< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Cursors



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mail
Ak me kaj trebate....


pošalji mi e-mail



Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us




• Albert Einstein
o "Mašta je važnija od znanja."

• Alfred Hitchcock
o "Postoji nešto što je mnogo važnije od svake logike: to je mašta."

• Arturo Graf
o "Jadna je ona ljubav kojoj mašta prestaje biti prijateljica."




Image and video hosting by TinyPic



O Meni

Ime: ma, ko da je bitno

Spol: ž

Horoskop: jarac
(podznak- rak)

Slušam: ma niš posebno ali...
Ne slušam: narodnjake, Škoru
i slično smeće !!!

Hobi: ritmika, balet, karate

Kada niš ne radim: bacim se na krevet i ... maštam
(ponekad čak i razmišljam)

Volim: pročitat dobru knjigu/pogledat dobar film,
bit u dobrom društvu

Obožavam: ...you know that...

The Dream: postati (dobra) glumica
pogledat mjuzikl na Brodway-u

Ne podnosim: neorganizaciju,
ljude koji nemaju svoj stav
il se boje iskazat mišljenje,
glupačice-Think pink! I am the best! The...?
and ...


Something you must know...
-Život je borba!
-Budi dijete!
-Budi svoj!
-Maštaj!


DO NOT WORRY BE HAPPY!!!smijehsmijehsmijeh
and do not forget
ENJOY the LIFE!!! :)

winkcerekthumbup




Create your custom cookie at bigoo.ws

Image and video hosting by TinyPic

Sam se smješkaj!:smijeh

To mi se često dogodi, da ne znam šta se događa.zujo

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

linkovi

KAZALIŠTA (u kojima sam gledala fenomenalne predstave)
Trešnja
Komedija
KNAP
Exit
teatar.hr
ADU-moja (nadam se) buduća akademija

Broadway - raj... ;)


radimpredstavu

Blog.hr

Još samo 2 fotke Chicaga...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

subota, 28.04.2007.

Igra....

Ovo je zadaćnica iz hrvatskog iz koje sam of course dobila peticu uz pohvalu profesorice- Maštovito..krasnowinkthumbup
Imali smo neki predložak, o svemu i svačemu i trebasmo napisat sastavak s promjenom gledišta- ja sam napisala s mog gledišta o tome zadanome tekstu...zujosmijehzujo
pa...

Igra


Star je i prestar običaj da se čovjeku za uzorstavljaju veliki ljudi. Znam da je imati uzor sigurno nešto pozitivno, ali samo ako znaš izabrati pravoga. Uzori mogu biti roditelji, profesori, treneri, u svakom slučaju, ljudi koji su u svom životu uspijeli u nečemu, ostvarili svoj cilj. Uzorima se divimo i čak želimo ići njihovim putem. Neki ljudi se dive krivim uzorima, uzorima koji ne zaslužuju biti i nisu pravi uzori. Krive uzore najčešće imaju osobe mojih godina, odnosno djeca.
Na njih mediji često negativno utječu. Ti mediji obično su časopisi puni trač rubrika, laži, izmišljotina, potpuno ne važnih informacija za život. Djevojke žele biti vitke poput neke manekenke i postaju anoreksične. I na taj način djeca imaju krive ciljeve i loše uzore.

Kad smo već kod djece, uvijek su mi govorili- budi dijete. Nisam razumjela, što to točno znači?
Al s vremenom sam shvatila. Djeca su ponajprije mala, nemaju velikih briga kao odrasli i nikada im nije dosadno. Djeca sve pretvore u igru, oni iz bilo kojeg predmeta mogu napraviti novu igračku ili im jedan predmet može biti više različitih igračaka. Kupljene igračke brzo im dosade. Zapravo, najbolje su im one igračke koje osmisle, izume, stvore sami. Djeca imaju bujnu maštu. Moj četverogodišnji brat sada je u fazi brojeva i slova. Stalno ih piše, proučava, traži, prepoznaje, nešto broji, odbrojava mi vrijeme-to voli i zabavno mu je, a za to mu nisu potrebne nikakve kupljene igračke. Sad je izmislio i novu igru. Slane perece gricka i oblikuje u razna slova i brojeve, a ja ih moram pogađati. I tako se igra, uči, a i jede. Uvijek je lakše učiti kroz igru npr. rješavajući rebuse i osmosmjerke sa pojmovima iz biologije ili povijesti. Tako da je igra vrlo važna stvar u životu. Svi od nas traže da budemo djeca.
Na likovnom trebamo biti djeca i igrati se bojama, izmišljati i stvarati. Na matematici se igramo da smo u nekom geometrijskom tijelu i tako si lakše predočavamo prostor i riješavamo određene zadatke. U školi se zapravo dosta igramo ni ne shvaćamo koliko. Igramo se engleza, njemaca, vrsnih atletičara, kemičara, fizičara pjesnika, pisaca...
Tako je lakše, gledati školu kao određenu igru.
Ljudski život je igra iako mnogi ljudi to ne shvaćaju. Odrasli se previše žure, pa zaboravljaju na igru ili se nemaju vremena igrati. A djeca žele odrasti što prije. Njima je biti odrastao fora, a ne biti dijete. Igra? Za njih ona ne postoji.
Meni se sviđa Petar Pan koji nikada ne odraste. I ja želim poput njega ostati dijete i igrati se zato mi se sviđa kazalište i zato sam odlučila biti glumica. Da, postavila sam si taj cilj, ne zbog slave i da punim trač rubrike već samo i isključivo zbog igre. Umjetnici su djeca, glumci su djeca. Djeca su glumci. I djeca i glumci prelaze sa suza na osmijeh, mijenjaju face i igraju se.
Baš mi je drago da sam shvatila što znači biti dijete. Nadam se da ću ostvariti svoj cilj i završiti na daskama.

Svi smo mi djeca, djeca koja igraju jednu veliku i tešku igru- život!

- 22:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.