sunlight

26.02.2007., ponedjeljak

O nazivu bloga...

Image Hosted by ImageShack.us

Di, tebi moram da zahvalim na uručenoj štafeti... ako sam dobro shvatio trebao bih napisati nešto o tome kako sam odabrao ime bloga...

Prvo bih nešto rekao kako sam došao na blog... Pa tu sam zahvaljujući jednoj predivnoj osobi sa kojom sam se upoznao na jednom drugom sajtu još prošlog ljeta... vjerujem da pogađate, sunčanog ljeta... ne znam da li je to slučajnost, ali ljeto, more i sunce me nekako prate kroz život i za taj dio godine me vezuju posebne uspomene... i to ljeto 2006. će ostati duboko urezano u moja sjećanja, a iskreno se nadam ne samo sjećanja... i ne samo ljeto, nego da će sve to potrajati i trajati godinama... Možda nisam bio niti svjestan da su moje poruke upućene njoj nešto posebno, ali ona je u njima prepoznala puno više od običnog ćaskanja... Naravno da sam i ja u dopisivanju osjetio posebno zadovoljstvo i moje riječi su nekako spontano nalazile neke interesantne forme, koje ju ni malo nisu ostavljale ravnodušnom... I eto tako, predložila mi je da započnem ovo pisanje na blogu, da moja razmišljanja podijelim sa svima vama...

Sunlight... sunce... sunčeva svjetlost... simbol života, životne radosti..., pa slobodno mogu reći i ljubavi... to je nešto što me već mjesecima čini sretnim, zadovoljnim... osjećam se jako jako dobro..., osjećam se nekako lagano, kao latice rasvjetale ruže okupane jutarnjim suncem... Srce mi je prepuno osjećanja, toliko je puno da ne mogu sve zadržati za sebe... želim to podijeliti sa svima vama... Moj život je obasjan toplinom sunčevih zraka, srce mi je ispunjeno ljubavlju... Ali isto tako znam i osjećam da sve to ne mogu zadržati samo za sebe... želim to predivno osjećanje poklanjati... želim zračiti svjetlošću optimizma i nade na sva usamljena srca... reći im da nikada ne gube nadu u ljubav i sreću... Znam da život često zna biti nepravedan... zvijezde nam nekada okrenu leđa, misli nam se spletu u mrežu nerazmrsivih čvorova, sve nam lađe potonu, imamo dojam da se sve urotilo protiv nas... Ali tu su nam prijatelji koji su uvijek tu da nas čuju..., da nas razumiju..., da nam upute riječi ohrabrenja, riječi potpore, riječi nade i vjere u bolje sutra, vjere u ljubav... Uvijek se rastužim kada pročitam životne priče o rastancima, neuzvraćenim ljubavima... i zapitam se zašto se to dešava... toliko predivnih osoba, tako osjećajnih, tako prefinjenih... a opet tako nesretnih i usamljenih... Želim svima reći da život može biti jako jako lijep, samo nikada ne treba gubiti nadu, ne predavati se... vjerovati u sebe, u svoje vrijednosti... vjerovati u jedan nepisani, ali univerzalni zakon po kome se dobro uvijek dobrim vraća, a ljubav uvijek bude nagrađena ljubavlju...
Ponekad se možda osjetimo umornim od svega... toliko toga se izdešava u našem životu... kako lijepoga i sretnoga, tako i onoga što nas slabi, što nas umara, odnosi nam snagu i želju da idemo dalje, da se borimo... Ali život i jeste poseban i vrijedan baš zato što nije sve med i mlijeko... život je borba između postavljenih zadataka i izazova sa jedne strane i osjećaja ispunjenosti srećom kada se zadaci prevaziđu, kada se cilj postigne, kada osjetimo svu raskoš sreće i ljubavi u srcu... Ja sam najsretniji kada u osobama koje me okružuju, bilo u realnom svijetu, bilo ovako na netu, vidim da se ne predaju, kada ne klonu duhom, kada vjeruju u život, kada žele da žive i kada u sebi nalaze snagu za hvatanje u koštac za životnim izazovima... I uvijek ću biti tu da nesebično podijelim optimizam i radost sa svima... jer onda sam i ja sretan, to me ispunjava posebnim zadovoljstvom, u svemu tome vidim bit svoga postojanja... Za uzvrat želim samo malo povjerenja i vjerovanja da niti jedan životni problem nije nepremostiv i da se za sreću i život vrijedi boriti...

Eto, to bi bilo to o nazivu moga bloga, nadam se da sam zadatak dobro obavio, a za štafetu ne bih nikoga da opterećujem, nastaviti sa zadatkom može tko želi...
- 23:38 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Website Counter


Komentari On/Off

Nešto o meni

Ne volim nešto posebno da govorim o samom sebi, kažu da je to skromnost... možda je... da li je to vrlina ili mana, ne znam... nekada je dobro ne isticati se, pustiti drugima da sude o nama, da nas gledaju svojim očima... mislim da nije potrebno govoriti o samom sebi, neka to govore drugi, ali isto tako i naša djela, naš karakter, naša razmišljanja, shvatanja...
Ali, pošto se ipak na neki način treba predstaviti, evo reću ću da sam muškarac koji je već dobro zagazio u zreliju dob života, odavno prebacio 40... neki bi rekli najbolje godine, pa možda i jesu... sada se nekako najbolje osjećam, dosta je toga iza mene, dosta iskustava... lijepih, radosnih... ali i onih koji to baš i nisu... ipak ne mogu reći da sam nezadovoljan svojim životom, sretan sam, osjećam se dobro, osjećam se mladim... zapravo i ne brojim godine, ne obraćam pažnju na vrijeme, puštam ga neka teče... želim da u svakom danu pronađem nešto lijepo, nešto radosno, nešto što će mi učiniti svaki dan vrijednim življenja... A ovo je jedno mjesto koje mi već sada puno znači, volim da sa svima podijelim svoje misli, poglede na život, iskustva, shvatanja... jednom riječju prijateljstvo...

O sreći

Mnogi pogrešno misle da okolnosti oblikuju osobu. To nije istina. Okolnosti otkrivaju osobu. Okolnosti nas ne određuju; one predstavljaju našu jedinstvenu biografiju, sačinjenu od prepreka koje moramo prevazići, iskušenja s kojima se moramo suočiti, ali i prilika za osobno usavršavanje. Naš uspjeh, kao ljudskih bića, ne leži u materijalnim dobrima koje smo stekli ili uspjesima koje smo postigli, već u načinu na koji se nosimo s onim što imamo i suočavamo se s izazovima, kako unapređujemo svoju jedinstvenu biografiju i tranformiramo je u život ispunjen ljubavlju.
Svima nam je data mogućnost da oblikujemo svoju sudbinu, učinimo svoj život čarobnim i božanskim, oslobodimo svoju svijest uticaja ega, a kao vrhovni cilj odredimo ljubav. Ali da bismo to postigli, moramo postići unutarnju ravnotežu i sklad. Sreća nije kraj put, već početak. Zadovoljstvo doprinosi unapređenju našeg duhovnog života.
dr Vejn Dajer

Uvijek ću rado pogledati...