srijeda, 08.04.2009. | 23:14

Napokon. Malo praznika :)

Sretna sam. Neka neobična euforija me uhvatila, vjerojatno zato što je danas bio zadnji dan škole, bar u sljedećih 10 dana. Nije puno, al odmor je odmor. Veseli me to što ću napokon moći spavati koliko mi srce želi. Neću se buditi prije 11 sati, garant.

Pozdravila sam se sa svojim dragim razredom, zaboravila im čestitat Uskrs, pošto ih neću viditi ovih par dana. Pričali smo o tome kako ćemo se tucati. Oni mene pitali s kim ću se ja tucat. Hihi. Šta ih briga. Ne s niti jednim od njih, uglavnom. :) Oni nešto počeli pričat kako sam se ja već "tucala". A dobro, šala je šala, al sad da im to bude tema za razgovor...

I tako, povodom početka ovih prekrasnih praznika, ja ovaj cijeli dan provela vani. U školi bila od 8, vratila se kući oko 3, frendica me nazvala nedugo zatim, izašla vani s njom, krenila se vraćat kući, druga frendica me nazvala, otišla sa njom na kavu, pa onda do drugih frendica... Bila vani do 11. Vraćam se na staro, haha. Kad se sjetim prije 3 godine, u 7 razredu osnovne, stalno bila vani.

Nadam se da su i vama praznici počeli dobro kao meni (ili možda ćak i bolje. Vjerojatno jesu, haha.)
Svejedno, sve što ću reći (osim ovih ostalih gluposti što sam napričala) je: napokon. Aleluja. iksd.
Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

O njoj:

Ona je samo jedna mala nevažna osoba na ovome svijetu.
Ne osjeća - bila je previše puta povrijeđena.
Ne pamti zlo - da pamti, gdje bi bila?
Ne želi - želje joj se ne ispunjavaju.
Ali zato sanja - snovi su jedino što joj je preostalo.
Ali zato razmišlja - jer misli da je pametna.
Ali zato piše - jer to voli raditi.
I zato je nije briga što drugi misle - jer oni misle da je ona luda.
*smile*

Linkovi

Moji drugi blogovi:

.Tochkica Dizajn
.Project365 - nema više. Neda mi se.

Čitam:

.פ~[D. smiLe girL. SuMmer]~¤×
.Amelia Q.*
.cynthia
.*Dreamer
.Freckles
.mali_alkos^^
.Princeza u bijelom na zrnu graška.
.Purple Sky Above You
.Teen-che :))
.•theatres des vampires•

.Riley

Po abecedi.
Ispričavam se ako se s nekim čitam a nema ga tu.
Zadnja promjena: 22.06.2009.



Those Days

08/2009 (1)
07/2009 (8)
06/2009 (6)
05/2009 (6)
04/2009 (9)
03/2009 (8)
02/2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Credits

DLH-folio