rekla sam joj i prebacila na poziv svoje naj frendice.
"Ej, moram ti reći nešto strašno!" Upozorila me, ćim sam se javila. Pomislila sam da je opet nešto o mom dečku, da će mi opet reći da me vara ili da me želi samo iskoristiti kao što je napravila proteklih par puta.
"Reci." Odgovorila sam nezainteresirano.
"Njegov tata, poludio je." Rekla je zadihano, na rubu plača.
"Molim?" Nije mi bilo jasno o čemu se radi. Ali bila sam u pravu, ipak se radilo o mom dečku.
"Zatvorio je ženu i djecu u kuću, i htjeo ih raznjet bombom! I njih i sebe! Samo nije htjeo njegovu malu, bolesnu sestricu."

Nisam vjerovala onome što čujem. Znala sam da mu stari baš i nije najboljeg psihičkog zdravlja, ali ovako nešto... Nisam očekivala. Još jučer mi je rekao kako mu je stari puno bolje, i da su mu se starci napokon pomirili, da se njegova mama vratila kući i da je sve u redu.

"To je sve zbog njegove matere." Rekla mi je, kao da to i sama nisam znala.
"Ma da, znam ja kakva mu je mater."
"Ona je... Ona ružna vjera."
'WTF!?' pomislila sam. 'Ružna vjera?'
"Misliš sotonist?" Upitala sam je.
"Da. Ustvari nije. Ne, nešto drugo."
"Ateist?" Nagađala sam dalje.
"Ne, nije ni to. Ma... Hiduist! Da, to je."
"Dobro..." Odgovorila sam i pozdravila je. I ona je mene pozdravila i time smo završili razgovor.

Samo... Hiduist? Gdje je to iskopala, da mi je znat. Ona ružna vjera, Hiduist. Možda je mislila na Hinduizam, ali ne bi rekla da ima Hinduista u Hrvatskoj. Uopće.

Nazvat ću ga večeras na mobitel, svog dečka. I pričat ćemo. Ali neznam šta da mu kažem. Neznam je li mu netko prije javio. I neznam je li ovo istina, jer ja još uvijek ne vjerujem u ovo. Neznam... I da je istina, stvarno neznam što bi mu rekla. Ili je bolje da ništa ne reknem? Da mu kažem da ga volim, i da iako znam da nije tako, da mu kažem da će sve biti u redu. Ali neće. Ništa neće biti u redu. Njegov stari je sad u zatvoru. A mater? Njoj dobro. Briga nje.

Edit:
Istina je. Vijesti na net.hr



Nadodano 22.05.2009. | 12:30

Dobro je. On je dobro, super se drži. Ja nisam. Smirivali su me u školi cijeli dan, dok mi na kraju nije dosadilo, pa sam otišla kući, peti sat. Svi mi govore da se moram smiriti. Ali nemogu. Neznam. Bojim se da mu se nešto nebi dogodilo. Danas, na putu kući je imao prometnu. Išao je sa autobusom, i nije mu ništa, hvala Bogu. Ali prometna je prometna.

Baš mu je krenilo. :(

Još jučer, dok smo pričali na mobitel, njegov cimer se napio k'o stoka i razbijao po kući. Razbio im TV. Nije normalan. Šta je ovo, sve poludilo!

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio