srijeda, 15.04.2009. | 12:59

Ha ha ha. Klošari.

Neki ljudi mi opet hoče zakomplicirat život. Valjda nemaju pametnijeg posla.

Moja najbolja frendica, kako ide u drugi grad u školu, sprijateljla se sa ovom jednom ženskom koja je isto iz našeg grada, a ide u tu školu. Ja sam se družila sa tom ženskom prije neke 3 godine, i mogu reči da nisu baš ostavile neki lijep dojam na meni, ni ona, ni ono njeno klošarsko društvo.

Uglavnom, počeli se družiti sa njima, upoznali još jednu žensku koja je stvarno super, godinu dana mlađa od nas al je draga. I onda su nju ove kujice iz klošarskog društva odbacile. Kao, ona je njih odbacila zbog jedne ženske, i sada će oni nju odbaciti zbog istog razloga.

I eto što dobijem kad se družim sa djecom (odnosi se na 13-godišnjakinje u tom društvu). Ne da su oni obična djeca, da im je još uvijek stalo do igre, da su veseli i da se ne opterečuju glupostima. Ne, oni su ne zrela derišta koja glume da su odrasla i jedini cilj u životu im je imat dečka, jer valjda vrijedi ono - ako imaš dečka, onda si kul, odrastao. Plaču zbog svake gluposti, ljubomorni su ako jedna ima dečka (jer onda je ona više odrasla od njih, a to u nikojem slučaju ne smije biti) pa stoga novi cilj im postaje uništavanje te veze.

Ne da je 15-godišnjakinja išta bolja. Ustvari, nije se nimalo promijenila od onda kad sam se ja družila sa njom. Drpa se sa svakim muškarcem, grli i ljubi (više njih u isti dan), i onda kaže meni da ljudi o njoj misle da je drolja. I ja se pitam zašto. I kao ljudi kad je upoznaju onda vide da nije. E pa ne bi rekla. Ja je znam jako dobro, a mislim da se droljasto ponaša. Il sam to samo ja? Možda ljudi sada smatraju to drpanje kao dobru stvar?

I sad, zašto se ja družim s njima? Zbog svoje najbolje frendice. Ona valjda još uvijek misli da je to društvo kul. Bilo je i meni kul prije par godina, ali ja sam tada bila dijete. Pili su i pušili. I mene je to privlačilo, jer sam bila budala. Ali sada vidim da 90% tog društva fali. Dosta njih je propalo, ostali su shvatili da će propast ako se nastave družiti sa njima, pa su jednostavno se odmakeli od njih. Sad su ostale same balavice u tom društvu i hrpa muškaraca (pa recimo nekih 15) koji su od 16-20 godina stari.

Valjda će i ona napokon shvatiti kakav utjecaj oni imaju na ljude...

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio