četvrtak, 16.04.2009. | 17:02

Blog sa dizajnovima

Koja je množina od dizajna? Dizajnovi? Dizajnevi? Dizzichi? xD Hrvatski mi nikada nije bio jača strana.

Uglavnom, da ne duljim, otvorila sam blog sa dizajnovima/dizajnevima/dizzichima koji možete naći na Tochkicadesign.blog.hr. Nema još dizajnova, ali neki prijedlog bi dobro došao, iako imam par ideja, i par dizajnova je već u izradi, a ako ih dovršim kada, bit će dobro.

Samo nešto me zeza u vezi imena, čini mi se da već postoji tochkica design... Negdje.. Poznato mi je. Ali adresa nije bila zauzeta, pa sam pomislila da sam ja možda ipak sve to umislila.

Ovaj ofišl dizajn, koji sam napravila za svoj blog sam sama napravila, i mislim da je dobro za početnika. (ili barem nekog tko glumi da je početnik, al se ustvari zajebava sa HTML-om i CSS-om već godinu dana. A o Photoshopu da i ne pričam) I s obziorm na to da sam napisala HTML i CSS od temelja sama... Pa prilično sam zadovoljna.

Pa tako da... Komentirajte, davajte prijedloge, itd. itd. Pomozite osobi u nevolji xD
Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio