Taajni svijet

ne mogu ti reći

...vuku se iz mene kao ukopane mazge, teže su od one kutije danas… a ti si ju s takvom lakoćom podigao, zapravo često odradiš s lakoćom ono što se čini teško… čovjek iz snova s čarobnim štapićem (mislim si ja u sebi)
Nestašica riječi… ne onih za mene, meni ne trebaju, trenutno
Odgovara mi prisutnost ljudi koji razumiju i bez riječi, hvala vam šutljivi moji
Teško je odgovoriti na pitanja za koja ni ti nemaš odgovor… remete tišinu s njima i tihu muziku… pustite neka svira…
ako me poznaš, pogledaj u zamućeni pogled, bit će ti jasno…
Ne budi me iz vakuma, teško je uopće u njemu zaspati, samo pusti, prođi, moram to riješiti na svoj način, kao prava PP, bez riječi, ispod jorgovana, samo još neka bezobrazno sunce zađe, uopće nije u skladu…

"... da ti kažem to što želim, ne znam, možda stvarno nemam muda, ali nemam kuda.
Ti me pitaš dal' sam dobro... Pobjegao bih iz svoje kože, samo da se može..."


29.08.2011. u 16:46
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |